czwartek, września 21, 2017

ZAFUL - Gray V Neck Sweater/ wishlist.

Hi!
Autumn peeps into the windows, days are getting shorter, outside is getting colder. I'm already looking for warmer clothes, thin blouses I'm replacing for warm sweaters. In the Zaful store I found a lovely gray v neck sweater. Surely as I like sweaters and choose something for yourself, because they are really interesting.

 





 I have a surprise code for you.
 
Surprise code: ZFEN

http://www.zaful.com/promotion-lace-up-sweaters-sale-special-900.html?lkid=11423054
 

33 komentarze:

  1. Przedostatni jest boski *.*
    Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sweterki, drugi i czwarty podobają mi się najbardziej:)
    klik: 21.28; 25.99; 32.99; 17.99; 23.49; 27.99

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sweterki śliczne:)
    Klik: 21,28; 25,99; 32,99; 17,99; 23,49; 27,99:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam hafty, drugi sweter od góry mam na mojej wishliście nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swetry mają super, juz kilka zamówiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię swetry, zwłaszcza takie z modnymi w tym sezonie haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi i ten czwarty jest piękny 💖 uwielbiam ciepłe swetry 💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweater with ribbon is amazing. I love it :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czwarty i piąty widzę w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię szare swetry, świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne swetry!<3
    W szczególności dwa mi się spodobały:))
    (25.99, 32.99) Klik

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sweterki! Wiele z nich pasowałoby do mojej szafy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger