wtorek, września 05, 2017

ROSEGAL - plus size workout clothes/ getry, legginsy do ćwiczeń.

Hi!
 Today I wanted to show you some plus size workout clothes that are meant for ladies a little larger. How are you doing with physical activity, like sports? The most important is the good, free movement of clothing. I put on leggings, leggings in which I feel very well. Do you prefer long leg lengths or 3/4 lengths? My suggestions come from the Rosegal store.

 1.KLICK




Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka modeli plus size workout clothes , które są przeznaczone dla pań o troszkę większych rozmiarach. Jak jest u was z aktywnością fizyczną, lubicie sport? Najważniejsza jest dobra, niekrępująca ruchy odzież. Ja stawiam na getry, legginsy w których bardzo dobrze się czuję. Wolicie całkiem długie nogawki, czy taką długość 3/4? Moje propozycje pochodzą ze sklepu Rosegal.

41 komentarzy:

  1. Wolę dlugie spodnie, ale jakoś nie chce mi się ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że chińskie sklepy wprowadzają duże rozmiary :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy:) Bardzo fajny jest ten sklep:)
    20,87; 16,37; 16,43; 16,43; 24,21:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą, super perełki można tam znaleźć :)

      Usuń
  4. Przydałyby mi się nowe legginsy, w domu w nich najwygodniej 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  5. super sportowe ubrania ;)

    Pozdrowiena from Germany
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są te dłuższe leggi, na pewno wygodnie się w nich ćwiczy:)
    (24.21, 16.37)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem mam wrażenie że te sklepy mają lepsze ubrania dla plus size. Fajne propozycje 17,67 € 13,86 € 13,91 € 20,50 €

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ubrania do ćwiczeń, trzecie legginsy są super:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dużo ćwiczę więc te rzeczy są super dl a mnie :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja tylko jazda na rolkach, na rowerze i konno ;)buziaki :***

      Usuń
  10. Muszę sobie zamówić kilka par legginsów :) nawet nie tyle do ćwiczeń, co do chodzenia po domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę po domu niż do ćwiczeń, bo z tym mam problem ;)

      Usuń
  11. świetne są te legginsy! buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę Ci powiedzieć kochana, że super. <3
    Napisałam do Ciebie na Fb ;)<3
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie zamawiałam ubrań typowo sportowych w takich sklepach, ciekawi mnie jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden sportowy zestaw i jest dobrej jakości :)zamów jeden na próbę i zobaczysz :)

      Usuń
  14. Ja teraz więcej ćwiczę więc kompletuję sobie garderobę treningową :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger