poniedziałek, stycznia 21, 2019

Koktajl Natural Balance o smaku czekoladowym - Wellness.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Wiosna za pasem, trzeba zadbać o formę i figurę. Jesienią i zimą, szczególnie w grudniu podczas świąt pozwoliłam sobie na dużo więcej niż zwykle i skutki nadprogramowych kilogramów teraz widać. Postanowiłam kolejny raz zadbać o to, żeby pozbyć się kilka kg. Przeglądając katalog Oriflame, moją uwagę zwróciły produkty Wellness, szczególnie te koktajle, o których dzisiaj opowiem. 
Zapraszam na post :)


 "Koktajl Natural Balance o smaku czekoladowym to wysokobiałkowa, bogata w błonnik formuła, zawierająca białko z jajek, groszku i mleka oraz błonnik z jabłek, buraków i dzikiej róży. Zawiera substancję słodzącą. Proteiny przyczyniają się do utrzymania masy mięśniowej. Wymieszaj miarkę proszku ze 150 ml zimnej wody i dobrze wstrząśnij."
  
Skład: Pea protein (Pisum sativum L.)(25.1%), Apple powder (Apple, Maize starch) (Malus pumila L.), Whole egg powder (14.6%), Sweet whey powder (Milk)(10.7%), Fat reduced cocoa powder, Rosehip powder (Rosa canina L.), Whey protein concentrate (Milk)(5%), Hen egg albumen powder (3.8%), Natural flavours, Sugar beet fibre, Antioxidant: L-ascorbic acid (Vitamin C), Sweetener: Sucralose.

Koktajl zawiera wyjątkowe połączenie białek z trzech różnych źródeł: groszku, serwatki z mleka i jaj. Razem dostarczają one aminokwasów, które wspomagają zdolność organizmu do tworzenia nowych białek i komórek w jak najlepszy sposób. Koktajl dostarcza także wolno przyswajalnych węglowodanów, tłuszczów oraz błonnika; ich zbilansowana kompozycja zapewnia odżywianie wysokiej jakości.
 Białko z groszku nie zawiera powszechnych alergenów, laktozy ani cholesterolu. Białko serwatkowe ma kompletny profil aminokwasów; organizm szybko je przyswaja. Jaja mają bardzo wysoką wartość biologiczną, ponieważ są doskonałym źródłem witamin i składników mineralnych.
Koktajl proteinowy zawiera także składniki dostarczające błonnika: jabłko, dziką różę i buraka cukrowego. Jabłko i dzika róża są bogate w witaminę C, ważną dla prawidłowego funkcjonowania układu immunologicznego.

Koktajl, a raczej proszek umieszczony jest w ładnym , prostokątnym kartoniku. Wewnątrz mamy hermetyczny woreczek, w którym znajduje się miałki proszek, w kolorze beżowym. Ja do tego koktajlu zamówiłam również szejker z miarką. Na nim mamy również oznaczenie/pomiar ml. Jedną taką miarkę wsypujemy do szejkera i zalewamy wodą, tak podaje producent, ale ja zalewam mlekiem 0,5% - chyba z woda by mi nie smakował, ale przyznam że tak go nie próbowałam. Z mlekiem mi smakuje. 
Po dolaniu mleka 150ml (tyle zaleca producent), ja zwiększam do ok 200ml, mocno wstrząsamy i gotowe. Jednak tutaj wspomnę, że proszek nie do końca się rozpuszcza i robią się grudki. Jeśli komuś one przeszkadzają, będą musieli używać blendera. 
Jeśli chodzi o sam smak, to koktajl jest dobry, może kojarzyć się ze słodkim, rozpuszczalnym kakao, ale z domieszką czegoś proszkowego. Wybrałam wersję czekoladową bo bardzo lubię, lody czy szejki w McDonaldzie zawsze biorę czekoladowe ;) Ale do wyboru są jeszcze dwa smaki: waniliowy i truskawkowy.
Jedno opakowanie powinno starczyć na 21 porcji. Pijemy go pół godziny przed posiłkiem, nawet do 4x dziennie. Ja piję 2x dziennie, przed obiadem i jako kolację. Koktajl ma za zadanie wypełnić nasz żołądek i sprawić, że nie będziemy czuć głodu.
Jeśli chodzi o chudnięcie, to nic Wam jeszcze nie mogę powiedzieć, ponieważ piję go dopiero od kilku dni, ale podchodząc racjonalnie do tego tematu, to samo picie koktajlu nie sprawi, że spadnie nam od razu -10kg. Jednak trzeba coś robić, wyeliminować słodycze, białe pieczywo itd. Na pewno jeśli ktoś chce spróbować, to jak najbardziej polecam.

Stosowałyście te koktajle? Macie jakieś doświadczenia, udało się komuś z Was schudnąć dzięki nim?
Pozdrawiam :) 

25 komentarzy:

  1. Osobiście nie stosuję tego typu specfików, ale znam osoby które to lubią i są zadowolone. Wiem komu pokazac Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam tych, ani innych koktajli, więc się nie wypowiem. Też lubię smak czekoladowy i najczęściej po niego sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zamierzam zamówić sobie ten koktajl oraz inne smaki i dodawać do owsianki, to będzie pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemnie wyglada, ja mam mieszane uczucia co do takich koktajli i w sumie nie stosuje dodatkow, ale uwielbiam na sniadanie wlasnorecznie robione koktajle z owocow i warzyw, to jest moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. próbowałam niejednokrotnie takich koktajli ale po prostu mi smak nie podchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam wellnessy od dłuższego już czasu ale nie jako uzupełnienie posiłku lecz jako koktail gdy szykuje mi się dłuższa przerwa pomiędzy posiłkami. Pozwala mi zmniejszyć uczucie głodu i jest bardzo smaczny. Polecam bo żadnych negatywnych skutków ich używania nie ujawniłam. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądając katalog Ori natknęłam się na te koktajle i sama zastanawiałam się czy nie skusic się na ten większy zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy ten koktajl, nie wiedziałam, że Ori takie ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji próbować tego typu koktajli, ale widzę, że warto się nimi zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu piłam takie koktajle, ale nie byłam w tym systematyczna, więc i efekty ciężko było jakiś konkretne zauważyć. Oj z tych wersji też wybrałabym czekoladę albo wanilię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam takich koktajli mój mąż kiedyś pił takie koktajle ja się nie przekonałam do nich

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś do tych produktów nie potrafię się przekonać. Owszem, korzystam z suplementów, ale tylko w trakcie intensywnego sezonu kolarskiego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja rzadko sięgam po tego typu produkty, a jeśli już, to tylko dla samego smaku :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie piję tego typu koktajli, ale wiem, ze jest dużo osób, które po nie sięgają.
    Zwróciłam uwagę w katalogu Ori, że mają coś takiego w ofercie, ale u Ciebie pierwszej o nich czytam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie lubię tego typu produktów, może kiedyś się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze kiedyś jeden taki koktajl piłam. Nie przypadł mi do gustu, więće nie próbuję takich napoi

    OdpowiedzUsuń
  17. Swego czasu piłam te koktajle, ale bez rewelacji. Szybko z nich zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa takiego koktajlu. Ja nie potrzebuję schudnąć, ale przydałoby się trochę białka żeby w połączeniu z treningiem wyrzeźbić mięśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. od dłuższego czasu przyglądam się tym produktom Welnness i dojrzewam do tego, żeby ich spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nie wierzę w takie specyfiki ;) A jedyne koktajle jakie piję to są te, które sama zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam okazji ! muszę zadbać o siebie. teraz zamówiłam herbatkę na dzień/noc - detox ! zobaczymy :D
    wprowadzę sobie jeszcze jakieś ćwiczenia i zobaczymy czy coś się uda schudnąć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nie korzystam z takich preparatów- więc nie mam doświadczenia. Jestem ciekawa jak zadziała u Ciebie - napiszesz potem jakieś podsumowanie?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio rzadko korzystam z produktów tego typu, ale ten koktajl mnie zainteresował :)Jestem bardzo ciekawa jego smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie korzystałam jeszcze z takich koktajli. Ciekawi mnie jednak ich smak

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię koktajle, jednak znacznie częściej sięgam po te naturalne. Nie wiedziałam, że Oriflame posiada w swojej ofercie również takie produkty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger