piątek, stycznia 04, 2019

MINNIE MOUSE Disney - zestaw dla dzieci od Oriflame.

Witajcie Kochani :)
W ofercie Oriflame znajdziecie kosmetyki nie tylko dla kobiet i mężczyzn, ale również dla dzieci. Przed świętami zamówiłam bardzo fajny zestaw dla mojej córci. Różowa wersja Minnie Mouse Disney zawierała szampon, wodę toaletową i pomadkę ochronną. Zestaw znalazł się pod choinką, córcia była nim zachwycona.
Zapraszam na recenzję.


"Pachnący truskawkami i wanilią balsam, który sprawia, że pielęgnacja ust staje się świetną zabawą. Odpowiednia dla dzieci, kremowa formuła odżywia i nadaje miękkość. Testowany dermatologicznie."

Balsam/pomadka jest w białym kartoniku i takim samym opakowaniu, na których widnieje obrazek Minnie Mouse. Pomadka pięknie, truskawkowo pachnie, miękko sunie po ustach i zostawia ochronny film na nich. Truskawkowy zapach sprawia, że córcia chętnie po niego sięga. Polecamy.


"Idealna dla fanek Minnie woda toaletowa o przyjemnym owocowo-kwiatowym zapachu wiśni, róż, fiołków i wanilii. Nie zawiera alkoholu. Testowana dermatologicznie, łagodna, odpowiednia dla dzieci formuła."

Śliczna buteleczka, idealna dla dziewczynek woda toaletowa zachwyca kwiatowo-owocowym zapachem. Małe dziewczynki poczują się jak prawdziwe damy i dorosłe kobietki mając swoje własne perfumy. Zapach nie jest duszący, delikatny, odpowiedni dla dzieci.

"Testowany dermatologicznie, łagodny szampon z odżywką dla dzieci. Apetycznie pachnie owocami, delikatnie oczyszcza i odżywia włosy. Nie powoduje łzawienia."

Szampon ma bardzo podobny zapach do wody toaletowej. Pachnie nieziemsko owocami. Szata graficzna jest bajeczna, kolorowa i bardzo dziewczęca. Wszystkie dziewczynki z chęcią będą sięgały po te kosmetyki, bo kto nie kocha Minnie Mouse? Szampon jest gęsty, różowo perłowy, dobrze się pieni i oczyszcza z włosów dziecka zabrudzenia. Włosy są oczyszczone, pięknie pachnące, dobrze się rozczesują. 
Z całego zestawu Nikolka jest bardzo zadowolona, a to jest najważniejsze.
Polecamy :)

Znacie ten zestaw? Kupujecie swoim dzieciom takie zestawy?
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak to pachnie - bo za jakiś czas planuję zamówić coś takiego mojej córce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy zestawik dla dziewczynki! super!

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku Mikołaj obdarował moją córkę, m.in. właśnie tymi różowymi perfumkami i ich niebieską wersją. Moja 8 latka jest zachwycona i co dziennie przed wyjściem do szkoły musi sie choć trochę prysnąć. Zapach idealny dla młodej damy - niesamowicie słodki, przyjemny ale nie duszący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda tak, ze każda dziewczynka chętnie by po niego sięgnęła. Kiedy moje córki były młodsze też kupowałam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ten zestaw w katalogu. Kupiłam dla moich chłopców kiedyś podobny, ale w wersji chłopięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem jeszcze dużo we mnie z dziecka, więc sama chętnie bym sobie taki zestaw sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojej bratanicy na pewno by się spodobały 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, kolorowy zestaw :) Nic dziwnego, że Twojej córce się spodobał. Sama bym takim nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby było z elsą albo barbie...;) Czasem kupuję Młodej takie zestawy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze opakowania mają te kosmetyki :) A ten truskawkowy zapach musi być cudny! :) Myślę, że taki zestaw będzie świetny na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw, ja w dzieciństwie miałam dziecinne kosmetyki do malowania się oraz takie właśnie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała Księżniczka wie co dobre :) Te kosmetyki wyglądają przeuroczo, może zamówię dla swoich córek :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki zestaw dla dziewczynki. Moja już jest zaduza na myszkę mini. W prezencie super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodki zestaw:) Idealny prezent dla dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny zestaw - moja córka byłaby zachwycona. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki świetny zestaw dla małej damy <3 Chyba kupię chrześnicy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie te kosmetyki dla dziewczynek są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekny zestaw, mysle ze kazda mala ksiezniczka bedzie bardzo zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się zestawy kosmetyczne dla dzieci. Są ciekawym sposobem na prezent. Mojej bratanicy sprezentowałam Hello Kitty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio skusiłam się na tą wodę perfumowana dla córki. Jest z niej zachwycona bo lubi Minni

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super, moja siostrzenica uwielbia muszkę miki

    OdpowiedzUsuń
  22. przeurocza seria, idealna dla mojej córki, koniecznie muszę jej kupić

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że ja za dzieciaka nie miałam takich zestawów :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje dzieci uwielbiają te zestawy od oriflame. Za każdym razem, kiedy pojawia się nowy to muszą go mieć. Ten też mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger