poniedziałek, stycznia 28, 2019

NOU Bergamot i Woody - zapachy dla niej i dla niego.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jak tam po weekendzie? Wypoczęliście? Naładowane akumulatory na kolejny tydzień? :)
Ten tydzień zacznę od zapachów, dla niej i dla niego. Dla Pań mam świeży, cytrusowy zapach Bergamot, a dla Panów zapach Woody. Obie te wody należą do firmy NOU.
Zapraszam na post.
 

 NOU Bergamot: Spacer rozpoczyna się od zapachów cytryny, bergamoty i kardamonu, ale po chwili wyczujesz również świeżość przed chwilą zerwanych z gałązki zielonych liści. Zamarzy ci się filiżanka orzeźwiającego napoju i wtedy, nieoczekiwanie, pojawią się zapachy jaśminu, zielonej herbaty, irysa i lilii. Dreszcz emocji popchnie cię tajemniczą alejką w głąb ogrodu. W jednym z najpiękniejszych zakamarków zielonego buszu odkryjesz drzewo cedrowe, wokół którego tańczą nuty piżma.
 NUTY ZAPACHOWE:
Nuta głowy: cytryna, bergamota, kardamon, zielone liście
Nuta serca: jaśmin, zielona herbata, irys, lilia
Nuta bazy: drzewo cedrowe, piżmo
 Cena ok. 69 zł/50 ml.

 Zacznę od opakowania, sam kartonik przykuwa uwagę, jest czarny/matowy z namalowanymi kwiatami i owocami bergamotki. Całość wygląda bajecznie i tajemniczo. Flakonik jest prosty, przeźroczysty i z naklejką bardzo podobną do tego co jest umieszczone na kartoniku. Mała, zgrabna buteleczka, przez która widać ubytek/aktualny stan zużycia wody. Jeśli chodzi o sam zapach, jest on faktycznie mocno cytrusowo-piżmowy. Wyraźnie czuć świeżość/cierpkość cytryny, limonki, bergamotki. Ta cierpkość otulona jest wyraźnym piżmem. Zapach idealny na lato, kiedy panują tropikalne upały. Na pewno doda orzeźwienia, rześkości poranka. Kojarzy mi się z wodą, którą miałam wiele, wiele lat temu o nazwie Whisky - może ją kojarzycie? Mam wrażenie, że spokojnie mogą jej używać zarówno kobiety, jak i mężczyźni - perfumy unisex.

 Woda toaletowa NOU Woody dla mężczyzn lubiących świeże, pobudzające zapachy, w których dominują nuty cytrusowe wybijające się na tle akordów drzewnych.
Woda toaletowa NOU Woody wita świeżymi akordami cytryny, liśćmi fiołków wirujących wokół szałwii muszkatołowej. Szaleństwo orzeźwienia tonują nieco czarna herbata i balsamiczne, lekko dymne drzewo gwajakowe. Kompozycję dopełniają otulające piżmo, bób tonka i wetiwer.
 NUTY ZAPACHOWE:
Nuty głowy: cytryna, liście fiołka, szałwia muszkatołowa
Nuty serca: czarna herbata, drzewo gwajakowe
Nuty bazy: piżmo, bób tonka, wetiwer
 Cena ok. 69 zł/50 ml.

Tutaj również mamy czarny kartonik. Flakonik jest prosty, kwadratowy o zaokrąglonych krawędziach. Minimalistyczna naklejka i czarny korek to wszystko co ozdabia ten flakon. Mnie osobiście urzeka prostota i minimalizm. Jeśli chodzi o sam zapach, jest on dość delikatny, lekki i przyjemny. Idealny na co dzień, nie przytłacza swoją intensywnością. I tutaj również zaliczyłabym go do tych zapachów unisex, gdzie mogą go spokojnie używać kobiety i mężczyźni. Jednak jest to tylko moje spostrzeżenie, zależy od indywidualnych preferencji.
Bardzo podoba mi się naturalna polityka Firmy NOU:
 "Zapachy NOU powstają z najwyższej jakości składników naturalnych. Komponują je najlepsi perfumiarze z Francji, dbając o to, by zadowalały gust najbardziej wymagających odbiorców. Proste, czyste i eleganckie.
Zapachy, które urzekną aktywne kobiety i dynamicznych mężczyzn.
Zapachy NOU nie zawierają sztucznych barwników, ich kolory są naturalne. Trwałość zawdzięczają wysokiemu stopniowi nasycenia olejkami eterycznymi. Dla wód perfumowanych 10-20%, dla wód toaletowych 5-10%.
W kolekcji NOU dostępne są zarówno zapachy dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Proste, minimalistyczne flakony nie odciągają uwagi od tego, co ważne.
Od zapachu."
Przyznam, że nie sądziłam iż naturalne zapachy mogą być tak piękne i tak trwałe. Chyba spodziewałam się jakiś charakterystycznych dla natury ziołowych nut, ale na całe szczęście nic takiego nie znalazłam. Jestem nimi zachwycona i polecam każdemu, dla kogo ważna jest natura i piękny zapach :)

✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲✲

Ps. Myślę że każdy z nas, w szczególności osoby prowadzące własne firmy posiadają ważne dokumenty, które wymagają specjalnego przechowywania. Prowadząc własną działalność musimy przez kilka lat przechowywać dokumenty, by w razie potrzeby móc je przedstawić odpowiednim organom. Pudła archiwizacyjne są idealnym miejscem do przechowywania naszych najważniejszych dokumentów. Wasze dokumenty znajdują się w pudłach do tego przeznaczonych?
 

25 komentarzy:

  1. Super, że zapachy okazały się bardzo ładne i trafiły w Wasz gust, ja nawet ziołowe aromaty bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję poznać cytrusowy zapach Bergamot i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądają oba flakoniki, lubię cytrusowe nuty zarówno w damskich jak i męskich perfumach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza woda jak dla mnie bardziej podchodzi pod męską niż damski zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bergamot spodoba się mojej mamie. Chyba zrobię jej prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zapachy mnie ciekawią i chętnie bym je poznała.

    Pudła do przechowywania dokumentów są świetnym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Męskej nie znam, ale damska to tak jak napisałaś - moim zdaniem zapach unisex , bardzo ciekawy i oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy znam, dla mnie zapach ładny, idealny na lato. Drugi męski mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym powąchać oba te zapachy, ale jednak bardziej ten pierwszy! Pięknie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersją dla Pań mnie zaciekawiłaś i w sumie, chciałabym je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawią mnie te zapachy, flakoniki robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś czuję, że zapachy by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Woda toaletowa dla mężczyzn bardzo mi się spodobała.. Super.. Damska też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że męski zapach bardziej mnie zainteresował. Ta bergamotka to nie moja bajka bo wolę otulające, ciepłe i mocno słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam że z przyjemnością przygarnęłabym obie wersje zapachowe - intrygują!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie zielone nuty wiec mysle ze i mnie by przypadly do gustu, fajnie ze tworza taki zgrany duet dla niej i dla niego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bergamotka mnie kusi bardzo :) Ma w sobie kilka akordów, które uwielbiam, więc jestem ciekawa tego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wersja dla kobiet mnie zaciekawiła, ale myślę ż bardziej na lato bym jej używała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. musiałabym powąchać, ale obie propozycje kuszące

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozycje dla pań znam, dla Panów bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa zapachu dla niego, ja póki co zaprzestałam testowania perfum, mam ich za dużo :D muszę trochę zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie też mam okazję testowania nowego zapachu dla pań

    OdpowiedzUsuń
  23. Butelka zapachu dla kobiet bardzo mi się podoba a zapach myślę, że też przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa damskiej wersji. Myślę, że mogłaby mi się spodobać. Trzeba będzie powąchać jak gdzieś napotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tych perfum i jestem ogromnie ciekawa damskiej wersji, szczególnie że bardzo lubię kwaskowate i ziołowe aromaty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger