środa, stycznia 09, 2019

MISS GIORDANI INTENSE - zestaw od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Przed świętami zamówiłam zestaw upominkowy Miss Giordani Intense, który składał się z trzech kosmetyków: wody perfumowanej, balsamu do ciała i żelu pod prysznic. Dzisiaj opowiem Wam o nich i mam nadzieję, że zachęcę tym samym do kupna.
Zapraszam na recenzję :)


 "Woda perfumowana o Miss Giordani Intense to pełna życia kompozycja, lśniąca nutami neroli i fioletowej gardenii. Świetlisty zapach, łączący wyrafinowanie i młodzieńczą żywiołowość."

Prostokątny, lekko skrzywiony flakonik wewnątrz skrywa delikatnie fioletową wodę. Złota nakrętka dodaje elegancji i klasy. Perfumy zostały wydane w 2018 roku, są stosunkowo nowe. Kwiatowo-owocowe akordy. Nutami głowy są: brzoskwinia, nuty zielone i pomarańcza; nutami serca są: gardenia i neroli; nutami bazy są: piżmo, orchidea waniliowa i białe drzewa.
Cała gama radosnych, kwiatowych i owocowych nut zawróci w głowie nie jednemu mężczyźnie. Zapach pięknie otula, wywołuje uśmiech na twarzy, kojarzy się z wiosną i radością życia. Jest pięknie, jest radośnie, jest wesoło - wokół łąki pełne kwiatów i owocowych drzew skąpanych w słońcu.

 "Delikatny, kremowy żel pod prysznic, który stosowany z wodą perfumowaną i balsamem do ciała jest częścią rytuału przedłużającego trwałość zapachu Miss Giordani Intense."

Żel pod prysznic mamy w wąskiej, czarnej, plastikowej butelce. Kolor żelu jest perłowy, delikatnie fioletowy. O pięknym zapachu i tych samych nutkach, co perfumy. Dobrze myje, dobrze się pieni. Kąpiel z tym żelem, to czysta przyjemność :)

"Nawilżający, perfumowany balsam do ciała nie tylko zapewnia skórze miękkość, ale także przedłuża trwałość zapachu Miss Giordani Intense."
  
Perfumowany balsam do ciała ma taką samą szatę graficzną, jak cała seria. Mnie osobiście bardzo się podoba, gdy tę serię zobaczyłam w katalogu od razu wiedziałam, że musi być moja. I wcale nie żałuję, że ją zamówiłam. Zapach całej serii jest piękny, cudownie ciepły i miły dla nosa. 
Osobiście z miłą chęcią sięgam po balsamy perfumowane, tym bardziej kiedy zapach mi się podoba, lubię czuć go na ciele. Balsam jest białego koloru, szybko się rozsmarowuje i bardzo szybko wchłania. Momentalnie nawilża skórę, pozostawiając ją niezwykle gładką i miłą w dotyku. Dodatkowo muszę wspomnieć o tym, że pięknie i długo pachnie na ciele.
Od jakiegoś czasu poznaję kosmetyki Oriflame i jestem z nich bardzo zadowolona, pasują mi i z miłą chęcią ich używam. 
Polecam :)

Znacie ten zestaw? Macie któryś z tych kosmetyków?
Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. mam cały ten zestaw, jego zapach jest bardzo fajny, charakterystyczny i spodoba się każdemu kto lubi czarną orchideę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna szata graficzna opakowań i piękny flakon. Zapach znam, jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały zestaw prezentuje się mega uroczo i z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyków nie znam, ostatnio dawno nic nie zamawiałam z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie zamawiałam nic z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  6. Caly zestaw prezentuje sie oblednie, totalnie mnie zauroczyl nie tylko zapachem ale i wygladem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cos czuje że zapach przypadłby mi do gustu! Szata kosmetyków jest niezwykle kobieca

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten zestaw w katalogu, bardzo jestem go ciekawa. Chyba się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skisiłabym się na ten zestaw. Prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Luubie ich zestawy :) tego jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, nuty bardzo prawdopodobnie moje

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam opakowania perfum z Oriflame! Są piekne *.* Ogólnie ten zestawik mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super szata tych kosmetyków. Przeskodki .. Sądzę ze produkty są super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko sięgam po żele i balsamy perfumowane, ale w komplecie z perfumami fajnie wszystko się komponuje. Ten zapach na pewno by mi się spodobał, bo lubię takie nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne trio - lubię takie balsamy i żele perfumowane - super wszystko się uzupełnia:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny zestaw, śliczny flakonik perfum, a zapach mógłby mi się spodobać z uwagi na obecność gardenii

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego zestawu. Podobna ani sie bardzo opakowania. Lubie rowienia perfumowan

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękną szatę graficzną mają te kosmetyki <3 Zapach też zapowiada się pięknie i wydaje się być idealny na wiosnę, dlatego z chęcią bym go poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam, że ten zapach jest bajeczny, ale nie miałam jeszcze okazji go poznać. Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten zestaw i podobnie jak Ty zamówiłam go przed świętami. Mnie osobiście bardzo przypadł do gustu i słysząc opinie moich klientek a także dziewczyn, które go testowały - jest super. Mogę zatem kosmetyki z tego zestawu polecić. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie ładne opakowania,muszę sprawdzić te produkty koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten perfum i go uwielbiam . flakonik śliczny no i zapach niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Może zamówię taki dla mamy na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio dostałam na gwiazdkę podobny zestaw i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładną szatę graficzną ma ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przyjemnie wygląda ten zestaw upominkowy. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger