wtorek, września 19, 2017

ROSEGAL - czarna, jesienno/zimowa kurtka i czapka.

Hej!
Witajcie Kochani :) Jesień jak widać rozgościła się już u nas chyba na dobre, ja powoli przestawiam się na cieplejszą garderobę, stąd coraz częściej pojawiać się będą takie stylizacje.
Moja dzisiejsza kurtka i czapka pochodzą ze sklepu Rosegal.



Z kurtki jak i czapki jestem bardzo zadowolona, mimo że jest na kurtce rozmiar 2xl, to ja bym stawiała na nasze europejskie L. Jest ładnie uszyta, jest wygodna, dobrze się ją nosi, posiada również kaptur, czarny kolor jest uniwersalny i będę ją często nosić. Zapraszam po inne świetne kurteczki z tego sklepu do działu faux-fur-parka-coat , tam znajdziecie duży wybór przeróżnych kurtek, ja już mam kilka upatrzonych :)
Czapka miała przyjść w kolorze białym, ale nie wiem czemu przyszła w czarnym, ale w sumie też dobrze, bo pasuje do tej kurtki. Jeśli szukacie, fajnych, ciekawych czapek zapraszam Was tutaj wool hat, na pewno znajdziecie ciekawe propozycje :)
Tradycyjnie serdecznie zapraszam do poklikania w te trzy linki, za co z góry bardzo dziękuję :***

Pozdrawiam :) 

38 komentarzy:

  1. Od razu mi ciepło jak spoglądam na tą kurtkę! :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapeczka, bardzo mi się podoba, mam podobną :D Super się prezentuje ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka taka... Zawadiacka :D Na pierwszej fotce zastanawiałam się, czy to jakieś podłużne, puchowe frędzelki :D No już warto się zaopatrzyć w takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, fajne masz skojarzenia :) z reguły jestem ogromnym zmarzluchem dlatego uwielbiam wszystko co daje mi ciepło ;)

      Usuń
  4. Kurtka wygląda na cieplutką :) Fajna stylizacja na zimnejsze dni.
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na Ciebie muszę w końcu zacząć myśleć o grubszej garderobie :-)24,28 € 4,90 €

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieplutka i wygodna. Idealna na zbliżającą się zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze fajne rzeczy ale zimo odejdź !!!!Zapraszam https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to już nie możliwe, musimy poczekać do przyszłego roku na cieplejsze, cudowne dni :)

      Usuń
  8. Jaka sliczna czapka!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, oryginalna kurtka, zestaw idealny na takie chłodne jesienne dni:)
    klik: 28.89$; 5.83$

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś zerkałam na tą kurteczkę ale chyba właśnie ma taki szerszy krój :) 5,83 28,89

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za kliki 😘 krój jest taki typowy dla kurtek :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny, niezobowiązujący zestaw :) Kurteczka ciekawa, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że zima sie zblizą... Czapka by mi się już teraz przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ciekawy wzór tej kurtki<3
    Ekstra wygląda, można stworzyć ciekawy look :)
    (28.89, 5.83)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sobie zamówić taką czapkę. styl sportowy raczej nie jest dla mnie ale widzę te świetne jeansy do koszuli i szpilek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurteczka fajna.. ale ta czapa jest obłedna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka jest świetna! mam podobną :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa ta kurtka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger