wtorek, września 26, 2017

NUXE - różany, kremowy żel do demakijażu.

Hej!
Dzisiejszy post będzie kosmetyczny, zapoznam Was z żelem do demakijażu, zarówno oczu jak i całej twarzy za sprawą kremowego żelu od Nuxe.
Kto lubi różane zapachy, zapraszam na post :)



 NUXE Rose Petal Kremowy żel do demakijażu 125ml:
  • Kremowy żel do demakijażu, delikatnie oczyszcza i usuwa resztki makijażu. Receptura żelu oparta została w 95% na składnikach pochodzenia naturalnego, w tym na doskonale odżywiającym cerę oleju z orzechów macademia. Nie zawiera alkoholu i parabenów.
Skład:
Woda kwiatowa z płatków Róży Damasceńskiej, alantoina i roślinna gliceryna, olej z orzechów macadamia. Nie zawiera alkoholu i parabenów.

Działanie:
Kremowy żel do demakijażu, delikatnie oczyszcza i usuwa resztki makijażu z oczu, skóry twarzy i szyi. Dzięki zawartości składników naturalnych takich jak: olej z orzechów macadamia, woda kwiatowa z płatków Róży Damasceńskiej, alantoina i roślinna gliceryna – żel nie tylko dobrze oczyszcza cerę ale i wspaniale odżywia i dodaje jej zdrowego blasku. Produkt nie zawiera alkoholu i parabenów.

Sposób użycia:
Stosować: Rano i/lub wieczorem. Aplikować na zwilżoną skórę, masując opuszkami palców stosując okrężne ruchy. Zmyć wodą.

 Kremowy, różany żel do demakijażu Nuxe znajduje się w miękkiej, jasno różowej, stojącej tubce. Jak mogliście zauważyć na zdjęciu, samo zamknięcie jest ofoliowane, zabezpieczone przed niechcianym otwarciem. Zamykanie jest typu klik, stabilne, mocne nie ma mowy żeby samo się niechcący otwarło. Konsystencja jest na tyle gęsta, że produkt nie wydobywa się sam z tubki bez naszej ingerencji, mamy tutaj nad nim kontrolę. Na rękę dozujemy tyle kosmetyku, ile jest nam potrzebne. Emulsja jest aksamitna, dobrze rozprowadza się na uprzednio zmoczonej wodą skórze. Masując, pozbywamy się całego makijażu,  łącznie z makijażem oczu i tutaj  też radzi sobie bardzo dobrze. Zapach jest typowo różany, kto lubi różę damasceńską, ten będzie zakochany w tym żelu :) Żel dobrze oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń, radzi sobie z usuwaniem makijażu. Do kompletu można sobie zamówić tonik o tej samej nucie zapachowej, ja przy zamówieniu tego żelu dostałam próbkę o poj.35ml tego toniku i również mogę Wam go polecić. Na pewno w komplecie kosmetyki działają zdecydowanie lepiej.
Moje zamówienie zrobiłam w i-Apteka, można tam dostać nie tylko leki, suplementy, ale też i wiele świetnych kosmetyków.
Znacie tę aptekę? Robicie w niej zakupy?

https://www.i-apteka.pl/

22 komentarze:

  1. Lubię tego typu kosmetyki do demakijażu i oczyszczania twarzy, fajnie, że jest bez parabenów i alkoholu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie przepadam za takimi produktami, zawsze moje oczy źle na nie reagują! Radzi sobie dobrze z demakijażem, ale nie szczypie w oczy itp? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja różę uwielbiam :)). Muszę się zaopatrzyć w ten żel, skoro dobrze sobie radzi. Kiedyś nie byłam przekonana do formy żelu do demakijażu ale odkąd spróbowałam - uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś peeling NUXE i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie :) Był fajnym zdzierakiem, którego miło mi się używało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi do demakijazu wystarcza ulubiona pianka i to jej pozostane wierna: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na coś nowego z Nuxe, więc może skuszę się na ten żel do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś wodę różaną Nuxe i wspominam ją dobrze mimo że sama za zapachem róży nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zainteresowana, uwielbiam kosmetyki różane a po za tym nie znam za bardzo produktów nuxe

    OdpowiedzUsuń
  9. Poznałam zaledwie garstkę kosmetyków Nuxe, ale te które miałam sprawdziły się.
    Zapach róży w kosmetykach lubię, więc to już pierwszy plus, widzę że i pod względem działania żel jest godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj fajny ten żel do demakijażu i na pewno superowo pachnie, ale ja zmywam makijaż na kanapie przy serialu chusteczkami do demakijażu (jeśli nie mam, to pożyczam od dzieci takie do pupć... ale pomińmy ten fakt). Jestem w posiadaniu bawełnianych chusteczek na rolce, które mogłabym tym żelem nawilżać ALE trzeba potem jeszcze zmyć to wodą... Za dużo ceregieli. Niestety, ja jestem nadaktywna z rana i za dnia, natomiast wieczorem to już szczerze mówiąc ledwo chodzę XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ale nie znam tego żelu do mycia twarzy. Ja teraz często jak mi się nie chce po pracy myć twarzy mam chusteczki do demakijażu, które bardzo fajnie mi się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej tej apteki, ale chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger