poniedziałek, stycznia 07, 2019

LUCIA Bright Aura, woda toaletowa dla kobiet.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jaka piękna pogoda się zrobiła, świeci słoneczko, jest mroźno, leży trochę śniegu, no po prostu jest cudownie, aż chce się żyć.
W tak optymistycznym nastroju chcę Was dzisiaj zaprosić na recenzję wody toaletowej Lucia Bright Aura od Oriflame.
Zapach ten idealnie pasuje do dzisiejszej pogody za oknem, a dlaczego? O tym dowiecie się z dalszej części tego wpisu, zapraszam.


 "Pozwól, by twoja promienność dodała energii otaczającym cię osobom, dzięki pełnemu światła, kwiatowemu zapachowi Lucia Bright Aura. Zainspirowana szwedzką legendą o Świętej Łucji oraz subtelnym pięknem niezapominajki kompozycja została stworzona, by kreować niezapomnianą aurę świetlistej kobiecości."

Wracając do pierwszych zdań dzisiejszego wpisu, ten zapach tak właśnie mi się kojarzy, jest jak ta dzisiejsza pogoda - piękna, mroźna i tajemnicza. 
Zapach jest świeży, rześki, wąchając go mam przed oczami piękne, kryształowe płatki śniegu jakie możemy znaleźć w bajkach Disneya. Właśnie dlatego, że ten zapach jest tak świeży, będzie idealny również wiosną i latem, orzeźwiające akordy będą dodawały chłodu w upalne dni. 
Buteleczka jest owalna, spłaszczona, przeźroczysta, z tyłu wyżłobiona jest gwiazdka. Cały flakonik prezentuje się uroczo. Nakrętka jest trójkątna i również przeźroczysta.
Zapach na pewno zwraca na siebie uwagę. Mój mąż od razu po psiknięciu, nie widząc jeszcze flakonika zapytał: "co tak ładnie pachnie?" a to znaczy, że jest to zapach, który na pewno i panom się spodoba.
Ogólnie ta woda toaletowa jest godna polecenia i teraz możecie ją dostać w fantastycznej cenie, a przystępując do Klubu Konsultantek Oriflame zyskacie dużo więcej korzyści. 
Polecam :)

Znacie tę wodę? Jak Wam się flakonik podoba?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. ten zapach to dla mnie nowość, lubię perfumy z oriflame i może w najbliższym czasie skuszę się i na ten flakonik

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię świeże i rześkie zapachy, więc ten brałabym w ciemno :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakonik bardzo mi się podoba, piękny jest. Zapach coś czuję, że byłabym zadowolona, bo ja z tych co lubią delikatne, rześkie i świeże aromaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz to ciekawsze te wody, nie znam żadnej z Ori, a ciekawią mnie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakonik ma piękny :) Kolejna woda, którą mam ochotę wypróbować. Znam bardzo dobrze z katalogu, ale na żywo nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej wody. Flakonik uroczy, prosty. Z tego co czytam zapach idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  7. Po Twoim opisie sądzę, że jest to zapach idealny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu ale myślę że z miłą chęcią go sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie flakon ale i zapach moglby mi sie spodobac, zwlaszcza to odswiezenie i rzeskosc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten zapach - bardzo przyjemnie pachnie. :) Wart polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja recenzja sprawiła, że mam wielką ochotę poznać tę wodę :) Flakonik podoba mi się szalenie, a zapach wydaje się być idealnie trafiony w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z opisu wynika,że zapach przypadłby mi do gustu :) muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Flakonik piękny, a zapach to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ on wygląda elegancko, szkoda że nie da sie powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj przekonałaś mnie do tego zapachu! Lubię takie świeżaki, więc na pewno by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny flakon. Czytając twoją recenzję już wyobrażam sobie ten piekny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  17. W ostatnim czasie chętnie poznaję zapachy Oriflame, może skuszę się także na ten

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie ladne ale zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Opakowanie ma piękne i sprawia, że chciałabym je mieć :D Świeże zapachy są również w centrum mojego zainteresowania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczne opakowanie, pierwsze co mi się własnie w oczy rzuciło :)
    osobiście nie znam tego zapachu, ale z chęcią bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma śliczny flakonik. Muszę zapytać o nią koleżankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam przeczucie że bardzo polubię się z tą wodą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger