środa, listopada 28, 2018

Ochronny olejek do włosów Eleo, szczotka do włosów + konkurs!

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiejszy post będzie włosowy, skupimy się na ich pielęgnacji. Szczególnie jesienią i zimą, gdy warunki na zewnątrz jak i wewnątrz nie są sprzyjające, również nakrycia głowy sprawiają, że musimy w szczególny sposób zadbać o nasze włosy. Znalazłam bardzo fajny, ochronny olejek do włosów Eleo, o którym Wam zaraz opowiem. Zamówiłam również szczotkę do stylizacji, jest to już moja druga szczotka w ostatnim czasie, którą zamówiłam z firmy Oriflame.
Zapraszam na post.


 "Luksusowy, pięknie pachnący olejek do włosów z naturalnymi olejkami: arganowym i różanym oraz łopianem i witaminą F. Lekka, nietłusta formuła głęboko odżywia włosy od środka, przywracając im gładkość, blask i zdrowy wygląd. Do każdego rodzaju włosów, zwłaszcza farbowanych."
 Idealny do włosów farbowanych. Wmasuj kilka kropli olejku przed lub po stylizacji, w wilgotne lub suche włosy (2 porcje to ilość idealna dla średnich lub długich włosów). Rozetrzyj nieco olejku w dłoniach i rozprowadź na całej długości włosów. Nie spłukuj.
  
Olejek zapakowany jest w brązowy kartonik. Sam olejek znajduje się w plastikowej buteleczce. Pompka jest również plastikowa, w złotym kolorze. Dozuje sporą ilość olejku, na moje włosy wystarczy jedna pompka do ich pokrycia. Olejek spokojnie możemy stosować na sucho jak i na zwilżone włosy. Ja lubię olejek wcierać w osuszone, ale jeszcze wilgotne włosy (w dłoniach rozcieram olejek) rozczesuję je, suszę suszarką i modeluję. W taki sposób najlepiej się u mnie sprawdza. Chociaż zdarza mi się również aplikować go na suche włosy, kiedy są spuszone wtedy on je ładnie wygładza i nawilża. Do tego bardzo ładnie pachnie. Olejku jest 50ml, z racji tego, że aplikuję tylko jedną/dwie pompki, starczy mi na długo, jest przez to wydajny. Wart polecenia, jeśli wasze włosy są farbowane i potrzebują odpowiedniej ochrony i nawilżenia. Ja go bardo polubiłam.

 "Duża szczotka do podkręcania lub prostowania, a także łatwego suszenia włosów średnich lub długich."

Cała szczotka jest w kolorze czarnym, jedynie napis jest biały i zakończenia igiełek są w różowym kolorze. Szczotkę możemy położyć, postawić jak i powiesić, dzięki otworowi, który znajduje się w rączce. Bardzo dobrze leży w dłoni. Jest idealna do modelowania/prostowania/stylizacji włosów. Z racji tego, że moje włosy nie są zbyt długie - służy mi do prostowania moich włosów, takie lubię nosić najbardziej. Czasem kuszę się na kręcenie ich, ale jest to bardzo, bardzo rzadko. 
Oba pe produkty, które Wam dzisiaj pokazałam są obecnie w promocji i warto się na nie skusić, polecam :)

Z racji tego, że dzisiejszy post jest związany z włosami, chciałam Was również zaprosić na konkurs, który organizuję na moim Instagramie. Do wygrania jest wspaniały zestaw Radical, który składa się z aż 5 produktów wzmacniających włosy firmy Farmona
Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału :)
Link do konkursu:
↓↓↓
 https://www.instagram.com/p/BqtmvXuhREM/

https://www.instagram.com/p/BqtmvXuhREM/

Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. o świetne rzeczy do wygrania jakbym nie miała zapasu tych kosmetyków to wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamierzam poznać szczotki Oriflame, ta dla mnie byłaby fajna do układania wilgotnych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej szczotki mi się marzy z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze tego olejku, a lubię takie produkty do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii miałam maskę i mam odżywkę, oba produkty bardzo lubię. Olejku jeszcze nie próbowałam, ale myślę, że to kwestia czasu ;) Szczotka spodobałaby się mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O konkursie pomyślę, a jeśli chodzi o olejek, to szkoda, że nie podałaś składu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdarza mi się sięgać po olejki do włosów i zazwyczaj dobrze się one u mnie sprawdzają :) Natomiast jeśli chodzi o szczotkę do modelowania, to jest to mój zdecydowany must have! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosuję różne alejki do włosów, tego jeszcze nie miałam. Ciekawa szczotka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy do wygrania, swietny konkurs. Sama namietnie uzywam olejkow do wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten olejek! Cudownie zabezpiecza włosy tylko trzeba uważać żeby nie nałożyć go zbyt dużo.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używam olejkow do włosów, ale taką szczotkę i owszem. Konkurs bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką okrągłą szczotkę dobrze mieć w domu. A ten olejek też kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje włosy uwielbiają olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawią mnie ich szczotki i sprawdziłabym na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ochronne olejki do włosów, muszę się temu przyjrzeć, bo skończyły mi się zapasy

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam olejki do włosów. Chętnie wypróbuję i ten. Szczotka świetna, polecę mamie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten olejek i chętnie bym go poznała. Takie szczotki na moich włosach się nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny olejek ;) z taka szczotka zawsze bylo mi ciezko pracowac

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście nie przepadam za olejkami, wolę maski. A wszystkim biorącym udział w rozdaniu, życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie olejki do włosów stosuje je regularnie. Szczotka też ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie olejki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej, nie uzywam takich szczotek do włosów. powyrywałyby mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie znam tego olejku, ale ma śliczne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzadko używam ostatnio takich szczotek, a olejek mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger