sobota, stycznia 26, 2019

HD Beauty cienie i Eye Brow Artist kredka do brwi - REVERS COSMETICS.

Hej!
Witajcie Kochani :) Niedawno zapowiadałam Wam drugą część wpisu dotyczącą kosmetyków Revers Cosmetics. Dzisiaj pokażę paletkę cieni i automatyczną kredkę do brwi.
Zapraszam na post.


 "Cienie HD BEAUTY umożliwią wykonanie makijażu dziennego, eleganckiego czy imprezowego. Zestaw czterech modnych kolorów, w którym znajdziesz cień satynowy, metaliczny, perłowy i matowy. Produkt przeznaczony jest dla wszystkich kobiet, które nie boją się eksperymentów z makijażem i podążają za panującymi trendami. Elegancka i podręczna paletka stanowić będzie idealne dopełnienie dbającej o siebie kobiety."
 Cena: 9,99zł

Paletka skrywa w sobie cztery cienie, które umieszczone są w ładnej, estetycznej kasetce. Przez szybkę widać dokładnie jakie w niej znajdują się kolory, ale również jakie jest ich aktualne zużycie. Do wyboru mamy aż 12 wariantów  kolorystycznych. Ja wybrałam paletkę nr 06. Do zestawu dołączony jest aplikator, którym możemy nakładać cienie. Ja nim tego nie robię, używam pędzeli. Ogólnie lubię cienie jakie oferuje firma Revers Cosmetics, mają bogatą kolorystykę. Na moje, nie profesjonalne potrzeby spisuje się bardzo dobrze, ładnie cienie współgrają ze sobą, dobrze się nakładają i blendują. Na powiece u mnie wytrzymują cały dzień, do wieczornego demakijażu. Myślę, że cena za tę paletkę jest dobra i można samemu się przekonać, czy nam pasuje.
 

 Automatyczna kredka do brwi znajduje się w kartoniku. Do wyboru są dwa warianty kolorystyczne, brąz i czerń - ja wybrałam brąz. Jest to dosyć ciemny brąz. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam automatyczne kredki, do brwi mam już taką bodaj drugą. Ta dodatkowo z drugiej strony ma specjalną, krótką szczoteczkę, którą modelujemy i rozczesujemy już pomalowane brwi. Powiem Wam, że jest świetna. Jestem z niej bardzo zadowolona. 

A Wy w jaki sposób najchętniej modelujecie swoje brwi? Używacie kredek, cieni, czy pomad? 
 
 ✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫

Ps. Teraz kiedy warunki na drodze nie są dla nas, kierowców korzystne, bardzo łatwo o kolizję na drodze. Każdej osobie poszkodowanej należy się odszkodowanie. Nie każdy z nas wie, że przysługują nam również dopłaty do odszkodowań , które często są zaniżane przez ubezpieczycieli. Warto skorzystać z pomocy firm, zajmujących się takimi dopłatami. Wiedzieliście o tym?

28 komentarzy:

  1. Urzekly mnie twoje cienie chodź nie znam tej marki osobiście. Ale kolory są jak dla mnie prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna paletka, moja kuzynka uwielbia odcienie fioletu, do brwi używam różnych produktów, kredki są wygodne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na brwi stosuję od lat hennę, nie maluje ich. Ładne kolory cieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Aż miło popatrzeć.
    Jeśli chodzi o markę Revers - jeszcze nie znam ich kosmetyków.
    A co do brwi - ja sięgam po kredkę i żel. Kiedyś używałam cieni - teraz już nie..i czasami sięgnę jeszcze po wosk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie bardzo fajne, choć nie moja kolorystyka. Muszę zobaczyć jakie jeszcze mają odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka całkiem całkiem i w przyjemnej cenie, choć ja ostatnio nie kupuję ani pojedynczych cieni, ani tak małych paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolorki w tej paletce - bardzo mi się podobają! Myślę że można z nich wyczarować makijaż zarówno na dzień jak i na wieczór!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do brwi stosuję pomadę z Deli, jestem zadowolona. Cienie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna pigmentacja w palecie, chociaż kolory zdecydowanie nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj te cienie nie kuszą mnie jakoś. Nie te kolory.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystyka palety nie w moim stylu. Do brwi wybieram odcienie grafitu/szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kredka do brwi ma fajny kolor, a paletka z 4 cieniami jeszcze by u mnie uszła. Miałam kiedyś podobny zestaw kolorystyczny, bo z fioletu czasem korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio tyle czytam o tych produktach że jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawiłaś mnie nimi, bo lubię tego typu produkty

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, świetne kolory cieni<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta paletka ma bardzo przyjemne cienie i chlodne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cienie mają bardzo ładne kolory. Dzięki wysokiej pigmentacji można stworzyć wraz z nimi wyrazisty makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam akurat paletkę do brwi tej marki i ta spisuje się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do brwi używam paletki od Deli. Jednak ta kredka ciekawe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny duecik, podoba mi się kolorystyka cieni (uwielbiam fiolety), a taka duo kredka do brwi jest bardzo wygodna i funkcjonalna

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory z palety idealne na karnawał i wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cienie wyglądają, że mają fajną pigmentację - ja jednak markę staram się omijać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletka raczej dla odważnych, bo kolory dość niecodzienne, ale kredka do brwi wydaje się spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam używać kredek do brwi, bo dla mnie jest to najwygodniejszy sposób ich podkreślania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że kredka do brwi jest bardzo ciekawa, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta kredka do brwi ma ładny odcień. Myślę, że mogłabym ją polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic nie stosuje ;) Nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger