piątek, września 22, 2017

DRESSLILY - czarne kozaczki i szara apaszka.

Hej!
Witajcie kochani :) U mnie pogoda okropna, ciągle pada deszcz, jest ponuro i buro, jak ja nie lubię takiej pogody.
Czekam z utęsknieniem na słońce, piękną złotą polską jesień :)
Ostatnio mogliście zauważyć podczas ostatniej stylizacji, piękne, czarne, wysokie za kolano kozaczki, które Wam się bardzo spodobały i wcale się nie dziwię :) Kozaczki pochodzą ze sklepu DressLily.


Jestem niesamowicie zadowolona z tych kozaków. Są to moje pierwsze kozaki o takim fasonie, wysokie, za kolano. Nigdy nawet takich nie przymierzałam w sklepie, ale już wiem, że nie są to ostatnie tego typu buty w mojej garderobie :) Polecam Wam, są niesamowicie wygodne, dla mnie taka wysokość szpilki jest w sam raz, no chyba że będzie wyższa to wtedy na grubszym obcasie :)
Zamówiłam również apaszkę, ma wzór kwiatów i ptaków, ja wybrałam ją w kolorze szarym, ale jest jeszcze dostępna w innych kolorach.
Mam nadzieję, że ta stylizacja również Wam się spodoba :)
Na stronie sklepu trwa duża obniżka świetnych sukienek, zapraszam Was do tego działu best polka dot dress for sale :)
Zapraszam serdecznie do klikania w te trzy linki, bardzo dziękuję :) :***



36 komentarzy:

  1. Mam szare kozaki za kolano na obcasie, ale teraz szukam jeszcze czarnych na zime, ktore bylyby ocieplane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łądnie, szary płaszczyk podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam tą apaszkę, fajna jest! Chociaż głównie podoba mi się ta sukienka :) Pięknie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, wszystko pięknie do siebie pasuje. Mam nawet podobną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozaczki świetnie pasują do tej sukienki! Bardzo mi się podobają i już ostatnio zwróciły na mnie swoją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że Ci się podobają 😄 😘

      Usuń
  6. Piękne te kozaczki (32.96) i apaszka (4,43) cudna, a Ty jak zawsze wyglądasz wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie kozaki ale na płaskim obcasie

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają te rzeczy :)

      Usuń
  9. Powiem Ci, ze super sie prezentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamierzam sobie na nadchodzący sezon kupić takie kozaki za kolano tylko płaski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i bardzo stylowo :) Sukienka idealnie podkreśla figurę. Chciałabym takie wysokie kozaki, ale na płaskim obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję 😊 😘 ja już myślę o kolejnych takich kozaczkach, tylko żeby były ocieplane :)

      Usuń
  12. Ja już od lat nie miałam kozaczków, jakoś tak bardziej wolę botki :) 32,96 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wyglądasz i bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kozaczki wymiatają, sama kupiłam sobie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne są te kozaczki!<3 Klasa;)(32.96)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. To jedna z najlepszych stylizacji, jakie ostatnio widziałam na blogach. Szal jest przepiękny!^^ Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję Kochana 😍 bardzo miło mi to słyszeć :)😘😘😘

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger