niedziela, listopada 04, 2018

Wet n Wild, płynny rozświetlacz i tusz do rzęs.

Hej!
Witajcie :) Niedziela płynie leniwie, pogoda nie sprzyja spacerom, dlatego większość z Was pewnie przegląda strony internetowe, bądź blogi. Ja również tak robię. Mam dla Was recenzję dwóch kosmetyków firmy Wet n Wild, tuszu do rzęs i rozświetlacza. Czy te produkty się u mnie sprawdziły i czy zostały moimi ulubieńcami? O tym dowiecie się czytając dalej. Zapraszam na post.



 WNW MEGAGLO ROZŚWIETLACZ W PŁYNIE HALO, GOODBYE
Intensywny  płynny rozświetlacz, który zapewnia połyskujący blask, dzięki błyszczącym perłowym pigmentom. Formuła nawilżająca jest nasycona składnikami takimi jak: masło nasion Murumuru, olej z pestek winogron i witamina E, które pomagają wygładzić strukturę skóry. Będziesz wyglądać promiennie - nawet po nieprzespanej nocy. Cena 22,99zł

 Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wszelkiego rodzaju rozświetlacze, dlatego tym chętniej chciałam poznać nowość Wet n Wild, czyli ten płynny rozświetlacz o pięknym, szampańskim odcieniu. Jak widać, opakowanie jest ładne, mnie osobiście się podoba, widać zawartość jak i kolor. Zaskoczył mnie dosyć duży aplikator/gąbeczka do nakładania spodziewałam się, że będzie  taka jak w błyszczykach, ale jest dużo większa, przez co szybko się go nakłada na wybrane partie twarzy. Daje efekt bardzo ładnej tafli. Rozświetlenie jest subtelne i delikatne, ale musimy pamiętać o tym żeby nie przesadzić z ilością nakładanego rozświetlacza, bo efekt może być przerysowany i krzykliwy. Ja go uwielbiam.

 Lash Renegade Mascara
Czas zacząć bunt przeciwko chudym rzęsom! Spraw, aby ten tusz do rzęs był Twoją tajną bronią. Z najnowocześniejszą szczoteczką, która przyciąga wszelkie rzęsy i zabójczą formuła, która zwiększa objętość, podkręca i wydłuża.Cena: 25zł

 Jeśli chodzi o tę maskarę, to nie możemy jej zarzucić braku pięknego, oryginalnego i ciekawego wyglądu, który rzuca się w oczy. Po odkręceniu ukazuje nam się równie intrygująca szczoteczka, która ma przerwę i jakby osobną, dodatkową kulkę, myślę że do malowania tych krótkich rzęs w kącikach oczu. Mimo całego uroku zarówno opakowania jak i szczoteczki, nie zrodziła się między nami miłość. Bardzo lubię silikonowe szczoteczki w tuszach, jednak to rozwiązanie tutaj zupełnie do mnie nie przemówiło, jak dla mnie zbyt duża przerwa, która nie maluje rzęs. Technicznie trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby pomalować całe rzęsy. Z całej czwórki ten tusz jest to jedyny produkt, który nie przypadł mi do gustu, ale może znajdzie swoje zwolenniczki i polubicie go.
Ogólnie podsumowując, jestem z tych kosmetyków bardzo zadowolona i chętnie poznam również inne produkty tej marki, szczególnie cienie do oczu.

Znacie tę markę? Jakie kosmetyki tej firmy polecacie?
Pozdrawiam :)

38 komentarzy:

  1. ostatnio przekonałam się do płynnych rozświetlaczy i sama ich używam, tusz ma fajną szczotkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten tusz do rzęs ma dziwne opakowanie i szczoteczkę! Opakowanie fajne w sumie, ale tak jak piszesz szczoteczka nie wydaje się wygodna.
    Mam bazę pod cienie Wet'n'Wild i jest rewelacyjna, uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przerraża mnie szczoteczka tego tuszu. Nie umiałabym się nią posługiwać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna jest ta mascara -lubię ją

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ciekawy pomysł na tusz! Zastanawiam się, czy bym sobie oka nie wyniła tą szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba nie jestem ogromną fanką rozświetlaczy w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam eyeliner tej marki i świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej ciekawi mnie tusz. Sam wygląd jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten tusz i także nie do końca go polubiłam przez szczoteczkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiscie bardzo lubie baze pod cienie tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten tusz i poległam - nie umiałam się nim malować :P

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się formuła rozświetlacza! ciekawe czy odcień by mi pasował

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie rozświetlacze, lekka forma, ciekawa aplikacja Markę znam lubie czasem kupić ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej marki mam tusz, puder, konturówkę i eyeliner i niedługo o nich napiszę,tusz nie jest niestety dla mnie - ciężko pracuje się tą szczoteczką, ale opakowanie ma boskie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie polubiłam tuszu. Ta szczoteczka to dla mnie jakiś kosmos, w negatywnym tego słowa znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten tusz ma faktycznie oryginalne opakowanie. Z ciekawości bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten płynny rozświetlacz wygląda bardzo zachęcająco :) A maskarze faktycznie nie można odmówić oryginalnego opakowania. Szkoda tylko, że na tym kończą się jej atuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozświetlacz w płynie wygląda bardzo przyjemnie. A co do tuszu to same narzekania wszędzie o nim czytałam :) Ta szczoteczka jest dziwna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Markę znam tylko z blogów, ale coraz bardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele pozytywnych opinii słyszałam o kosmetykach tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozświetlacz jest mega <3 Wszystkie kosmetyki zapowiadają się super :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozswietlacz bardzo mi podpasowal ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger