niedziela, września 10, 2017

GIRLMERRY - wholesale dresses, cheap dresses/ wishlist.

Hej!
PL.: Na dzisiaj przygotowałam dla was małą listę życzeń, w roli głównej będą przepiękne i co najważniejsze, bardzo tanie sukienki/wholesale dresses ,cheap dresses, które pochodzą ze sklepu Girlmerry.
W tym sklepie znajdziecie ogromny asortyment sukienek na różne okazje, bluzki, kombinezony, stroje kąpielowe, czy seksowną bieliznę.
Zapraszam na post :)
ENG.:For today I have prepared for you a small wish list, the main role will be beautiful and most importantly, very cheap dresses / wholesale dresses, cheap dresses, which come from the Girlmerry shop.
In this shop you will find a huge assortment of dresses for various occasions, blouses, overalls, swimwear or sexy underwear.
I invite you to post :)





Mam nadzieję, że Wam moje propozycje przypadły do gustu, sukienki są super i są na prawdę bardzo tanie, kosztują 4-5$ :) Pobuszujcie w tym sklepie, znajdziecie wiele pięknych sukienek, bluzek o przeróżnych fasonach i kolorach.
Pozdrawiam :)

38 komentarzy:

  1. Jak dla zbyt pokazujace za wiele i nie ubralabym takich sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne propozycje 5 i 10 najlepsze 😘 klik...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne propozycje, szczególnie te dłuższe sukienki, moim faworytem jest nr 5 - czarna :) zrobione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim również, jest piękna :) dziękuję za klik 😄 😘

      Usuń
  4. bardzo fajne sukienki, siódma (8.99$) i ósma (6.23$) podobają mi się najbardziej:)
    poklikane wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważne te sukienki, ale część z nich mi się podoba ;) Najbardziej podoba mi się ta czarna z kwiatową koronką na wierzchu! W sumie 8 dolarów to niska cena za sukienkę! :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ceny są tutaj bardzo niskie w porównaniu z innymi sklepami :)dziękuję za klik :***

      Usuń
  6. Ja obecnie myślę o zakupach typowo jesiennych, jakieś swetry kardigany :) Nie w głowie mi sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale z miłą chęcią jeszcze zaglądam na śliczne sukienki :)

      Usuń
  7. Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie, nie moge sie nadziwić jak niskie mają ceny. Oto niektóre z nich
    $8.99 $6.23 $9.26 $7.10 $5.99$5.99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo zaskoczyły tak niskie ceny :) dziękuję za kliki 😘

      Usuń
  8. Ta z haftami najpiękniejsza ;) 8,99 9,26 5,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobała mi się ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your suggestions the pink one is my best

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie, najfajniejsza ta czarna z kołnierzykiem! A ta różowa kojarzy mi się z postacią Evy Longorii w Gotowych na wszystko! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre sukienki naprawdę śliczne. Nie znałam wcześniej tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, mają super sukienki :) ja też nie znałam wcześniej, dopiero teraz do mnie napisali.

      Usuń
  13. Ale ceny, praktycznie to za darmo;D
    Niektóre są świetne, ale to co zwróciło moją uwagę to biodra tych modelek!!*-*
    (5.99, 6.23, 9.26)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Spory wybór mają :) Ciężko wybrać swój hit :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ta pierwsza sukienka jest przepiękna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta nr 10 jest po prostu piekna ! Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger