czwartek, stycznia 17, 2019

Possess The Secret Man - od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Nie wiem, czy tylko ja tak mam, że jak tylko zobaczę promienie słońca nawet w styczniu - to już mi się wydaje, że idzie wiosna ;) Chyba już o niej marzę podświadomie i dlatego tak reaguję :)
Ale dziś nie o tym, a o wodzie perfumowanej Possess The Secret Man  od Oriflame.
Czy mężczyźni będą z niej zadowoleni? O tym poczytacie poniżej, zapraszam na wpis.


 "Poczuj siłę, płynącą z zapachu śmiałej i unikalnej, pierwszej wody perfumowanej dla mężczyzn. To kompozycja inspirowana postacią Thora, najsilniejszego z nordyckich bogów. Pełna mocy i bardzo męska, orzeźwiająca wyjątkowo świeżymi nutami akordu lodu, pozwoli ci poczuć się silnym i niezapomnianym."
  
Znajdziemy tutaj, nutami głowy są: bergamotka, nuta lodu; nutami podstawy są: dąb; nutami serca są: sake, sól. Należy do grupy zapachów: aromatyczne, wodne. Charakterystyka:
  • aromatyczny zapach
  • świeży, czysty zapach
  • drzewny zapach
  • dla nowoczesnego, pewnego siebie mężczyzny
  • do używania na co dzień, ale też na specjalne okazje
Standardowo zaczniemy od wyglądu zewnętrznego. Otrzymujemy czarny, matowy kartonik, który jest fabrycznie zafoliowany (wszystkie przychodzą zafoliowane). Na matowym, czarnym tle wytłoczone są srebrne literki. Gustownie to wygląda. Sam flakonik jest przeźroczysty, wygięty w lekki łuk. Woda zabarwiona jest na kolor delikatnie niebieski. Nie znajdziemy tutaj nakrętki, ani korka. Psikacz możemy zablokować przekręcając go w bok. Górna, metalowa część zdobi cały flakonik. Jest ładnie zdobiona, przypomina tarczę wojownika. 
W ofercie Oriflame najczęściej spotykamy wody toaletowe dla mężczyzn, tutaj jest wyjątek, jest to woda perfumowana. A co za tym idzie, możemy spodziewać się większej trwałości zapachu. I tak jest faktycznie. Zapach jest mocny, z charakterem. Niesamowicie męski, intensywny, aromatyczny i bardzo kuszący. Zamówiłam je dla męża zupełnie w ciemno, sugerowałam się moją wersją tego flakonika, który jest przepiękny - i tutaj również się nie zawiodłam.
Dziewczyny, bierzcie go w ciemno, jest mega sexowny, zarówno Wy jak i wasze drugie połówki będziecie tą wodą oczarowani :)

Jak Wam się podoba flakonik? Macie, znacie tę wodę perfumowaną?
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Moim zdaniem Oriflame robi najpiękniejsze flakony jeśli chodzi o te katalogowe marki. Zapach wydaje się idealny dla mojego męża - z pewnością to zweryfikuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonuje mnie sexowność tego zapachu i myślę, że na walentynki były idealnym prezentem dla męża

    OdpowiedzUsuń
  3. coś czuje że je kupię dla swojego męża! zapach kusi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kosmetyk. Sliczna Butelek

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakon perfum wygląda naprawdę piękni. A co do zapachu ja ani mąż nie znamy niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. flakon piękny, zapach wody mógłby się spodobać mojemu mężowi

    OdpowiedzUsuń
  7. mój chłopak ma te perfumy, zapach jest super, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny flakon, co do zapachu nie znam ani tego ani zadnego z marki Oriflame ale wiem ze maja spory wybor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nuta lodu? a jak to pachnie rozumiem że odświeżająco.Takie zapachy lubię latem. Z pewnością spodobał by się mężowi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem, czy mojemu by się spodobał ten zapach :). O wiośnie ostatnio też pomyślałam, gdy przez chwilę było słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mój uwielbia testować wszelkie perfumy. tego nie znam szczerze pisząc, ale ma cudowny flakon !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nuta lodu...ciekawe jak to pachnie...zaintrygowałaś mnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam zamiar kupić te perfumy mężowi na Walentynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio ta marka jest popularna na blogach, lodowa nuta pewnie na lato fajna.

    OdpowiedzUsuń
  15. No...brzmi tak, że aż chce się kupić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ten flakon :) Jestem też ciekawa zapachu, bo wydaje się być w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro to taki przyjemny zapach to może sprawię mężowi na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ladny flakonik :) jestem ciekawa zapachu

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój mąż ma teraz zapas perfum, ale zapisuję sobie tę nazwę, bo brzmi fajnie. Poza tym wygląd też robi robotę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna butelka, nie znam zapachu, ale z tego co piszesz to przestawia się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfumy na pewno cudownie pachną, jednak u mnie mężczyźni nie lubią nowości i najczęściej od lat używają tych samych zapachów lub wybierają spośród trzech ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Flakonik robi wrażenie, zaciekawiłaś mnie tym zapachem. Może kupię dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uważam, że będą idealne na prezent takie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger