poniedziałek, września 04, 2017

ROSEGAL - summer dresses/ wishlist.

Hi :)
Today I come to you with my wish list, they will be lovely summer dresses from the store Rosegal.
Summer is over and I would like to keep them as long as possible, so I want to show you these wonderful summer and very feminine dresses.
Let me know which of my suggestions stole your heart :)


1. KLICK 

 2. KLICK

3. KLICK
 
4. KLICK

5. KLICK 
 
 You want some new clothes, why not taking a look over here?

    Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!

    Time for a new outfit!


44 komentarze:

  1. śliczne letnie sukienki, do mnie zagląda już jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie również, ale jak wymagają, tak trzeba pisać ;)

      Usuń
  2. Teraz to już raczej za późno na letnie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pewnie tak, choć ja myślę że jeszcze będzie kilka dni ciepłych :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne sukienki, ale ja rozglądam się już za jesiennymi ciuszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwarta sukienka mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super :)szkoda, że to nie jest dopiero wiosna :)

      Usuń
  5. Piękne ubrania, podobają mi się :)
    Poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy:) uwielbiam ten sklep:)
    Klik: 16,80; 18,20; 22,87; 21,72; 22,46; :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym chciała, żeby móc jeszcze nosić takie sukienki, wszystkie są piękne, a trzecia podoba mi się najbardziej, poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo bym chciała, ale czas biegnie nieubłaganie i idzie jesień wielkimi krokami :/;)

      Usuń
  8. Wspaniałe sukienki :* + poklikane
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Rosegal kusi tymi swoimi promocjami :) Sukienki idealne na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja uwielbiam sukienki, już będę tęsknić za latem :)

      Usuń
  10. Ja w tym roku nie zdążyłam kupić żadnej sukienki... Lato mineło mi tak szybko

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieska Maxi mi się podoba :* Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne propozycje , 3 pierwsze najbardziej mi się podobają 14,22 € 15,41 € 19,36 €

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadal mają dużo ślicznych sukienek ale fajnie, że wchodzi też już powoli jesień ;) 22,87 21,72 22,46 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, ja bym z chęcią lato zatrzymała na cały rok :) chyba powinnam mieszkać np. w Australii haha ;)dzięki za kliki :***

      Usuń
  14. Nosiłabym takie sukienki non stop!
    Muszę zmienić klimat, na taki, gdzie jest non stop gorąco, słonecznie, plaża i woda..i palmY:D
    (18.20, 22.87)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :)

    http://www.yelizinkesifleri.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę powiedzieć, że super rzeczy wybrałaś ;)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  17. Niebieska maxi najlepsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger