środa, stycznia 23, 2019

Kilka nowości od Revers Cosmetics.

Hej!
Witajcie Kochani :) Pokażę Wam kilka kosmetyków, które jakiś czas temu do mnie dotarły od firmy Revers Cosmetics. Zobaczycie między innymi podkład Naked Skin Match, róż Mineral Blush, cienie HD Beauty, kredka do brwi Eye Brow Artist. Post podzielę na dwie części, dzisiaj opowiem o podkładzie i różu do policzków, a w następnym poście o dwóch kolejnych kosmetykach, czyli pojawi się kredka do brwi i cienie do oczu. Zapraszam na recenzję.
 

 "Matujący podkład polecany do każdego typu cery, szczególnie do mieszanej i tłustej. Kremowa formuła doskonale się rozprowadza zapewniając naturalny, długotrwały 10-godzinny makijaż z natychmiastowym efektem pudrowego zmatowienia. Gwarantuje mocne krycie bez efektu maski. Idealnie stapia się ze skórą ukrywając rozszerzone pory, matując strefę T, nawilżając pozostałe partie twarzy. Pozostawia cerę jednolicie matową, wygładzoną, nie obciążoną. Zapewnia świeży, promienny wygląd. Nie pozostawia smug i grudek, dobrze się rozprowadza."
Poj. 30ml 
Cena: 16,69zł

Podkład Naked Skin Match jest nowością firmy Revers Cosmetics, dostaniemy go w 4 odcieniach:
 
Odcień, który ja mam to 01 Classic Ivory na tę chwilę, czyli zimą jest dla mnie idealny. Myślę, że bliżej lata będę potrzebowała ton ciemniejszy, ale teraz jest ok. Ładnie stapia się z naszą skórą, Nie zauważyłam, żeby migrował podczas całodziennego noszenia. Krycie oceniam jako dobre, nie potrzebuję bardzo mocnego , bo nie mam niedoskonałości które tego wymagają, dlatego jak dla mnie jest wystarczający. Moim zdaniem warto skusić się na jakikolwiek podkład tej firmy i przekonać się, że są na prawdę dobre i mają niską cenę. Kolory są pod naszą, polską urodę dostosowane, nie mają różowych, czy pomarańczowych tonów. Nie ciemnieją podczas noszenia na twarzy. Ładnie się nakładają obojętnie, czy gąbeczką, palcami, czy pędzelkiem. Jak najbardziej Wam te podkłady polecam.

 "Niezwykle, lekka formuła nasycona pigmentami i jedwabista konsystencja wtapia się w skórę, dając długotrwały, promienny efekt. BLUSH MATT pokrywa policzki lekkim, naturalnie świeżym kolorem."
Cena 6,29zł/ 7,5g

 Róż wybrałam w odcieniu nr 03, jest to ceglasta, zgaszona czerwień. Do wyboru mamy 6 odcieni:

 Róż umieszczony jest w ładnej, czarnej kasetce z przeźroczystą szybką, przez którą widać kolor różu. Sam róż jest ładnie wytłoczony, co widać na zdjęciach. Wewnątrz oddzielone jest miejsce na mały pędzelek do nakładania różu, sprawdzałam na zdjęciu na stronie sklepu i dołączony powinien być pędzelek, jednak u mnie z jakiegoś powodu go nie było. Myślę, że w sklepach na pewno róż będzie z pędzelkiem :) Pigmentacja jest bardzo dobra, wystarczy odrobina nałożona na pędzel i kolor jest już bardzo widoczny. Dobrze się rozciera i jest na policzkach bardzo długo, aż do demakijażu. Za cenę 6zł mamy na prawdę mega dobry róż.  Jak widać tanie kosmetyki nie muszą być złe, a drogie nie zawsze dobre ;)

Miałyście któryś z tych kosmetyków? Znacie kosmetyki Revers Cosmetics?
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Ciekawe nowości. Tan kosmetyk do brwi mnie interesuje, czekam na jego opinię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za marką nie przepadam więc już ich nowości mnie nie interesują. Jeśli sprawdzają się u CIebie to świetnie :) Cieszę się z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych nowości, ale prezentują się ładnie. Najbardziej ciekawi mnie podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, to ja nawet o tej marce chyba nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. róż jest pięknie wypiekany, miałam z Revers Cosmetics chyba tylko zieloną bazę

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona ceną tych kosmetyków - wyglądają na mega drogie - zwłaszcza że taki wybór i dobre działanie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie nowości !
    nie widziałam jeszcze tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten róż jest śliczny! taka mocna pigmentacja - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. oba kosmetyki wyglądają bardzo interesująco, ale to podkład zaciekawił mnie bardziej, najjaśniejszy kolorek byłby dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam Marki ale Roz jest ladny I podklad ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż wygląda ładnie, podkład, to zupełnie nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kosmetyki, niestety nie znam marki. A zaciekawił mnie podkład.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten jasny podkład wygląda super.Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki ale przykul moja uwagę puder w kremie a także róż.. Uwielbiam używać roz..

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowosci prezentuja sie wspaniale, ale nie wiem dlaczego jakos ta marka do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawią mnie podkłady tej firmy i oczywiście rozświetlacze <3
    Nie znam w ogóle produktów Revers i nie widziałam ich ( niestety ) nigdzie do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe nowości :) Muszę chyba w końcu spróbować podkładu tej marki ;) A róż jest tak piękny, że aż żal go używać <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tej marce, ale nie stosowałam ich produktów. Ale prezentują się całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Produkty prezentują się zaiście ładnie, ale ogólnie ta marka niestety nie budzi mojego zaufania :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam podkład i róż. Oba produkty dla mnie są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mialam jeszcze okazji testowac tych produktow ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe nowości. Zainteresowałaś mnie szczególnie tym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wszystkie kosmetyki tej marki mi się spodobały. Tych akurat nie miałam. Zaciekawił nie ewentualnie podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki Revers i jestem ciekawa wszystkich tych nowości. Używałam silikonowego podkładu utrwalającego, dlatego jestem ciekawa, jak spisałby się ten z pompką. Z tego co widzę ma dość jasny odcień, więc być może znalazłabym odpowiedni do mojej jasnej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę w końcu wyprobować kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger