wtorek, września 26, 2017

ROSEGAL - zimowa, zielona kurtka/green jacket i złote kolczyki.

Hej!
Mam dla Was kolejną, jesienno-zimową propozycję. mam na sobie, cudowną, zieloną, długą kurtkę/jacket, którą wypatrzyłam w moim ulubionym sklepie Rosegal :)



 U mnie już powiało zimą za sprawą tej długiej, zimowej kurtki.
Powiem Wam, że jestem zauroczona tą kurtką, jest świetna, oryginalna, niepowtarzalna, bardzo się cieszę, że ją zamówiłam. Idealnie będzie pasowała zarówno do dżinsów jak i sukienek. Obawiałam się troszkę koloru, ponieważ nie lubię ogólnie zielonego, ale zdecydowałam się, bo chciałam odbiec od wszędzie obecnej czerni. I nie żałuję, odcień zieleni jest bardzo ładny, uszyta jest porządnie. Uroku jej dodają napisy i ten cudny, krasnalski kaptur :)
Inne, równie fajne kurtki znajdziecie w tym dziale 
black zip up jacket.
Do zamówienia dorzuciłam kolczyki, koła w złotym odcieniu, które również dobrze są wykonane i na pewno pojawią się w niejednej stylizacji :)
Dajcie znać, czy Wam się podoba ta kurteczka?
Jeśli macie ochotę, serdecznie zapraszam do klikania w linki za co z góry dziękuję :***
https://www.rosegal.com/?lkid=206525

39 komentarzy:

  1. Naoglądam się tych kurtek i będę chciała nową! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie tala kurtka musi miec jakis pasek w pasie zeby mi sie podobala :). Kolor jest sliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna, ciepła kurtka, nadchodzi zima stulecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest fajna, ciepła, i długa, będzie mi na pewno w niej cieplutko :D

      Usuń
  4. Podoba mi się ta kurtka :) Wygląda na bardzo ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka, chociaż w 100% sprawdzę ją dopiero podczas mrozów ;)

      Usuń
  5. W takim stroju zima Ci nie straszna :D Muszę chyba zacząć szukać kurtki na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę bardziej elegancki styl ale moja mama byłaby tą kurtka zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. no i zrobiło się zimno heeh

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kurtka i czapka!<3 Chyba cieplutko w nich:)) Na zimę jak znalazł^-^

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jest świetna!!! Nie tylko ciepła bo ma modną długość w tym sezonie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jestem trendy haha ;) a wybierałam w ciemno :):***

      Usuń
  10. Kurtka (30.53) jest śliczna i do tego ciepła, a to się rzadko zdarza, bo na ogół zimowe okrycia wierzchnie są albo fajne, albo ciepłe:) Ślicznie w niej wyglądasz, kolczyki (2.10) i czapka (5.83) też super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że Ci się podoba to co wybiorę :)gorąco polecam tę kurtkę jest świetna :) dzięki za kliki :***

      Usuń
  11. Wygląda na bardzo cieplutką, niecałe 31$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super, ale w mrozy przekonam się dokładnie czy jest cieplutka :):***

      Usuń
  12. Fajna gruba ale dla mnie za dluga

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa ta kurtka - do tego ma taki pocieszny kaptur :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że się podoba :)pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Kurtka wygląda naprawdę super, nawet lepiej niż na zdjęciach katalogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana bardzo ładnie Ci w tej czapce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa kurteczka, bardzo interesujący kolor idealny na jesień/ zimę:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger