piątek, września 08, 2017

BANGGOOD - beżowe szpileczki.

Hej!
 Witajcie Kochani :) Troszkę pogoda na weekend się poprawiła, dlatego przychodzę do Was z elegancką stylizacją, gdzie u mnie nie zdarza się to często, ale czasem takie również będą pojawiały się na blogu, mam nadzieję że takie Wam się spodobają ;) W roli głównej beżowe szpileczki ze sklepu Banggood.com.
Zapraszam na post :)




Beżowe szpileczki, lakierki są jeszcze dostępne w wielu innych kolorach. Ja chciałam odbiec od czerni i postawiłam na równie piękny i pasujący praktycznie do wszystkiego, kolor beżowy. Szpileczka jest delikatna, nie wysoka, ma ok. 5cm i ja się w takiej wysokości najlepiej czuję :)
Moim zdaniem szpileczki są bardzo ładne, eleganckie, pięknie pasują zarówno do sukienek jak i spodni, ostatnio mogliście je zauważyć w połączeniu z dżinsami:


 Mam nadzieję, że Wam się stylizacja spodoba :)
Pozdrawiam serdecznie :)


42 komentarze:

  1. Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem podobnej sukieneczki :)
    Cała stylizacja na plus :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, może się skusisz ponownie :) dziękuję i cieszę się, że Ci się podoba stylizacja :)obs.:*

      Usuń
  2. Klasa sama w sobie :) Piękne spodnie :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz , szpilaczki- super, ja wybieram zazwyczaj grubszy obcas, tak mi wygodniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kochana 😍 😘 na pewno na grubszym obcasie jest wygodniej :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie zdecydowanie za niskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beżowe szpilki bardzo uniwersalne - pasują do eleganckiej i bardziej sportowej stylizacji. Dobrze mieć takie w kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te szpilki:) pięknie Ci w czerni:*
    94,56zł:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne są :) Obcas jak dla mnie idealny, bo na wysokim nie potrafię chodzic :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, klasyczne buty, do wielu zestawów będą Ci pasować:)
    Świetna stylizacja, ślicznie wyglądasz:)
    klik: 94.56 zł, ile pięknych kolorków, ja bym chyba się skusiła na pastelowo różowe lub niebieskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki mają super, ciężko się zdecydować które wybrać :) 😊 😍 😘

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, szpileczki wyglądają na wygodne 25,98$

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, klasyczne szpilki. Ślicznie wyglądasz w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O! Szpilek na takim obcasie potrzebuję z myślą o ślubie i weselu. Szkoda tylko, że błękitne i miętowe wyprzedane w moim rozmiarze, bo już byłam skłonna zamawiać:(

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz! szpileczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochanie stylizacja super! Jak zawsze wyglądasz pięknie, przy Tobie czuję się szczęściarzem buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie klasyczne i jasne szpilki to zdecydowanie rzecz do wynoszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne te szpilki i fajny wygodny obcas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są, szczególnie kolorystycznie, obcasy wolę nieco wyższe, ale jak mam dużo " biegania " chętnie zakładam właśnie taką wysokość - mam kilka par w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam niemalże identyczne szpileczki :) pięknie wyglądasz!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna wysokość szpilek dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. W takich ciuchach możesz iść na podbój galaktyki! Szpileczki są super, fajnie że jest taki szeroki wybór kolorystyczny! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są fajne, aczkolwiek ja kocham duże szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bo ja nie potrafię na dużych szpilkach chodzić :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger