środa, września 06, 2017

DRESSLILY -black shoes/ czarne buty i biała sukienka/ white dress.

Hej!
Witajcie Kochani :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją stylizację, w której połączyłam troszkę elegancji przełamanej nonszalancją, luzem. Będzie piękna, biała sukienka i czarne, zamszowe trapery ;) Ja wybrałam dopasowaną, śliczną sukienkę, ale inne sukienki ( polka dot dress)
możecie znaleźć w sklepie DressLily. 


 Mam nadzieję, że Wam się moja stylizacja spodoba :) Chciałam troszkę zaszaleć, żeby nie wyszło za elegancko ;) Uwielbiam sportową elegancję, chciałam troszkę złamać surowość samej białej sukienki, dlatego dobrałam te czarne traperki i ciepły, długi cardigan.

Pozdrawiam :)
 

33 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba takie połączenie sukienki i traperów, pięknie i stylowo wyglądasz!:)
    klik: 13.44; 32.70

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* i cieszę się, że Ci się podoba stylizacja :)

      Usuń
  2. Podobają mi się te buty, ale może nie koniecznie do tej sukienki :D Są trochę za ciężkie, jak dla mnie :D Ale mimo to stylizacja jest dla mnie bardzo udana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że Ci się podoba stylizacja 😊 😍 😘

      Usuń
  4. świetne rzeczy kochana zamówiłaś, poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobna sukienkę i kompletnie sie w niej nie odnajduje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Jest bardzo wygodna, super się ją nosi :)

      Usuń
  6. łądnie, na luzie, super płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo ciekawa :) oryginalnie wygląda z takimi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka! :) bardzo ładnie Ci w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że sukienka jak i buty już wyprzedane :) Ja bym jednak założyła szpilki, w traperkach odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą stylizację specjalnie złamałam traperkami, żeby było nie tak bardzo oczywiście, ale przyznaję że w szpileczkach byłoby pewnie dużo bezpieczniej ;)

      Usuń
  10. Sukienka jest mega :D JA się zastanawiam jak Ty znajdujesz takie super ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udana stylizacja!Wszystko bardzo mi się podoba, a szczególnie buty! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie bomba- sukienka super, look też- tym bardziej, że nie przepadam za zbyt eleganckimi stylówkami:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie CI w tej sukience Kochana :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger