piątek, listopada 16, 2018

AMBER ELIXIR CRYSTAL od Oriflame.

„Co zostaje z najpiękniejszej kobiety na świecie gdy zgasi światło? Nie widać jej włosów, nie widać piersi, nie widać klejnotów ani piękna jej oczu. Co pozostaje? Kobiecy urok głosu i perfumy.” Jean-Paul Guerlain
Zgadzacie się z tym? Bo ja tak. Perfumy, zapach będą zawsze się z nami kojarzyły. Jakimi będziemy się otaczały, tylko od nas zależy, czy nasz zapach będzie piękny, kobiecy i zmysłowy, czy zapadnie w pamięć i będzie się kojarzył tylko z nami...
Na dzisiaj przygotowałam piękną, ciepłą, słodką i tajemniczą propozycję od Oriflame. Jest to niezwykle kuszący zapach Amber Elixir Crystal. Znacie? Jeśli nie, to zapraszam do dalszej lektury.


 "Poddaj się następującym po sobie falom zmysłowej przyjemności, jaką przynosi ta orientalno-kwiatowa kompozycja. Pozwól się zaczarować iskrzącemu, niepowtarzalnemu akordowi bałtyckiego bursztynu, pełnemu kwitnącej czarnuszki sercu zapachu i wyrafinowanym nutom brązowego cukru. Oto tajemnicza, niezapomniana mieszanka świeżości i zmysłowości."

 Amber Elixir Crystal to orientalno-kwiatowe perfumy dla kobiet. Są to stosunkowo nowe perfumy, zostały wydane w 2017 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Christiane Plos. Nutami głowy są grejpfrut, nuty wodne i bursztyn; nutami serca są kwiat pomarańczy, fiołek i kmin; nutami bazy są trzcina cukrowa, wanilia i mleko kokosowe. 
W pierwszej chwili, kiedy go powąchałam wydawało mi się, że jest dla mnie za słodki. Przy kolejnym podejściu, okazało się że zapach mnie totalnie zauroczył. Spodobało mi się to, jak otula swoim ciepłem. Jego słodka, urocza i niezwykle kobieca kompozycja zapachowa zamknięta jest w pięknej butelce, która jest niby prosta, ale bardzo elegancka w swojej prostocie. Ciemny turkus ze złotymi wstawkami idealnie się ze sobą komponują.  
Zapach jest piękny, ma w sobie coś intrygującego i nietuzinkowego, jest zaczepny i intrygujący. Nie jest "ciężki" mimo słodyczy owoców, wanilii i kokosa nie przytłacza, akordy wodne moim zdaniem wybijają się na plan pierwszy.
Myślę, że jest to zapach idealny na chłodne jesienne i zimowe dni, sprawi że poczujemy się mega przytulnie.
Polecam, zapach jest cudowny i spodoba się większości nie tylko nam, kobietom ale i panom :) 

Znacie te perfumy? Jak Wam się podoba flakonik?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. o lubię takie otulające zapachy, szczególnie teraz na jesień i zimę.

    OdpowiedzUsuń
  2. i kolejny piękny flakonik od oriflame ! muszę w końcu się skusić na tą markę

    OdpowiedzUsuń
  3. Co falkonik to piękniejszy! Jak tylko wykończę swoje perfumy, na pewno się na któryś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie powąchać :) Coś czuję, że mi się spodoba. Trochę obawiam się tej słodyczy, ale może i mnie przekona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, choć obawiam się trochę tej słodyczy. Flakonik bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Flakonik piękny, ale nie wiem czy nie byłyby dla mnie zbyt słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszukam go- flakonik piękny a nuty zapachowe kuszące...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te perfumy, zapach podoba mi się jeszcze bardziej od wersji w miodowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go w swojej kolekcji i uważam, że jest to jeden z ciekawszych zapachów od oriflame. Podzielam Twoją opinię i też uważam, że to zapach na taki okres jak teraz. Dlatego zainspirowana tą recenzją polecę go swoim klientkom do świątecznego zamówienia. Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny flakonik jeszcze nie wąchałam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię kwiatowe zapachy, ale nie wiem czy te orientalne nuty nie byłyby dla mnie za mocne

    OdpowiedzUsuń
  12. Flakonik jest śliczny :) Bardzo lubię zapachy Oriflame, tego jeszcze nie miałam, ale jak wąchałam w katalogu to myślę, że spodobałby mi się na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś perfumy od Oriflame w takim flakoniku tylko był on koloru brązowego, pamiętam że podobały mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki uroczy flakonik, zapach mnie zaintrygował.

    OdpowiedzUsuń
  15. Flakon bardzo uroczy. Myślę, że zapach przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie są to moje nuty - flakon genialnie wygląda. Teraz tak sobie pomyślałam "o matko! ile ona ma zapachów w domu" - aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakon bardzo uroczy, podoba mi się. A zapach nie znam, ale jak będę mieć okazję chętnie powącham :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Flakon piękny, właśnie wyobraziłam sobie łązienkę, którą by dopełniał. A że jestem na etapie projektowania swojej łazienki na strycu, więc mam kolejną inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  19. Flakon od razu mnie zauroczył. Jest po prostu cudny.

    OdpowiedzUsuń
  20. podejrzewam ze musi bardzo ładnie pachniec.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla samego opakowania już kupiła bym te perfumy, tak pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny flakonik, ciekawe jak ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudnej urody flakonik <3 Musi pięknie prezentować się na toaletce :) Zapachu nie znam, ale brzmi kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już czuję ten zapach, flakonik też urzekający.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger