czwartek, września 07, 2017

ZAFUL - Embroidery Skinny Ripped Jeans/dżinsy z haftami i sportowy komplet do ćwiczeń.

Hej!
Witajcie Kochani :) Na dzisiaj przygotowałam stylizację typowo sportową, taką na co dzień, w której myślę każdy będzie czuł się dobrze i komfortowo.
W sklepie Zaful, znalazłam te oto cudowne, piękne i niezwykle wygodne dżinsy z jakże modnym jeszcze przyszywanym haftem na nogawkach/Embroidery Skinny Ripped Jeans
Znajdziecie w sklepie również inny, duży wybór ripped skinny jeans.
Zapraszam na post:)


 Powiem Wam szczerze, że bardzo obawiałam się zamówić dżinsy, nie wiedziałam jak będzie z rozmiarem i czy są elastyczne, bo tylko takie lubię, więc tych obaw troszkę miałam, ale jak tylko przyszły i je założyłam to po prostu w nich się zakochałam :) Są świetne, idealne, co najważniejsze świetnie wszędzie leżą i są elastyczne, takie jak lubię :) Do tego mają przepiękne, różane hafty, które cudownie wyglądają :) Polecam Wam gorąco, zamawiajcie, są świetne!
Pokazałam Wam w połączeniu z traperkami/klik, które już wczoraj widzieliście, jako wersję typowo sportową i na co dzień. Druga wersja była ze szpileczkami i myślę, że równie pięknie w takim wydaniu dżinsy się prezentują :)
Jeśli chodzi o ten piękny, biały komplet legginsy i top/Sport Suit
to mój wybór jest równie udany, choć myślałam sądząc po wymiarach, że będzie trochę za mały, ale okazało się, że jest wszystko ok. jednak nie odważyłam się pokazać Wam w nim, ahhh te kompleksy, ale bierzcie śmiało w ciemno, bo komplecik jest na prawdę śliczny i bardzo wygodny :)

Dajcie znać, czy Wam się moja stylizacja spodobała :)
Pozdrawiam :) 
  

37 komentarzy:

  1. Uwielbiam hafty :) Jeansy śliczne i komplecik również :) klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i cieszę się, że Ci się podobają :) :***

      Usuń
  2. Ten komplet sportowy bajkowy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne spodnie:) jakoś zawsze boję się zamawiać, że przyjdą za krótkie:) super wyglądasz!:*
    20,99; 20,00:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, do odważnych świat należy ;) bardzo dziękuję i za kliki 😘😘😘

      Usuń
  4. Też mam obawy zawsze przy zamawianiu spodni, ale udało Ci się świetnie trafić - leżą na Tobie idealnie i pięknie w nich wyglądasz. Obie wersje mi się podobają - zarówno ze szpileczkami jak i traperkami, komplet też świetny:)
    klik: 20.99; 20.00; 32.70

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko bardzo mi się podoba , ja jednak nie wiem czy dobrze bym się czuła w białym zestawie do ćwiczeń. mimo to jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne masz spodnie:) super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne te jeansy :) ja zamówiłam po raz pierwszy z chińskich sklepów jeansy (co prawda nie z zaful) i jestem ogromnie ciekawa czy będą dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie potrafie kupować spodni przez internet, te Twoje bardzo dobrze leżą :-) $20.99 $32.70 $20.00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pasują idealnie :) dziękuję za klik 😄 😘

      Usuń
  9. fajny zestawik, lubię sportowy styl

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są świetne, ale jednak chyba ten komplet do ćwiczeń mnie zaintrygował :) może go zamówię :)

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te jeansy! Teraz te buty (trapery) pasują idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te jeansy, już je dodałam na stronce do ulubionych :) Uwielbiam hafty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, polecam, zamów, będziesz mega zadowolona :)

      Usuń
  13. Podobają mi się te hafty :) Kiedyś miałam takie dzinsy, ale niestety wyrzuciłam je...

    OdpowiedzUsuń
  14. Z traperkami super ale ze szpilkami też dobrze! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie (20.99) są świetne! Lubię takie, już chodzą za mną od dluższego czasu:D
    A ten słodki zestaw do ćwiczeń (20.00) wymiata!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają 😄 😘

      Usuń
  16. Spodnie sa mega fajne!!!Zdecydowanie w moim stylu :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger