poniedziałek, listopada 26, 2018

Elvie Firefly, woda toaletowa od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Pojawia się u mnie wiele kosmetyków Oriflame, przeważnie są to zapachy. Dzisiaj również przychodzę do Was z kolejną propozycją, tym razem jest to woda toaletowa Elvie Firefly. Myślę, że dzięki tym wpisom przybliżę Wam te wszystkie zapachy i będziecie bardziej świadomi wyboru odpowiednich perfum dla siebie, bądź swoich mężczyzn. Zapraszam zatem do kolejnej prezentacji, tym razem  baśniowego zapachu :)



 "Wejdź do urzekającego, zagadkowego świata elfów, prowadzona magicznym, kwiatowo-owocowo-drzewnym zapachem Elvie Firefly. Kompozycja otwiera się iskrzącą nutą grejpfruta, brzoskwini i akordu morskiego, by po chwili otworzyć swoje promienne serce, wypełnione aromatem mistycznej Róży Nocy, a na koniec pozostawić cię w hipnotyzujących objęciach ciepłych i zmysłowych akordów drzewnych."

Elvie Firefly to ciepły, tajemniczy zapach zbudowany wokół Róży Nocy – kwiatu rozkwitającego jedynie nocą. Twórcą tego zapachu jest Eva Vidou. Elvie Firefly to zapach śmiały, a zarazem niesamowicie kobiecy – można powiedzieć, że urzekający! To kompozycja kwiatowo-owocowo-drzewna; zawiera wiele składników, spośród których wyróżniają się trzy: Róża Nocy, drewno cedrowe, nadające zapachowi ciepły, zmysłowy charakter, oraz akord morski.
Jest to już kolejny flakonik z serii Elvie, który jest w moim posiadaniu. Każdy z nich jest piękny, o niesamowitych nutach, które rozwijają się z każdą godziną będąc na skórze, otulone jej ciepłem odkrywają co rusz inne akordy, by zachwycać i sprawiać radość. Flakoniki w kształcie kamieni może nie są z wyglądu jakieś szczególnie piękne, ale ich wnętrze wynagradza tę prostotę designu. W tym wypadku dno flakonika jest przyciemnione granatem, stąd mamy wrażenie, że woda jest ciemnoniebieska. Korek ma jasnozielony kolor. Sam zapach jest chłodny, wodny, czuć akordy drzewne, ja przenoszę się za każdym razem w otchłań ciemnego lasu i baśni, która skrywa w sobie świat elfów. 
Musicie koniecznie poznać ten zapach, jestem pewna że przypadnie Wam do gustu.

Znacie tę wodę toaletową?
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. mam w planach zamówić te perfumy, już nie mogę się doczekać kiedy poznam ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i bardzo się z nią polubiłam :) Idealna na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fikusny flakonik, hihihi mysle ze i zapach by mi sie spodobal :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam zapachu, ale podoba mi się zapach i wzięłabym go w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale jej kompozycja zapachowa mnie urzekła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i znowu mnie kusisz :) Taki zapach na pewno przypadłby mi do gustu :) Niezbyt podoba mi się ten flakonik, ale zawartości jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej wody, ogólnie niewielu kosmetyków z Oriflame używałam... ciekawy flakon.

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio dużo osób pokazuje perfumy z oriflame ja jeszcze nie miałam żadnych

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny ciekawy flakonik :) Jestem ciekawa jak pachną na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tej wody, ale nuty zapachowe już mi się podobają. Muszę sobie próbkę zamówić żeby sprawdzić jak pachnie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Flakonik robi wrażenie, ciekawa jestem tego zapachu, z opisu wydaje się interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapachu kwiatowe, myślę że jak gdzieś go spotkam to pokusze sie o próbke. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten zapach, moja mama go używa. Jest bardzo ładny a flakon śliczny

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten flakonik jest przeuroczy! <3 Myślę, że polubiłabym się z tym zapachem, bo z opisu wydaje się być idealnie trafiony w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Flakonik ma cudowny. Myślę, ze i zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny flakonik! Tego zapachu akurat nie mam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach intrygujący...a flakonik śliczny:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świat Elfów powiadasz? Brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach mnie zaciekawił ale bardziej zwróciłam uwagę na flakonik. Bardzo podoba mi się wygląd tej perfumy

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada sie całkiem ciekawie:) Flakonik super:)

    Buziaki:*
    Nowy post ze stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej wody, ładnie prezentruje się flakonik. I połączenia zapachowe myślę że by mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  23. wow co za flakonik, pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie miałam nic z tej firmy. Zrezygnowałam z zapachów, bo krótko się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba ten lekko kosmiczny wygląd :). Po nutach zapachowych myślę że to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. podejrzewam, ze musi naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger