piątek, września 29, 2017

Personalizowane prezenty - ePrezenty.pl , prezent tylko dla mnie :)

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj pokażę Wam prezent, jaki wybrał dla mnie mój mąż, przeglądając ofertę sklepu z personalizowanymi prezentami ePrezenty.pl :)
Zapraszam Was serdecznie na post.





 Nie wiem Jak Wy kochani, ale ja uwielbiam personalizowane prezenty, jest to dla mnie coś wspaniałego, mam świadomość, że ktoś kupując dla mnie prezent myśli tylko o mnie, dedykując go np.moim imieniem. Ilekroć spojrzę w stronę tego pudełeczka, uśmiech gości na mojej twarzy.
Prezent jaki dla mnie mąż wybrał, jest to komplet srebrnej biżuterii, kolczyki z łańcuszkiem.
Całość jest pięknie wykonana, czarne cyrkonie wokół wyłożone są maleńkimi białymi cyrkoniami. Biżuteria niesamowicie mi się podoba, uwielbiam takie prezenty, są jak dla mnie pamiątką na długie lata, są praktyczne, bo wiem, że będę  ich często używała. No i kocham piękną biżuterię, tak że prezent jest jak najbardziej trafiony w mój gust :)
Myślę, że obojętnie dla kogo i na jaką okazję byśmy zamówili taki spersonalizowany prezent, każda obdarowana osoba byłaby zadowolona i na pewno byśmy zrobili miłą niespodziankę.
Na stronie sklepu ePrezenty.pl jest ogromny wybór prezentów, na wszelakie okoliczności, czy okazje. Sklep wychodzi nam na przeciw, dając możliwość wymyślenia własnego, niepowtarzalnego tekstu, a w sklepie nam go wyhaftują, wygrawerują, czy wykonają odpowiedni nadruk, w zależności co wybierzemy.
Przeglądając ofertę sklepu, można mieć nie lada kłopot, jest tam tyle cudownych, pięknych i wspaniałych rzeczy, że ciężko jest zdecydować się na konkretny prezent, ale nic straconego, ponieważ możemy kilka razy w roku obdarowywać ukochane osoby, szefa, nauczyciela, chłopaka, dziewczynę, rodziców, żonę czy męża, na pewno coś pięknego i niepowtarzalnego tutaj znajdziemy i wybierzemy :)
Jeszcze jedna, ogromnie ważna rzecz zasługuje na uznanie, to fakt, że czas realizacji zamówienia jest expresowy, nie musimy się obawiać, że to co zamówimy będzie przygotowywane miesiąc czy dwa, zamówienie jest wysyłane już  następnego dnia, od złożenia zamówienia.
Polecam serdecznie :)

Znacie ten sklep? Zapraszam na stronę, dajcie znać, co Wam wpadnie w oko :)?

Pozdrawiam :)

39 komentarzy:

  1. Wow, genialne szczególnie do randek gdy do tego dobierzemy https://zoio.pl/obuwie/baleriny-espadryle-lordsy powinno dać wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może lepiej biustonosz z koronką https://www.kostium.com/soft-semi-soft/biustonosz-top-soft-z-koronka ?? To dopiero będzie urok.

      Usuń
  2. Piękny komplecik. Wydaje mi się, że wybierając fajną sukienkę oraz buty takie jak te: https://goo.gl/2F3rwX. Także śmiało, można wybrać się w takim zestawie na randkę życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent, śliczna biżuteria, mąż się spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna biżuteria, pudełeczko również.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna biżuteria:) tekst jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent. :) Z chęcią kupiłabym taki mojej Mamie. (zmieniając tekst)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie dostałam ani nie dawałam prezentów personalizowanych. Ten sklep ma naprawdę ciekawe propozycje więc muszę coś znalezc dla moich bliskich :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękny prezent i jeszcze ta dedykacja... Pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piekny prezent! ta dedykacja mnie urzekla :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku!!! I jaka piękna dedykacja ! Pięknie się to czyta i ogląda :) Uwielbia tego typu prezentu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, taki prezent robi wrażenie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super dedykacja :) Fajny taki prezent, zawsze miło dostać cos spersonalizowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię personalizowane rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny komplet :) Może sprezentuję taki mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna biżuteria i świetnie zapakowana <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Poznałam ten sklep na innych blogach, jednak koszty prezentów są dosyć wysokie. Piękne pudełeczko z biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak takie prezenty są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie prezenty to świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyroby biżuteryjne to zawsze bardzo dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger