sobota, stycznia 19, 2019

Bi-Es Uwodzi zapachem, Numbers Collection.

Hej!
Witajcie w ten piękny, weekendowy dzień :)
Słoneczko pięknie świeci, aż chce się żyć i oddychać na świeżym powietrzu pełną piersią :)
Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją wód perfumowanych Bi-es opartych na numerologii, stąd seria Numbers Collection.
Ja osobiście nie wierzę w żadne horoskopy, czy numerologię i inne gusła - z prostej przyczyny, ponieważ jestem chrześcijanką. Niemniej jednak zarówno flakoniki, jak i same perfumy są urocze i mają piękne zapachy.
Zapraszam na wpis.


 No2 - Zapach No2 z numerologicznej kolekcji Numbers - odpowiedni dla osób skromnych i wrażliwych, ceniących sobie przyjaźń i poczucie bezpieczeństwa; dla estetów kochających wszystko co piękne. Zapach ten otula frezją i delikatną aksamitką, pewności siebie dodaje pobudzający jamajski pieprz. Energetyczny i nieskrępowany.
Nuty głowy : pieprz jamajski, wanilia, paczula
Nuty serca: hibiskus, frezja, aksamitka
Nuty podstawy: drzewo sandałowe, cedr, gruszka

Jest to zapach delikatny, subtelny, kwiatowy. Zdecydowanie panie spokojne i romantyczne będą chętnie sięgały po ten zapach. Nie ukrywam, że i mnie bardzo przypadł do gustu.

 No3 - Zapach No3 z numerologicznej kolekcji Numbers – doskonały dla osób pozytywnie nastawionych do życia, towarzyskich i kreatywnych. Zapach energetyczny dzięki nutom piżma i lotosu, z tajemniczą aurą czarnej orchidei i pikanteryjnym zakończeniem z owocem granatu i mahoniem. To zapach szczęścia, ucieleśniający ducha ciepłej i zmysłowej kobiety.
Nuty głowy : owoc granatu, nektarynka, gruszka
Nuty serca: czarna orchidea, lotos, fiołek 
Nuty podstawy: wanilia, piżmo, mahoń

Jest zapachem dosyć charakterystycznym, mocnym i wyrazistym. Na pewno dla kobiet szybko żyjących, wiedzących czego chcą od życia, których wszędzie pełno :)

No6 - Kompozycja zapachowa skierowana do osób spod numerologicznej 6. Zapach lekki, radosny ale też zmysłowy, w którym piżmo łączy się z ujmującym kwiecistym bukietem, doskonały dla kobiet wrażliwych, szczodrych i oddanych ideałom.

 Ta propozycja jest lekka i przyjemna, czuć zdecydowanie łąkę pełną kwiatów. Na pewno wiosną i latem przyjemnie będzie sięgnąć po tę propozycję :)

 No9 - Zapach No9 z numerologicznej kolekcji Numbers – odpowiedni dla kobiet uczuciowych i pełnych pasji. Intensywny dzięki nutom wanilii i paczuli, a zarazem delikatny bo z dodatkiem jaśminu i różowego pieprzu. To wyjątkowo pociągająca kompozycja, której zwieńczeniem są nuty owocowe.
Nuty głowy : mandarynka, różowy pieprz, pieprz jamajski
Nuty serca: jabłko, kwiat pomarańczy, frezja 
Nuty podstawy:  wanilia, kawa, paczula

Po ten zapach myślę, że z chęcią sięgniemy jesienią i zimą. Jest ciepły i otulający, za sprawą wanilii. Choć w pierwszej chwili czuć przebijające nuty mandarynki i pomarańczy. Bardzo ciekawa mieszanka różnych akordów. Bardzo mi się spodobał ten zapach :)

No33 - Zapach No33 z numerologicznej kolekcji Numbers – doskonały dla kobiet zrównoważonych, wyrozumiałych i empatycznychGłównymi nutami kompozycji są róża i wanilia. Ostrości i trwałości nadają mu piżmo, a wyjątkowości - nektar z czarnej porzeczki.
Nuty głowy : czarna porzeczka, róża, frezja
Nuty serca: wanilia, drzewo sandałowe, paczula 
Nuty podstawy: nuty pudrowe, białe piżmo

Mamy tutaj mocną, wyraźną, charakterną i nawet elegancką propozycję. Idealną na wieczorne wyjścia, lub specjalne okazje. Dla kobiet zdecydowanych, pewnych siebie, dla kobiet sukcesu.

Wszystkie te zapachy mają identyczne flakoniki. Buteleczki są śliczne, nie za duże 50ml, takie idealne do torebki. Bardzo ładnie się prezentują na toaletce. Który zapach Wam się spodoba najbardziej, to już indywidualna sprawa, zależy od gustu. Wszystkie te wody zrobiły na mnie pozytywne wrażenie. Jakość i trwałość jest bardzo dobra, cena wody perfumowanej z tej kolekcji to 35zł, więc nie są drogie.

Znacie te zapachy? Jak Wam się podobają flakoniki?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. wyglądają ślicznie te flakoniki kojarzą mi sie z wyższą półką. Ciepły otulający zapach to faktycznie coś na teraz!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się bawiłam przy tworzeniu tego posta, bo również testowałam te perfumy. jedynie z tą różnicą, że nie miałam tego różowego :)
    opakowania mają śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja jest niesamowita, uwielbiam te zapachy

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolekcja, też znam te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jaka kolekcja.. Super.. Muszę sobie sprawić takie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Te flakoniki są takie proste i nie ma w nich niczego nietuzinkowego, a i tak zwracają na siebie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizualnie wyglądają bardzo ładnie i jak tak czytałam, to chciałabym poznać je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolekcja i zdaje się ostatnio bardzo popularna na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam już tę kolekcję, perfumy wyglądają przepięknie i z chęcią bym je poznała

    OdpowiedzUsuń
  10. Balkoniki sa naprawdę wróć#. Zapachy nam i prawie wszystkie przypadły mu do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja niesamowicie mnie urzekla wyglada jak male pszczolki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale urocze te buteleczki :) Ja też w horoskopy nie wierzę :) Patrząc na nutki zapachowe to nr 3 i 6 to chyba coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszędzie na blogach widzę ostatnio te zapachy. Flakoniki mają urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aktualnie testuję te zapachy i jestem nimi miło zaskoczona, niezła jakość w dobrej cenie, no i te flakoniki ślicznie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych perfum i jestem ich bardzo ciekawa. Mają przepiękne flaoniki, od których niemal nie da się oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mnie ciekawi ta linia zapachowa, a flakoniki są urocze i bardzo zachęcają do wypróbowania :) Wydaje mi się, że No6 mógłby mi przypaść do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. te flakoniki wyglądają bardzo elegancko kiedyś chyba były inne

    OdpowiedzUsuń
  18. Szata graficzna i wygląd bardzo elegancki - podoba mi się - jestem pewna że również polubiłabym sie z trójką:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również mam tą kolekcję i bardzo podobają mi się dwa zapachy - w tym tygodniu również na moim blogu pojawi się recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kolekcja, a flakoniki przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tych zapachów bardzo polubiłam no33 i no2 :) Przyjemne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam już ostatnio o tych zapachach i jestem bardzo ciekawa ich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się takie flakony perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach z nr 09 mnie najbardziej kusi, podobają mi się jego nuty

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger