wtorek, stycznia 08, 2019

VASCO Nails, Wonderland by Katarzyna Wolny.

Hej!
Witajcie :)
Ostatnio pokazywałam Wam świetny krem do rąk firmy Vasco Nails, dzisiaj chcę Wam pokazać dwa lakiery z kolekcji mega zdolnej i utalentowanej mistrzyni - Wonderland by Katarzyna Wolny. Po ostatnim wpisie na temat kremu, daliście znać, że ciekawi Was i jesteście zainteresowani lakierami tej firmy. Zatem zapraszam na dzisiejszy post.


 "Hybrydy z nowej kolekcji to najwyższy poziom satysfakcji. Średniogęste, niezwykle mocno napigmentowane o głębokim nasyceniu koloru, a przy tym świetnie rozprowadzające się na paznokciu. Osiemnaście niesamowitych kolorów starannie wyselekcjonowanych przez Katarzynę Wolny - 73-krotną laureatkę mistrzostw Polski, Europy i Świata. Ze względu na wysoką pigmentację, wstrząsnąć produkt przed użyciem."
Cena: 26,90zł


ZASTOSOWANIE:
* Delikatnie matowimy płytkę paznokcia blokiem polerskim.
* Przemywamy odtłuszczaczem.
Jeśli płytka paznokcia jest bardzo delikatna i słaba, przed nałożeniem bazy należy zastosować PRIMER BEZKWASOWY.
* Aplikujemy warstwę bazy (VASCO Elastic Base lub VASCO Base) i utwardzamy w lampie: LED – 30 sekund, UV – 2 minuty.
* Aplikujemy pierwszą warstwę kolorowego lakieru VASCO GEL POLISH i utwardzamy w lampie (LED – 30 sekund, UV – 2 minuty).
* Aplikujemy drugą warstwę lakieru VASCO GEL POLISH i utwardzamy.
* Paznokcie malujemy topem: VASCO TOP lub VASCO TOP NO WIPE i utwardzamy w lampie.
* Top VASCO przemywamy cleanerem. TOP NO WIPE nie wymaga przemywania.
 

Zobaczcie jakie piękne są te wszystkie kolorki z całej kolekcji Pani Katarzyny Wolny. 
Dzisiaj pokazałam Wam dwa lakiery z pięciu jakie do mnie dotarły. Kolejne trzy zobaczycie w następnych postach. Dobrałam również Top No Wipe (bez przemywania). Top No Wipe Silver, był dla mnie nowością i byłam ciekawa jak wygląda na paznokciach. Na jednym paznokciu w obu stylizacjach go użyłam, żeby pokazać Wam jak on wygląda. Jak dla mnie jest super, delikatnie ożywia spokojne i stonowane mani. W osobnym poście o nim opowiem.
Dzisiaj zajmiemy się kolorami. Pierwszy z nich jest kolorem jak dla mnie bliżej nie sprecyzowanym, coś pomiędzy brązem/fioletem o glitterowym wykończeniu. Pigmentacja jest mega, w sumie wystarczyłaby jedna warstwa i byłoby dobrze, ale ja dla pewności kładę zawsze dwie warstwy. Jakość jest bardzo dobra, ogólnie jestem mile zaskoczona tym jak dobrze wypadły w mojej ocenie. Pędzelki dobrze wyprofilowane, dobrze się nimi maluje, nie widać smug, ogólnie w tym kolorze jestem totalnie zakochana, na żywo jest przepiękny. Polecam :)
Drugi kolor jest również w mojej ulubionej kolorystyce, tym razem jest to ciemna fuksja/fiolet biskupi coś w tych tonach. Tutaj również użyłam dwóch warstw. Maluje się równie dobrze. Ogólnie jednym słowem są świetne i bardzo długo trzymają się na paznokciach. Po moich zachwytach odnośnie kremu, bardzo ciekawa byłam tych lakierów, czy ich jakość dorówna kremowi i faktycznie nie zawiodłam się, jest bardzo dobrze.

Znacie tę firmę, te lakiery? Jak Wam się podoba ta kolekcja lakierów? Widzicie tu swoich faworytów?
Pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. paznokcie są bajeczne szczególnie w tej pierwszej wersji, jestem zachwycona. nie miałam jeszcze tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  2. oba kolory które pokazujesz na paznokciach są ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam, mam kilka kolorków i jestem zadowolona. Oba fiolety bardzo ładne. Druga propozycja idealna dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Żanetą paznokcie w pierwszej wersji są na prawdę genialne <3 Również nie miałam okazji wypróbować tych lakierów, ale już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :D
    Pozdrawiam Klaudia z modnenewsy, zapraszam do siebie na nowy wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  5. marka jest mi nieznana póki co, ale muszę przyjrzeć się bliżej jej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko dwie czerwienie z tej serii ale te fiolety będą moje na 100% - bajeczne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fiolety, pierwsza propozycja naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłam kilka lakierów tej firmy. Te które wybrałaś prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkie fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kolekcja jest przecudowna. Jeszcze nie miałam lakierów Vasco, ale mam ogromną ochotę je wypróbować. Ciężko mi zdecydować, w której wersji podobają mi się bardziej, ale chyba ta pierwsza, bardziej błyszcząca mocniej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie nosze hybryd, ale ta kolecja ma bardzo ciekawe kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Totalnie nie znam tej marki ale zapowiada się ciekawie:)

    Witaj kochanie w nowym roku, mam nadzieje że okaże się dla Ciebie jeszcze lepszy niż uprzedni :*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super lakiery... Bardzo mi się podobają kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie widziałam tak pięknych kolorów! Aż się zakochałam. :) Co prawda nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą na moich paznokciach, ale z chęcią bym kiedyś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko jakie piekne. Zakochałam się w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tej marki, ale bardzo podobają mi się kolorki, na jakie się zdecydowałaś

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te kolory, a cały manicure bardzo mi się podoba. Nie miałam jeszcze lakierów tej marki ale mam ochotę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Baaardzo lubię lakiery tej firmy, mam kilka. Top no wipe też jest boski, daje totalny błysk na paznokciu <3 Z tej kolekcji nie mam jeszcze ani jednego, ale wpadl mi w oko nr 333 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne kolorki, wszystkie mi się podobają :)
    Ja ostatnio nie mam czasu na moje paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super wersja! Musze koniecznie sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam kilka kolorów tej marki, genialne sa te hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  22. Odcień 334 jest taki nietuzinkowy! Bardzo mi wpadł w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. filety pikęnie się prezentują. Lubie takie kolory zimą

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kolory mają te lakiery :) Nie miałam jeszcze hybrydy z glitterowym wykończeniem, więc z chęcią bym taki lakier przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jakie cudowne kolory! Uwielbiam takie,muszę chyba sprawdzić te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie hybrydy to czarna magia. nigdy nie miałam, nie robiłam, ale się przymierzam.
    piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te kolorki są prześliczne! Muszę sobie zrobić za niedługo hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne i zjawiskowe kolory mają te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  30. Crocus Focus był cudowny. Klientki go uwielbiały, a został wycofany. Nie można go kupić :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger