sobota, września 02, 2017

DRESSLILY - lace front wigs online/ peruki.

Hi!
Welcome dear I would like to invite you today to review the lace front wigs online that you will find in the DressLily shop. Wigs are beautiful, we can have the hair we dream of.
  
The choice is amazing, in an instant we can have blonde hair, black, red, red, brown of all lengths. If we like the waves, simple, curly we can have them.
These wigs love me, they look like real hair.
I hope you like my suggestions. Do you want some nice wig?:)


36 komentarzy:

  1. Taka peruka to fajny sposób na szybką metamorfozę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) ciekawa jestem, czy bym się odważyła na taką metamorfozę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy bym wyszła w takiej peruce na miasto ;) bo te z długimi włosami mi się marzą :) buziaki 😘

      Usuń
  3. fajne peruki, chętnie zdecydowałabym się na coś zupełnie różnego od moich naturalnych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieraz mam ochotę zamówić perukę a gdy to sie stanie będzie ona z naturalnych włosów, Jak naprzykład ta krótsza za $108.13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ta decyzja dojrzewa powoli :) dziękuję za klik 😄 😘

      Usuń
  5. Miałam kiedyś blond perukę ale nie wyglądała tak dobrze jak te na zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy na żywo też tak dobrze wyglądają :)

      Usuń
  6. Ja mam jedną peruka ale przy tych ta moja wygląda bardzo kiepsko 😁klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;) dzięki za klik :***

      Usuń
    2. Długi czas się cziłam na ten pędzelek i w końcu mam 💖 brokaty uwielbiam 😍😍😍

      Usuń
  7. Na peruke bym sie nie zdecydowala. Ale swojego czasu chcialam doczepic wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem jestem szalona i ciekawość wzięłaby u mnie górę ;)

      Usuń
  8. Super peruki :) Mam kilka, użyłam tylko do zdjęć a teraz leżą ;)
    Zapraszam na nowy post
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/rozowa-ramoneska-w-klasycznym-wydaniu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, bo ja jestem bardzo ciekawa jakbym wyglądała ;)

      Usuń
  9. Ja bym się nie zdecydowała na założenie peruki :D Ale to też fajny sposób, żeby sprawdzić, w jakim kolorze czy fryzurze jest nam dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ile siebie znam, to na pewno bym się zdecydowała ;)i jest tak jak mówisz, można sprawdzić w jakim kolorze jest nam dobrze :) czasem fryzjerzy używają właśnie do tego.

      Usuń
  10. Nie zdecydowałabym się na noszenie peruki no chyba, że na chwilkę, by zobaczyć w jakich włosach byłoby mi najlepiej ;) klik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy sama odważyła bym się chodzić w peruce :) buziaki za kliki :) :*

      Usuń
  11. Wyjątkowo ładne te peruki, chociaż ja bym się chyba nie odważyła:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromy mają wybór :) Czasem się zastanawiam nad zamówieniem włosów blond, nigdy swoich nie farbowałam, ale ciekawi mnie jakbym w takiej fryzurce wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o blond i to długich, może się skuszę kiedyś :D

      Usuń
  13. Lubię doczepy, sama używam i zawsze pomagają zmienić image:D
    (52.31, 108.13) Jeszcze jak się dobrze wepnie to już w ogóle:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio zamówiłam sobie z Rosegal ale doczepki ;) Czekam na nie z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie miałam, wszystko przed nami 😉😊

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger