poniedziałek, listopada 05, 2018

GIORDANI GOLD - podkład i cień do oczu.

Hej!
Nie wiem jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie makijażu bez podkładu. Jeśli mam taką możliwość, to stawiam na kosmetyki mineralne. Przeglądając katalog Oriflame, zwróciłam uwagę na podkład mineralny Giordani Gold Long Wear SPF 15, mój kolor to Light Ivory. O tym jak się sprawdził dowiecie się z dalszej części posta. Będzie również cień do oczu w bardzo jesiennym kolorze Lavish Plum
Zapraszam.


 "Pielęgnuj i regeneruj skórę z pomocą podkładu mineralnego Giordani Gold. Jego długotrwała formuła zapewnia pełne krycie. Zawiera filtr SPF 15 i drogocenne minerały wulkaniczne pochodzenia włoskiego, które regenerują skórę i chronią przed starzeniem się." 
Podkład ma dosyć jasny, beżowy kolor. Ładnie stapia się ze skórą, nie tworzy maski. Ja nakładam go gąbeczką, tak mi jest najlepiej i najwygodniej. Ma piękny, świeży zapach. Krycie jest przyzwoite, takie mi w zupełności wystarczy, bo nie mam problemów z cerą. Na duży plus jest również obecność filtra SPF 15, co rzadko się w podkładach zdarza. Ja uwielbiam podkłady Giordani Gold i jak tylko mam możliwość, zamawiam kolejne. Jestem z niego bardzo zadowolona i polecam.

 "Intensywny kolor. Lekkość. Trwałość. Wypiekane cienie do powiek Giordani Gold to wysokiej jakości, aksamitnie gładka formuła z intensywnymi pigmentami. Głębokie, cudownie połyskujące kolory o efekcie marmuru mogą być aplikowane na sucho lub na mokro." 
Pojedynczy, wypiekany cień znajduje się w eleganckim, czarnym kartoniku i równie czarnym opakowaniu. Opakowanie ma również przeźroczystą szybkę, przez którą widać piękny, marmurkowy cień. Powiem Wam, że prezentuje się na prawdę pięknie i elegancko. Do cienia dołączony jest również czarny aplikator, którym możemy go nakładać na powiekę. Jak bardzo lubię kosmetyki Giordani Gold i nigdy nie mam do nich zastrzeżeń, tak w tym wypadku czuję niedosyt. Cień nie do końca sprostał moim oczekiwaniom i muszę o tym napisać. O ile w pojemniczku wygląda pięknie i kolor Plum widać, to nabierając go na pędzelek/ bądź palec, już traci swój urok. Cień jest bardzo słabo napigmentowany, źle się go nakłada na powiekę, liczyłam na ładny, śliwkowy kolor na powiece i go nie otrzymałam. Jest to jedyny kosmetyk GG, który trochę mnie zawiódł. Nakładałam go na sucho, zobaczę jeszcze jak spisze się gdy go nałożę na mokro, spróbuję dać mu jeszcze jedną szansę :) Do wyboru mamu jeszcze inne kolory.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Lubicie podkłady GG?
Pozdrawiam :)

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie, mnie nie zapycha.Zresztą żaden z serii Giordani Gold tego u mnie nie robi :)

      Usuń
  2. Cień ma rewelacyjny odcień. Podkładu nie znam ale mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład bym chętnie wypróbowała, bo nie znam, a prezentuje się bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę kojarzę, ale tych kosmetyków zupełnie nie. Wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też lubię kosmetyki mineralne, nie wiedziałam, że oriflame ma takie w swojej ofercie, chętnie poznam kiedyś ten podkład

    OdpowiedzUsuń
  6. Już myślałam, że to podkład, który miałam. Chyba jednak tamten nie był mineralny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra miała ten podkład i była zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że podkład się sprawdził bo jakiś czas temu się nad nim zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podklad ma piekne opakowanie, ale cien skradl moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że jest świetny. Moja ciocia go ma i jest nim oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do niedawna był to mój odcień skóry. To lato jednak sprawiło, że używam ciemniejszego podkładu ( gdy już muszę, czyli raz na miesiąc lub rzadziej)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love that dark plum shadow. Perfect for this season!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że cień Cię zawiódł. Podkład mnie ciekawi i szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na skórze

    OdpowiedzUsuń
  14. Cień ma bardzo ładny odcień, więc szkoda, że jednak Cię zawiódł :(

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tego podkładu, luksusowo wygląda

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkładów nie stosuję więć nie bardzo mogę się wypowiedzieć. Cień ma ładny mocny kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkład muszę wypróbować. To jeden z kultowych produktów Oriflame, a ja jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cień jak dla mnie zbyt ciemny, ale podkład wygląda super, czytałam o nim wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo spodobał mi się ten cień.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale bardzo podobają mi się opakowania, są takie eleganckie i luksusowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo elegancki kolor cienia. Będzie idealny do wyjściowego smokey :) A podkładu jestem ciekawa już od dawna, więc może w końcu się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podkład wygląda bardzo ciekawie. Opakowania przyciągają wzrok. : )

    OdpowiedzUsuń
  23. NIe słyszałam o tym podkladzie, jednak jak tylko zobaczyłam zdjęcia to stwierdziłam ze muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyki wyglądają bardzo ekskluzywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kompletnie nie znam tych kosmetyków, ale widać, że są już z wyższej półki. Cień ma rewelacyjną pigmentację <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ich podkład i jest calkiem ok ale wolę minerałki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger