czwartek, stycznia 24, 2019

MISTER GIORDANI od Oriflame.

Hej!
Witajcie :) Kolejny mroźny dzień się zapowiada, no ale co tu się dziwić, przecież mamy w końcu zimę ;) Już coraz bliżej wiosna, z tego się cieszę. Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego, męskiego zapachu od firmy Oriflame. Jest to woda toaletowa Mister Giordani.
Czy spodobał się ten zapach mojemu mężowi? O tym powiem w dalszej części wpisu. Zapraszam.


 "Kompozycja z wyjątkowym akordem Vetiver Top przywołuje spontaniczność młodzieńczego uroku, któremu tak trudno się oprzeć. Jej nowoczesna świeżość emanuje subtelną pewnością siebie i uwodzicielskim ciepłem. Zaskakujący i niezapomniany, zapach ten ma w sobie charyzmę, która niczym nieodparty uśmiech, potrafi uzależnić."

Mister Giordani to drzewno-aromatyczne perfumy, zapach został wydany w 2018 roku. Nutami głowy są: grejpfrut i imbir; nutami serca są: geranium i pieprz; nutą bazy jest wetyweria. Twórcą tej wody jest Nathalie Lorson.
 Nathalie Lorson stworzyła kilka na prawdę pięknych zapachów, które stworzyła "na zlecenie" dla np. Kate Moss, czy Lady Gaga. Jej projekty są znanych firm np. Angel, Dolce&Gabbana, Lancome, Mexx, Moschino itd.
Woda toaletowa Mister Giordani, o której dzisiaj mowa poj. 75ml, ma przeźroczysty flakonik z wyżłobionymi trójkątami, ze srebrną nakrętką. Prostokątna, szklana buteleczka jest prosta nie rzuca się w oczy niczym szczególnym, wyróżniającym - ot ładny, zgrabny flakonik. 
Sam płyn jest delikatny, bursztynowy. 
Teraz przejdźmy do samego zapachu, bo to on jest tutaj najważniejszy.
Mister Giordani zaskakuje nas bardzo pogodnym charakterem. Myślę, że jest to radosny zapach, który faktycznie zgrabnie łączy eleganckie nuty z tymi świeżymi, dzięki czemu można go określić jako swobodną, bądź też  sportową elegancją. Dużo tu rześkości. Ładny zapach, idealny na wiosnę i lato. Myślę, że każdy młody i troszkę starszy mężczyzna, będzie dobrze się w nim czuł. 
Mój mąż ukochał sobie Giordani Notte, które również są autorstwa Pani Nathalie Lorson, dlatego nie dziwi mnie fakt, że i ta propozycja skradła jego serce i z ogromną przyjemnością ich używa. Zapach bardzo godny polecenia. 

✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵✵

Ps. Przy okazji, kiedy jesteśmy przy męskim temacie, a być może i nas kobiety on zainteresuje. Mianowicie ciekawa jestem, czy korzystacie z portali ogłoszeniowych. Ja razem z mężem bardzo często przeglądam ogłoszenia motoryzacyjne,
obecnie chcemy sprzedać nasze auto i będziemy poszukiwać czegoś nowego, używanego. Korzystacie z ogłoszeń szukając kolejnego auta, czy raczej idziecie do pobliskiego komisu/salonu?

Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. ja z mężem jestem na etapie kupna felg do auta :D i nie możemy się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się flakon i korek, myślę, że zapach też trafiłby w mój gust :) a szczególnie mojego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się naprawdę ładnie! :) Będę wyczekiwała w katalogu pachnącej strony żeby sprawdzić czy to zapach dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o perfumy to mój mąż bardzo przychylnie się o nich wypowiada, jedne z jego ulubionych. Mnie też się bardzo podobają.
    Jeśli natomiast mam się wypowiedzieć na temat ogłoszeń to do sprzedaży samochodu polecam otomoto ale już do kupna to wolała bym coś z polecenia :) Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta woda toaletowa prezentuje się bardzo ciekawie, może zakupię dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladny klasyczny flakonik ;) zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam zapaszku, ale po nutkach brzmi ciekawie. A co do sprzedaży/kupna to również korzystamy z portali ogłoszeniowych np. otomoto, gratka... wszędzie gdzie się da :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem zapachu, bo flakon jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważajcie na komisy, bo można się baaaardzo naciąć :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumy wyglądają świetnie, myślę że i mojemu M... by się spodobały:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny flakon :) Bardzo lubię sprawdzać męskie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubie takie nuty zapachowe na moim mezu oraz wetywerie, wiec mysle, ze polubilabym ten zapach moj maz rowniez :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Flakonik przecudny.. Sądzę że i nuty tego perfumy są interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że w serii Giordani jest zapach dla mężczyzn. Po Twoim opisie wnioskuję, że mógłby mi się spodobać ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobnie jak my też chcemy sprzedać auto i tak korzystamy z takich portali ogłoszeń

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam że z linii Giordani jest też męski zapach! Koniecznie musze sprawdzić na żywo jak pachnie - będę wiedziała czy to zapach dla mojego męża :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zapach musi byc super, ciekawi mnie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  19. MY nasz samód tak właśnie kupiliśmy i jesteśmu mega zadowoleni. Tylko teraz próbujemy sprzedać stare;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam zamiar kupić te perfumy mężowi na Walentynki, jestem pewna że mu się spodobają

    OdpowiedzUsuń
  21. Flakon piękny, zapach drzewny to dla mnie nowość. Chętnie bym sprawdziłam.
    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę sprawić na wiosnę mojemu mężowi. Wydaje mi się, że powinien mu się spodobać ten zapach. A mnie bardzo podoba się prosty, elegancki flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tego zapachu nie znam, ale jak zawsze perfumy z Oriflame czarują już samym flakonem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Flakon cudowny, jeszcze tylko zapach mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takiego połączenia nut zapachowych w kolekcji ukochany jeszcze nie ma. Jestem bardzo ciekawa czy ten zapach przypadłby mu do gustu. Flakon jak zawsze wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe połączenie nut zapachowych :) Jestem ciekawa, czy mojemu Mężczyźnie przypadłby do gustu ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu, super mają flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może sprezentuję to bratu na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger