środa, września 20, 2017

ROSEGAL - jesienny płaszczyk i czarna torebka.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiejsza stylizacja będzie jesienna, lub wczesno wiosenna ;) Mam na sobie śliczny, jasny płaszczyk, do którego dobrałam małą, czarną torebeczkę. Te rzeczy zamówiłam w sklepie Rosegal.


Płaszczyk jest cudowny, podoba mi się jego krój, i ma ciekawy wzór w dużą kratę. Nietypowo jest dołączony kaptur, co też dodaje swoistego uroku. Cieszę się, że udało mi się idealnie trafić z rozmiarem.
Do całości dobrałam małą, czarną torebkę w geometryczne wzory, na sklepie są one do wyboru w jeszcze innych kolorach :)
Kto ma ochotę na sukienki, zapraszam do tego działu summer dresses. Na pewno jakieś perełki wpadną Wam w oko :)
Dajcie znać, czy podoba Wam się moja stylizacja :)
Zapraszam serdecznie do poklikania w linki, bardzo dziękuję :***

POZDRAWIAM :)

45 komentarzy:

  1. płaszcz to nie mój klimat ale buty super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie wyglądasz ZJAWISKOWO!!! Znowu się zakochałem. Stylizacja super buty i płaszczyk strzał w dychę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię torebki z tego sklepu 33,10 7,63

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w tym płaszczyku:) Rosegal ma super asortyment:)
    Klik: 33,10; 7,63:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz w tym płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam kiedyś taki płaszczyk ale juz go noe noszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie nie noszę płaszczyków :D podobają mi się Twoje kozaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero się przekonuję do noszenia płaszczyków :)

      Usuń
  8. Ten płaszcz cudownie komponuje się z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so pretty! Love your coat!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tutaj patrzę tylko na kozaczki, są piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądasz:) piękny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk przyciąga uwagę. Niezbyt przepadam za taką kratką, ale ostatecznie muszę stwierdzić, ze płaszczyk bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, kobieco, elegancko! Śliczny ten płaszczyk (33.10$) i torebka (7.63$) bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kozaczki są mega :) Naprawdę mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W ogóle śliczny look!<3 Bardzo podoba mi się i płaszcz i te botki!!<3
    (33.10, 7.63)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw. Uwielbiam takie kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Plaszczyk nie w moim stylu, ale buty za to sa super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. WYglądasz ślicnzie! Pasuje Ci taka stylizacja ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepeiękny płaszcz! Widziałam go kiedyś i zastanawiałam się czy by go nie zamówić! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger