czwartek, listopada 22, 2018

So Fever Him, woda dla mężczyzn.

Hej!
Witajcie :)
Myślę, że każda kobieta lubi gdy mężczyzna ładnie pachnie. Gdy przechodząc, bądź stojąc obok - czujemy piękny zapach. Żyjemy w takich czasach, gdzie dostęp do kosmetyków jest łatwy i praktycznie na każdym kroku i w każdym sklepie je dostaniemy. Mimo to, ja nadal zauważam, że mężczyźni niechętnie sięgają po perfumy. Idąc ulicą nie często czuję żeby mężczyzna ładnie pachniał. Też tak uważacie?
Na szczęście mój mąż tak jak ja kocha otaczać się pięknym zapachem, dlatego pokażę Wam kolejną wodę toaletową od Oriflame dedykowaną panom - So Fever Him.


"Magnetyczny, męski zapach, którego intensywność i nieposkromiony charakter odzwierciedla prawdziwą naturę zdobywcy. Ogniste akordy papryki piri piri, namiętne nuty pelargonii i wyrazisty akcent drewna imbirowego tworzą niebezpieczną mieszankę dla kobiecych serc."
 Są to drzewno-przyprawowe perfumy dla mężczyzn. Zostały wydane w 2015 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Christiane Plos.  
Nutami głowy są papryczka pimento, nuty morskie i słodka pomarańcza; nutami serca są kwiat pomarańczy, geranium bourbon i kadzidło; nutami bazy są imbir, paczula, wanilia i białe piżmo. 
Ten flakonik postanowiłam zamówić totalnie w ciemno, tylko dlatego, że spodobał mi się flakonik. Trzeba przyznać, że design jest mega ciekawy, mnie osobiście kojarzy się z kryształem lodu, ale Wam może kojarzyć się z całkiem czymś innym. Całość jest szklana i przeźroczysta, widać zawartość płynu, który zabarwiony jest na kolor bursztynowy. 
Teraz przejdźmy do samego zapachu, który zaraz po psiknięciu jest mocny i wyrazisty. Wyczuwa się dokładnie nuty korzenne i przyprawy. Idealny dla mężczyzny pewnego siebie, silnego charakteru i indywidualisty. Jest ostry, z pazurem, zadziorny, ale również tajemniczy i kuszący. Zdecydowanie dla dojrzałego mężczyzny, wiedzącego czego chce od życia i ten cel osiąga. 
Jak dla mnie zapach jest piękny i bardzo, bardzo męski.
Zresztą musicie sami go poznać.
 Idealne na prezent mikołajkowy, bądź pod choinkę.

Kupujecie swoim mężom/chłopakom perfumy, czy wolicie żeby sami sobie kupowali?
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. mam damską wersję tych perfum i jest super, zamówię tą dla mojego chłopaka :) chyba ten flakon jest jeszcze ładniejszy niż perfumy dla nas

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak pachnie ale flakonik wyglada fajnie. Prodty i elegancki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie to ja zawsze kupuję dla męża wodę, bo to mnie się musi podobać ;) A jak ja ją lubię to mój mąż raczej też polubi ;)
    So Fever Him znam z katalogu, ale na żywo jeszcze nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój narzeczony też dopiero przy mnie zaczął zwracać uwagę na perfumy i zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te perfumy. Myślę, że zapach spodobałby się mojemu mężowi. Te nuty zapachowe są intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. flakon cudny, super
    ciekawi mnie zapach ach

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że po opisie, aż ciekawi mnie jak pachnie :) Ładny flakonik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak...zdecydowanie potrafię się obejrzeć za facetem który pięknie pachnie... ciekawa propozycja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych perfum, ale opakowanie i twoje zdjęcia przekonały mnie, aby kupić taki zapach ukochanemu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż jest młody, ale czasem sięga po takie perfumy dedykowane starszym i dojrzałym Panom. Czuje że ten zapach przypadł by mu do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Opis idealnie pasuje do mojego Ślubnego. Szkoda, że zrobiłam zapasy zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  12. męskie zapachy Oriflame znam słabo, ale mam wrażenie że ten mi i mojemu mężowi mógłby się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam ich wygląd zachęca żeby je kupić. Jestem ciekawa jak pachnie na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Flakon bardzo mi sie podoba. Zazwyczaj to ja kupuję mężowi perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po Twoim opisie bardzo ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie kupuję nikomu perfum myślę że ciękżko jest trafić z zapachem

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakonik bardzo mi się podoba, bardziej jednak jestem ciekawa czy zawartość spodobałaby się mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój facet używa to co ja wybiorę więc może skuszę się na te

    OdpowiedzUsuń
  19. Flakonik jest piękny :) Jestem ciekawa zapachu tych perfum, bo z opisu wydaje się być bardzo interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. podejrzewam, że musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tych perfum ale kto wie może mój mąż je pozna

    OdpowiedzUsuń
  22. opakowanie jest bardzo ekskluzywne! Ja uwielbiam słodkie zapachy męskich perfum! Mój Mąż od 6 lat używa one milion Paco Rabanne i po prostu za każdym razem aż kolana się uginają gdy czuję ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydaję mi się, że pachnie bosko ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie mężczyzna musi ładnie pachnieć, muszę sprawdzić te perfumy, będą idealne na świąteczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buteleczka bardzo ładna, chętnie bym zamówiła te perfumy dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem bardzo ciekawa męskich zapachów od Oriflame, żadnego jeszcze nie zamawiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem bardzo ciekawa, jak prezentuje się ten zapoach na skórze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger