poniedziałek, września 11, 2017

DRESSLILY - best halloween masks for sale/ wishlist.

Hej!
PL.: Zbliża się powoli czas tak zwanego święta halloween , w którym główną rolę gra przebieranie się, nakładanie masek na twarz/best halloween masks for sale, w sklepach internetowych możemy już spotkać duży ich wybór. Jednym z takich sklepów, który ma je w swojej ofercie jest sklep DressLily
ENG.: Slowly approaching the so-called Halloween festival, where the main role of dressing up, masking for the best halloween masks for sale, we can already find a large selection of them. One of the stores that sells them is DressLily.




 Ja osobiście z powodów religijnych nie popieram, ani nie uznaję tego dnia, ale być może jest grono osób, które mimo wszystko biorą w tym rytuale udział.
Co sądzicie o halloween? Jesteście za, czy przeciw?
Pozdrawiam :)
 

52 komentarze:

  1. Maski ok ale to nie moja bajka ☺️ klik....

    OdpowiedzUsuń
  2. JA Halloween nie obchodzę, a linki poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe propozycje, mnie halloween nie rusza ale wiem, że wśród młodzieży jest co raz bardziej popularne to święto , klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Cię nie rusza :) dziękuję za klik 😄 😘

      Usuń
  4. HAHAHA! Jednorożec najlepszy Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jakoś szczerze nigdy nie miało Halloween znaczenia, a te maski chyba bardziej mnie bawią niż straszą 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak szaleć to szaleć - ja założyłabym ten łeb zebry :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem ani za, ani przeciw. Dla mnie to jest całkiem obojętne święto, aczkolwiek odbywa się w innym dniu niż nasz Dzień Wszystkich Świętych, więc nie mam problemu z tym, że ktoś to świętuje. Prawda jest taka, że wiele tradycji czy imprez przychodzi do nas z innych Państw i jakoś nie ma z tym problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bierzemy od innych państw wiele ich tradycji...

      Usuń
  8. maski ani to święto nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych samych powodów nie obchodzę tego święta, ale również nie jestem przeciwniczką, trzeba przyznać, że ma swój urok:)
    Fajne maski, jednorożec i zebra rządzą;) klik: 3.22; 2.41; 3.50; 8.99; 15.57; 5.55; 3.91

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie uznaję. Różowa maska bardzo ładna, byłaby idealna do jakiejś sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie brałam udziału w Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. My też nie świętujemy, ale różowa maska z piórami fajnie sprawdzi się na karnawał a nawet sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane , najbardziej podoba mi się nr 5 . Oto niektóre ceny $5.55 $8.99 $2.41 $3.50 $8.99

    OdpowiedzUsuń
  14. nie obchodzę halloween,ale ta maska koń fajna haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne te maski:)
    Klik: 3,22; 2,41; 3,50; 8,99; 15,57; 5,55; 3,91:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Maski konie to hit wśród moich znajomych :)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey :)

    suuuuper fajne maski.

    Buziaki
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te maski :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  20. Te maski konia, jednorożca zawsze mnie jakoś przerażają.. Dynia mi się nawet podoba:D
    (3.50, 8.99)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ten czas leci :) Znów Halloween, klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja widziałam fajne zestawy do robienia muffinek na Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie uznaję halloween jako święta raczej myślę o tym jak o zabawie niż święcie. Moim zdaniem nie ma nic złego w przebieraniu się szczególnie dla dzieci może być to jakaś okazja do zabawy. Nic szczególnego :) Fajny post, poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiele osób jednak wie , że Halloween to pogańskie święto, a na kto jak nie Słowianie byli na naszych terenach, więc nie dokońca jest tak, że bierzemy coś z innych państw ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger