piątek, stycznia 11, 2019

Srebrna biżuteria LaVivre - zawieszka.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Można powiedzieć, że wyczekiwany weekend już się zaczął, macie jakieś plany? Może wyjście na łyżwy, do kina, czy na miłą kolację we dwoje?
Może wiele osób kojarzy, już nie raz wspominałam Wam o tym, że jestem totalną sroczką i uwielbiam wszelkie świecidełka. Dzisiaj pokażę Wam mój ostatni, biżuteryjny nabytek.
Zapraszam na post :)


"LaVivre.pl to rodzinny sklep internetowy z biżuterią o jakiej marzy każda kobieta. Został założony przez wielbicielkę błyskotek z 10 letnim doświadczeniem w pięknym świecie biżuterii. Nasz sklep powstał w 2009 r, wtedy jeszcze pod nazwą agland.pl i od ponad 8 lat obsługuje społeczność, spełniając marzenia i wywołując uśmiech obdarowywanych kobiet.W trakcie rozwoju firmy nazwa uległa zmianie na LaVivre. Dzięki zdobytemu przez ten czas doświadczeniu, możemy sprostać wszelkim wyzwaniom jakie czekają na nas w tej branży.
 Od 2009 roku La Vivre określa styl i celebruje wraz ze swoimi klientami wyjątkowe, miłosne historie.
 Niezależnie od tego, czy zakup będzie tylko impulsem, który sprawi, że się uśmiechniesz, czy może będzie to coś, co przypomni komuś, że jesteś dla niego wyjątkowy, czy może będzie to coś zapierającego dech w piersiach, aby uczcić magiczny moment, my zawsze dokładamy do tego wszelkich starań aby Wasza historia zapisała się także na stronach naszej książki… bo my robimy znacznie więcej niż tylko sprzedajemy biżuterię… my pomagamy innym tworzyć trwałe wspomnienia z pięknie zaprojektowaną biżuterią, jaka powstała prosto z serca.
„Tam gdzie brakuje słów… nasza biżuteria wyrazi wszystko! Stworzona z pasji, staje się pamiątką rodzinną, przekazywaną z pokolenia na pokolenie”

 Biżuteria srebrna z cyrkonią, a dokładniej dwa serca splecione ze sobą - a w środku piękna, lśniąca cyrkonia. Uwielbiam kamienie cyrkonii w biżuterii. Odkąd pamiętam, zawsze wybierałam biżuterię, w której świeciły się oczka cyrkonii. Obojętnie, czy jest to złoto, czy srebro - zawsze muszą być w niej umieszczone błyszczące kamienie.
Serduszka są uniwersalne, pasują zarówno do codziennych stylizacji, jak i na wieczorne wyjście. 
Muszę sobie dokupić jakiś ładny łańcuszek do kompletu, ponieważ przeglądając swoją biżuterię stwierdziłam, że żaden z tych które mam, nie będzie odpowiedni by podkreślić piękno tej zawieszki.
Zawieszka jest urocza, zarazem bardzo romantyczna. Czas bardzo szybko biegnie do przodu, nie tak dawno temu obchodziliśmy święta i nowy rok, a już powolutku będziemy świętować Walentynki. To odpowiedni moment, żeby już zacząć się rozglądać za podarunkiem dla ukochanej osoby. Biżuteria zawsze jest odpowiednim prezentem, szczególnie taka w kształcie serduszek.

Dajcie znać, czy Wam się podoba zawieszka?
Lubicie nosić srebrną biżuterię?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. lubię srebrną biżuterię, ale niestety rzadko noszę , ale ta zawieszka jest przepiękna :)
    wolę naszyjnik nosić niż np. bransoletkę, która w codziennych czynnościach tylko by mi zawadzała.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna zawieszka, lubie srebnrą biżuterię i często zakładam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jaka urocza jest ta zawieszka. Bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta zawieszka - kocham srebro więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw serca przez wielu wydaje się infantylny, ale ja, niepoprawna romantyczka, zawsze go lubiłam. Zawieszka jest bardzo ładna i niech się dobrze nosi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna zawieszka, ja najczęściej noszę kolczyki, rzadko łańcuszki

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię srebrną biżuterię i często ją noszę - kolczyki, łańcuszek oraz bransoletka. Zawieszka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne wykonanie i wygląd tej biżuterii. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne serduszko. Lubię srebro...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię srebrną biżuterię z cyrkoniami, a ta zawieszka niesamowicie mi się podoba :) Będzie idealnym prezentem na Walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna zawieszka, uwielbiam srebrną biżuterię, to jej mam najwięcej,złoto jakoś mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie żadna biżuteria nie żyje długo :/ Ostatnio na gwiazdkę dostałam taki śliczny zestawik, ale już się niestety popsuł :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiej zawieszki w swojej kolekcji jeszcze nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekna bardzo lubie takie dodatki bizuteryjne, a juz niebawem walentynki wiec serce jak najbardziej w temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta zawieszka. Ja wolę złoto niż srebro, ale wzór bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, doskonale Cię rozumiem, ja również jestem totalną sroczką. Twój wisiorek, delikatny i subtelny, bardzo mi się podoba - sama lubię tego typu biżuterię. A że poluję ostatnio na jakiś fajny łańcuszek z zawieszką to z przyjemnością odwiedzę ten sklep!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta zawieszka . Zawsze wybieram srebro

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba zawieszka i bardzo lubię srebrną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię taką delikatną biżuterię:) Ta zawieszka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie jestem fanką srebrnej biżuterii lub też z białego złota

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna jest za zawieszka, uwielbiam takie delikatne srebrne dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jest ta zawieszka. Uwielbiam motyw serc w biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka urocza zawieszka. Lubię nosić srebrną biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię srebrna biżuterie. Ta zawieszka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger