niedziela, września 03, 2017

TRUSCADA - MARSHMALLOW / piękny, pastelowy róż :)

Hej!
Witajcie Kochani w tą ponurą, brzydką i deszczową niedzielę.
Mam dla Was dzisiaj na poprawę nastroju, piękne, jasne, pastelowe mani, a w roli głównej cudowna hybryda marki Truscada/MARSHMALLOW.
Zapraszam na post :)

Lakier hybrydowy marki Truscada trafił do mnie jeszcze jako edycja letnia, wakacyjna, ale jak dla mnie jest to cudowny, śliczny, delikatny, niesamowicie elegancki, uniwersalny kolorek, który idealnie pasuje do każdej stylizacji i wpisuje się w trendy każdej pory roku.
Jasny, pudrowy, pastelowy róż pasuje każdej kobiecie, jest idealny do pracy, dodaje dłoniom uroku. Dłonie, paznokcie każdej kobiety będą pięknie, subtelnie ozdobione tym kolorkiem (w rzeczywistości jest troszkę ciemniejszy niż na zdjęciach).
Ja również nie chciałam odbierać uroku i postawiłam tylko na delikatne naklejki, mam nadzieję, że Wam zdobienie spodoba się tak samo jak mnie :)

Uwielbiam hybrydy marki Truscada, są bardzo trwałe, mają fantastyczne krycie i kolory.
Szykuje się już nowa, jesienna kolekcja. Uchylę Wam rąbka tajemnicy i pokażę małą namiastkę tego, co się będzie działo na paznokciach tej jesieni :)

Jak dla mnie, jesienne propozycje są rewelacyjne, już jestem w całej szóstce totalnie zakochana :))) To są zdecydowanie moje kolorki, takie lubię najbardziej.

A Wam jak się podobają? Lubicie takie kolorki?
Pozdrawiam :)

36 komentarzy:

  1. Ależ piękny, delikatny kolor! Piękny manicure Dorota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😍 i cieszę się, że Ci się podoba 😆

      Usuń
  2. jak ja kocham takie odcienie, pięknie kochana, piękne mani

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek, ale buteleczki też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze lakierów tej firmy, sama buteleczka kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny jest nie tylko kolor, ale i opakowania ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowania tych lakierów są niesamowite, piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mają cudowne p=buteleczki! Bardzo niespotykane :)
    Kolorki również super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne paznokcie, a ten kolorek jest przecudny!:)
    pozostałe też piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek, nie znam lakierów tej marki. Naklejki wodne lubię, w szybki sposób można odmienić manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wygląda ten lakier :) Dawno już nie widziałam tak ładnej buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie Kochana !!!:* Kolorek jak najabrdzej trafia mi w mój gust ! Muszę zapamiętać ich nazwe :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny odcień :) I to zdobienie bardzo ładne, delikatne i szybkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne buteleczki i kolor tez! bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te pazurki, ja takie róże uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie można kupić te lakiery ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger