sobota, listopada 17, 2018

GREEN PHARMACY - mydło, krem do rąk i pomadka ochronna.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jest już coraz zimniej, pierwsze mrozy zaczynają nas odwiedzać, mimo to jest pięknie, słońce świeci, jest idealna pogoda na cudowne spacery, korzystajmy :)
 Aby te spacery były jeszcze przyjemniejsze, warto zadbać o ochronę dłoni i ust przed chłodem, mrozem i wiatrem.
Mam dla Was dzisiaj propozycje od Green Pharmacy, jest to pomadka ochronna do ust, krem do rąk i paznokci i mydełko w kostce.
Zapraszam na post.


"Odżywia, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, przywraca gładkość i miękkość. Dobrze się wchłania, działa szybko i skutecznie. Zatrzymuje młodość skóry. Olej arganowy, znany jako „płynne złoto Maroka”, uznany od pokoleń, wyjątkowo bogaty naturalny składnik pielęgnujący, odżywia i regeneruje. Roślinny kompleks multiwitaminowy wzmacnia to działanie. Alantoina przyspiesza gojenie ubytków i uszkodzeń naskórka, działa przeciwzapalnie, koi, nawilża i wygładza. Keratyna i witaminy z grupy B wzmacniają płytkę paznokciową, chronią ją przed łamliwością i rozwarstwianiem. Gliceryna nawilża i uelastycznia skórę."
 
Krem znajduje się w klasycznej, stojącej, wąskiej tubce o poj. 100ml. Jak widzicie na zdjęciu, "dziubek" zabezpieczony był sreberkiem, miałam pewność, że nie ma żadnego ubytku i nikt go nie otwierał wcześniej. Sam krem ma jasno żółty kolor, jest delikatny, ładnie rozsmarowuje się na dłoniach. Pachnie słodko, bardzo przyjemnie, idealnie pod tę porę roku i nadchodzącą zimę. Szybko wchłania się do matu. Nie musimy długo czekać aż zniknie z dłoni, by móc cokolwiek zacząć robić. Na dłoniach pozostawia lekki film ochronny, który absolutnie nie jest tłusty. Bardzo polubiłam się z tym kremem, zdecydowanie jego niska cena ok.5zł zachęca do kupna kolejnego opakowania.

"Pielęgnacyjna formuła mydła toaletowego Green Pharmacy z ekstraktem z marchewki, pomarańczy i olejem z pestek dyni delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę. Mydło pozostawia na skórze przyjemny aromat."
  
Szaty graficzne opakowań trzeba przyznać, że firma ma bardzo ładne, kolorowe, niezwykle przyjemne dla oka. Tak również jest w przypadku tego mydełka. Po otwarciu opakowania, wewnątrz mamy kwadratową kostkę, z wytłoczonym napisem firmy. Kolor mydełka jest złamanej bieli. Zapach jest dość intensywny, ale bardzo ładny. Nie czuję marchewki, czy dyni, ale jakieś cytrusy, co zupełnie mi nie przeszkadza. Fajne i nie drogie mydełko, ciekawa jestem również innych wariantów zapachowych, bo jest ich do wyboru trochę. Jeśli lubicie mydełka w kostce, to polecam, są bardzo fajne.

 Balsam zawiera olej makadamia i olej migdałowy oraz kakao.

W uroczym kartoniku, skrywa się pomadka ochronna w sztyfcie. Na opakowaniu zaznaczony jest również filtr SPF 10, w składzie mamy olej makadamia i migdałowy. Pomadka przyjemnie, ale delikatnie pachnie, nie czuć nieprzyjemnego, chemicznego posmaku.  Bardzo lubię jej używać, szczególnie kiedy wychodzę na spacery z moimi psami. Mam pewność, że moje usta są pod dobrą ochroną. 
Polecam Wam te kosmetyki, są tanie i dobre i znajdziecie je w większości drogerii.
Dajcie znać, czy znacie te kosmetyki? Który z nich jest Waszym niezbędnikiem jesienią i zimą?
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Ach i ta szata graficzna, wygladaja niezwykle elegancko i zachecajaco <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne są kosmetyki z miodem czy wanilią. Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam krem do twarzy z tej firmy i był dość przeciętne ale jak za tą cenę nawet ok

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko używam mydeł w kostce, ale to bardzo mnie zaciekawiło :) Co prawda spodziewałam się dyniowego lub marchewkowego zapachu, ale cytrusowy też jest ok :) Może je sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk chyba najbardziej mnie ciekawi. Lubię fajne i przede wszystkim szybko wchłaniające się kremy do rąk :P

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki tej marki, zwłaszcza kremy i balsamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie korzystałam z produktów tej marki. Kiedyś byłam bardzo zadowolona z żelu do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiele razy miałam ich kremy do rąk, ten arganowy oraz inne, moim ulubionym jest czarci pazur

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, ale zaciekawiłaś mnie tym wpisem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zdecydowanie niezbędnikiem jest pomadka ochronna i krem do rąk na zimę. Inaczej te elementy są u mnie tak wysuszone, że czasami aż bolą. Zaciekawił mnie ten krem do rąk i na pewno przy najbliższej okazji go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam tych kosmetyków. Krem do rąk chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trzy produkty chętnie wypróbuję, są niedrogie i do tego ładnie się prezentują :) Bardzo mnie ciekawi krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zachęcające kosmetyki, akurat nie znam. i mam ochotę na pomadkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ale mają cudowne opakowania zachęcają mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię produkty tej marki, choć tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna szatę graficzną mają te produkty. Na krem do rąk się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Markę znam - kiedyś kupowałam ich produkty do pielęgnacji jednak nie zakochałam się w niej więc już nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentują się bardzo kusząco. Chętnie na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez pomadki ochronnej nie ma co wychodzić z domu. Lubię tą firmę, czasem coś kupuję...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tą markę :) ta pomadka jest świetna i jeszcze ten zapach ... Moje niezbędniki na zimę do krem do rąk i balsam do ust!!
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety za nimi nie przepadam, bo daleko im do ideału.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przypadła mi do gustu szata graficzna tych kosmetyków. Co do samych produktów musiałabym przeanalizować ich składy, zanim zdecydowałabym się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szatą graficzną niesamowicie przyciągają uwagę. Na krem do rąk z pewnością się skuszę, bo zimą staram się raczej kremować je regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ich krem do rak ale inny zapach i rzeczywiście jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam miodowe pomadki ochronne i takie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kremy do rąk i kremy do stóp tej marki, bo mają naprawdę świetne działanie :) Tego jeszcze nie miałam, ale na pewno to nadrobię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kremy do rąk z tej srrii u mnie sprawdziły się i nawet tato mój był zadowolony.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger