środa, listopada 14, 2018

POSSESS MAN I SOUL FOCUS - męskie zapachy od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Czas bardzo, ale to bardzo szybko płynie. Nie tak dawno cieszyliśmy się piękną wiosną i latem, teraz mamy już późną jesień. Coraz bliżej do zimy, już za miesiąc będziemy cieszyć się pięknym czasem świąt. A co za tym idzie, już rozglądamy się za prezentami dla naszych bliskich. Na dzisiaj przygotowałam recenzję dwóch przepięknych, męskich zapachów wód toaletowych od Oriflame. Zachęcam Was do przejrzenia nowego katalogu, który znajdziecie na stronie sklepu, bo w nim pojawiły się już gotowe zestawy prezentowe, pięknie zapakowane, idealne jako prezent pod choinkę. 
Zapraszam na post :)


 "Charyzmatyczny zapach, którego istotą jest starcie się świeżego olejku laurowego z aromatem niedojrzałych grejpfrutów i oszałamiającego irysa. Kompozycja oddająca nieposkromionego ducha Spartakusa, stworzona dla mężczyzny, którego przeznaczeniem jest rządzenie światem!"

Possess man, to orientalno-fougere woda perfumowana dla mężczyzn, która została wydana w 2015 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Jean-Christophe Herault. Nutami głowy są ananas, grejpfrut i kolendra; nutami serca są kwiat pomarańczy, lawenda i wawrzyn; nutami bazy są paczula, skóra i korzeń irysa.
Sam zapach jest bardzo aromatyczny, korzenny, lekko słodki, cytrusowy i owocowy - za sprawą owoców. Cała mieszanka barw zapachów miesza się ze sobą zmieniając swoje natężenie z upływem czasu i ciepła męskiej skóry. Zapach jest dwojaki, z jednej strony mamy obraz męskiego nieokiełznanego, silnego i walecznego faceta, a z drugiej ciepłego, romantycznego i uczuciowego. W tym flakonie zderzają się dwa męskie światy. Zapach oczaruje każdą kobietę. 
Na duże uznanie zasługuje piękny design nie tylko samego opakowania/kartonika, ale przede wszystkim samego flakonika. Flakonik jest przeźroczysty, wygięty w lekki łuk, z pięknym atomizerem, który ma wyżłobione kwadraciki takie same jakie są na kartoniku. Sama woda ma lekko bursztynowy kolor. Całość jest niezwykle elegancka, idealnie sprawdzi się jako prezent pod choinkę, dla ukochanego mężczyzny.

"Prawdziwa siła pochodzi z wnętrza, więc spraw, by Woda toaletowa Soul Focus stała się iskrą, która ją wyzwoli. Ta kompozycja o bardzo męskim charakterze łączy żywiołowość czarnego pieprzu i bergamotki z ciepłym zapachem dymnego bursztynu i skóry. Z pewnością sprawi, że poczujesz niepokonaną moc."

Woda Soul Focus jest zdecydowanie  dedykowana dla młodszych mężczyzn 20-30lat, aktywnych, lubiących sport, wyzwania i duże tempo życia. Zapach nie jest ciężki, czy korzenny, czuć tutaj lekkość i świeżość. Idealnie sprawdzi się na co dzień, nie przytłoczy swoim zapachem wszystkich wokół. Przy pierwszym spotkaniu może skojarzyć się z dawnym Adidasem. Sama buteleczka jest dosyć prosta, bez zbędnych udziwnień. Flakonik jest przeźroczysty, lekko wygięty, o delikatnie niebieskim zabarwieniu wody. Na pewno spodoba się bratu, czy chłopakowi. Specjalnie połączyłam te dwa zapachy, żebyście mieli rozbieżność i wybór pomiędzy młodzieńczością, a dojrzałością. Oba zapachy są piękne i na swój sposób inne i o to chodzi. Polecam również inne warianty męskich perfum, zajrzyjcie na stronę Oriflame, bo wybór jest na prawdę duży, tym bardziej teraz można kupić fajne i tanie gotowe zestawy prezentowe. 
✴✴✴
 P.s Wybierając się na kolację wigilijną, bądź na inną uroczystość, często decydujemy się na prezent w postaci trunku. Szczególnie wręczając dobrego gatunku trunek, jest mile widziany szczególnie przez mężczyzn. Możemy podarować butelkę bourbon, jeśli wiemy że obdarowana osoba lubi whisky, będzie bardzo zadowolona. Jak jest u Was, często obdarowujecie bliskich trunkami?
Pozdrawiam :)

46 komentarzy:

  1. zestawy prezentowe są całkiem spoko i czasem znacznie taniej wychodzi niż kompletowanie całego prezentu
    jestem ciekawa czy ten zapach spodobałaby się mojemu mężowi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio zakochałam się w damskim zapachu Eclat Mon Parfum, natomiast męskich w ogóle nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. mój chłopak ma inną wersję tych perfum Possess Man, są świetne więc te też chętnie poznamy :) lubimy zamawiać z Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  4. flakony są boskie, ciekawią mnie zapachy. Może coś dla mojego męża by się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie wodą Soul Focus. Będzie akurat dla mojego małolata. Zaraz wrzucam ją do koszyka i dołączam do kompletowanego świątecznego zamówienia. Pozdrawiam, AgnieszkaK

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych tutaj jeszcze nie mieliśmy z mężem ;) Jednak myślę, że z czasem mu zamówię. Bardzo lubię wody z Oriflame. Są trwałe i bardzo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam zapachow meskich z Oriflame ale prezentuja sie bardzo ekskluzywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam Soul Focus. Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam totalnie ale zapowiadają się ciekawie:) Musze sprawdzić te męskie


    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wrażenie, że Possess Man trafiłoby do mojej drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mąż nie jest zwolennikiem takich perfum, wybiera bardziej znane zapachy

    OdpowiedzUsuń

  12. POSSESS MAN chyba sprawię mężowi na gwiazdkę :) Mają piękny flakon

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapachy zapowiadają się naprawdę ciekawie :) Przyznam szczerze, że męskich perfumy tej marki nie znam wcale, ale może warto by było to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opisy tych zapachów sa pewnie lepsze od samych zapachów. Ciekawe, kto im je tworzył ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dawno nie zamawiałam nic z Oriflame, a perfumy to już w ogóle nie znam. Ciekawe jak pachną i czy mojemu by się zapachy spodobały, bo prezentują się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O prosze ;) pierwsza wersja ma na prawde ciekawe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urzekł mnie pierwszy flakonik, takie perfumy mogłabym mieć na swojej toaletce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz męskie zapachy, to jak najbardziej 😉

      Usuń
  18. Nie znam męskich zapachów z Oriflame. Jestem ciekawa czy spodobałyby sie mojej drugiej połówce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Possess man wygląda genialnie! Dopisuję na listę pomysłów prezentów pod choinkę dla facetów z rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Opisy tych zapachów bardzo mnie zaciekawiły, choć z nie znam zbytnio męskich zapachów z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie zestawy prezentowe. A te zapachy...muszę je powąchać - intrygują!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co jak co ale projektantów od flakonów to Oriflame ma mega zdolnych. Przepięknie się prezentują te butelki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne flakony!Muszę sprawdzić te zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ten pierwszy zapach pewnie spodobałby się mojemu mężowi:)
    miłego weekendu kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe propozycje na prezenty pod choinkę :) Jestem ciekawa ich zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  26. flakonik tej pierwszej jest bardzo intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja czasami idąc w gości kupuję butelkę dobrego wina, które później pijemy wraz ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Butelka wygląda bardzo ciekawie i elegancko , zapach również musi być intrygujący.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger