wtorek, listopada 20, 2018

Szara torebka ABBY - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jak wiecie Oriflame, to nie tylko kosmetyki, firma ma w swojej ofercie również torebki, szale, komplety zimowe, czapki, rękawiczki, czy biżuterię. Ja ostatnio skusiłam się na torebkę Abba w kolorze szarym, ponieważ przeglądając swoją kolekcję torebek stwierdziłam, że nie mam żadnej większej w takim kolorze. Jesień i zima zdecydowanie należy do szarości. Jesteście ciekawi jak wygląda? Zapraszam na post.


  "Lekka torebka w supermodnym kształcie i wyrafinowanym odcieniu szarości, wykonana z imitacji skóry. Może być noszona na kilka sposobów, między innymi, w ręku, na ramieniu lub jako plecak! Miękka, ciekawa powierzchnia i podszewka w pięknym kolorze czerwieni. Zapięcie magnetyczne, wewnętrzna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny."
Materiał: PU, poliester. 
Wymiary: 33 x 16 x 32 cm. 
Pasek: 175 cm
 Jak widzicie, zamawiam nie tylko kosmetyki, ale również inne przydatne akcesoria, czy torebki. W tym wypadku skusiła mnie wielkość, ponieważ nie lubię zbyt małych torebek, wiedziałam że ta pomieści format A4, dlatego wpadła do mojego zamówienia. Sama torebka jest miękka, wewnątrz obszyta jest piękną, czerwoną podszewką.Wewnątrz mamy tylko jedną, małą kieszonkę na pomadkę, lusterko, czy klucze, zamykaną na zamek. Trochę żałuję, że cała torebka nie zamyka się na zamek błyskawiczny, tylko na magnes. Brak zamka błyskawicznego sprawi, że będę ją nosiła tylko w pogodne dni. Możemy ją nosić na 3 sposoby, na reku, na ramieniu i jako plecak. Jeśli musimy mieć ręce wolne, to wersja plecak bardzo nam się wtedy przyda, przepinamy tylko uszy i mamy gotowy plecaczek. Ogólnie jest to bardzo fajną i praktyczną torebką na co dzień. Będzie uzupełnieniem wielu stylizacji.
Polecam :)

26 komentarzy:

  1. Faktycznie szkoda, że nie zamyka się na zamek - ja średnio ufam torebkom tylko z zatrzaskiem - ciągle byłabym w strachu że coś wypadnie;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie ma zamka kiedyś miałam taką sznurowaną i wszystko mi z niej uciekało

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie duże torebki. Szkoda. że nie ma zamka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma zamka, ale całościowo wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ze względu na brak zamka nie zdecydowałabym się na tą torebkę, ale wizualnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, codzienna torebka, zastanawiałam się nad zamówieniem jej, mam kilka torebek z oriflame i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ma kroj, ale rowniez wole torebki zamykane na zamek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka niestety nie jest w moim typie, ale podoba mi się jej połączenie kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ma ładny, ale to, że nie ma zamka jest minusem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ładna, choć też wolałabym, aby był zamek i jakaś jeszcze kieszeń, poza tą jedną małą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawetladna tatorba, ja praktykuje kupowanie torebek z suwakuem

    OdpowiedzUsuń
  13. Duże torebki są u mnie mile widziane, muszą pomieścić zarówno moje rzeczy jak i córki. Myślę że ta sprawdziła by się u nas

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby miała zamek to bym ją zamówiła bo jest bardzo ładna. Niestety bez zamka nie mogę mieć torby bo moja córka z niej wtedy wszystko wyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brak zamka to ogromny minus! Nie wyobrażam sobie kupna takiej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna, a noszona jako plecak, mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentuje się naprawdę ładnie :) Lubię takie torby na co dzień, bo idealnie sprawdzają się na małe zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię torebek bez zamka, ale co nie zmienia faktu, że jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no ja muszę mieć torebkę zamykaną na zatrzask lub zasuwaną na suwak

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna ta torebka, lubię takie miękkie, ale fajnie jakby była na zamek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta torebka, lubię takie duże i kiedy nie są takie sztywne, ta jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna, praktyczna torba, idealna na wyjście do kina, czy do kawiarni.

    OdpowiedzUsuń
  23. spodobała mi się ta torebka, jest rzeczywiście ładna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super jest ta torebka. Szkoda tylko, że nie ma zamka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger