poniedziałek, maja 05, 2014

Masło Do Ciała MORE - Oriflame :)

Witajcie !!!

Kolejna odsłona z serii Oriflame  - czyli masło do ciała More :)
Jakiś czas temu w promocji, w komplecie udało mi się zakupić to właśnie masło i perfum o tej samej nucie zapachowej sygnowanej nazwiskiem Demi More.
Perfum powędrował do mamy, a że ona nie przepada za mazidłami do ciała więc mi pozostało masło.
Szczerze mówiąc spodziewałam się lepszego zapachu, dla mnie okazał się zbyt słodki - oczywiście wielu osobom może bardzo się podobać :)

Oriflame tak opisuje to masło do ciała :
Poczuj luksus pielęgnacji, jaki daje rozkosznie kremowe masło do ciała More. Aksamitna lecz nieklejąca się konsystencja sprawia, że kosmetyk cudownie wchłania się w skórę, odżywiając ją i nadając jej delikatny, iście hollywoodzki zapach. 200  ml

Korzyści:
Aksamitna lecz nie klejąca się konsystencja sprawia, że kosmetyk cudownie wchłania się w skórę, odżywiając ją i nadając jej delikatny, iście hollywoodzki zapach.

Działanie: Odżywcze i regenerujące

Jak stosować: Rozprowadź masło na całym ciele, delikatnie wmasowując je w skórę.  

Zapach: Orientalno-kwiatowy.



Tutaj skład dla zainteresowanych :)

Składniki:
AQUA, COCOS NUCIFERA OIL, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL MYRISTATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERYL STEARATE CITRATE, STEARIC ACID, CERA ALBA, SODIUM POLYACRYLATE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PARFUM, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL

Cena: 27zł

Mimo, że nie jest to kosmetyk naturalny - to czasem lubię takie mazidła pachnące położyć na ciało po kąpieli :) 
Dla mnie ten zapach jest delikatny, słodki, ciepły, kwiatowy - taki typowo nadający się na zimowe wieczory :)
Na wiosnę i lato bardziej preferuję inne, świeże, orzeźwiające zapachy :)
Masło jest wydajne, o białej kremowej konsystencji, zamknięte w białym plastykowym słoiczku.
Nie zostawia tłustej powłoki, szybko się wchłania, pozostawia na skórze delikatny zapach.
Polecam wszystkim lubiącym słodkie, kwiatowe zapachy - do kompletu można sobie dokupić perfum o tym samym zapachu :)

Lubicie masła do ciała? Jakie są Wasze ulubione mazidła?
Pozdrawiam i do następnego posta :)


20 komentarzy:

  1. Nie znalam go wczesniej, ale sklad, jak taki produkt, calkiem przyzwoity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś przeoczyć ;) Ja swego czasu szalałam z Ori i kupowałam wszystko co wychodziło w danym katalogu ;)))

      Usuń
  2. Ja tż nie znałam wcześniej tego masełka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba nadrobić zaległości ;) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Całkiem ładny skład tylko te parabeny i duża ilość substancji zapachowych jakoś nie zachęca. Chociaż ten kokos na 2. miejscu wygląda ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo,Ori nie ma naturalnych kosmetyków a szkoda :)

      Usuń
    2. Oj, tak, wielka szkoda! Tym bardziej, że jak widać po pierwszej części składu potencjał jest.

      Usuń
    3. Iza,to wytłumacz dlaczego tak twierdzą że ich kosmetyki są naturalne? :)

      Usuń
    4. Chwyt marketingowy. :) Poza tym ciągle niewiele osób patrzy na składy kosmetyków. Ograniczają się do opisów producenta, a skoro pisze, że naturalny to naturalny! :P

      Usuń
    5. Ty wiesz,że ja właśnie też tak ślepo Ori w to wierzyłam?Nawet Pani w punkcie sprzedaży i owszem bardzo podzielała zdanie 100% naturalności produktów Ori ehhh :) Ale cóż i tak je lubię,bo kilka jest na prawdę fajnych ;P

      Usuń
    6. Dlatego ja przestałam czytać co pisze producent oraz pytać osoby, które sprzedają kosmetyki. :) Kosmetyk żeby był dobry nie musi być naturalny, ale wolałabym żeby firmy trochę mniej bajek o nich opowiadały. ;)

      Usuń
    7. Nosz właśnie ;))) Ale z drugiej strony,bez bajek cóż by sprzedały ;)

      Usuń
    8. W sumie sprzedało by się całkiem sporo, bo blisko, bo tanie, bo ładne opakowanie, bo sąsiadka... :P

      Usuń
    9. Iza,to tylko nam się tak wydaje :) Koncerny myślą całkiem w innych kategoriach niż my ;P

      Usuń
    10. Uwielbiam być manipulowana i o tym nie wiedzieć! :P

      Usuń
    11. Oj tam Oj tam,nie jest tak źle ;P

      Usuń
  4. Tego nie znam ale masła , najlepiej takie treściwe to moje ulubione mazidła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś widzę,że jednak nie jest takie znane jak mi się wydawało ;)))

      Usuń
  5. Pierwszy raz je widzę ;) Podoba mi się jego konsystencja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będę miała kilka rzeczy,których nikt nie zna ;))) A tak serio,to masełko jest całkiem fajne-jest zbite , ale nie twarde dobrze się rozsmarowuje :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger