niedziela, maja 04, 2014

Woda Różana Khadi :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie o kolejnym cudzie natury - czyli o Wodzie Różanej :)
Wiadomo, że wiele firm w swojej ofercie ma ten produkt - ja swoją wodę wybrałam z firmy Khadi .
Tak na prawdę nie wiedziałam czego się spodziewać po tym produkcie, ale jak to ja "dlaczego go nie spróbować" :)
Otóż po pierwsze zdziwiło mnie jego wszechstronne zastosowanie i tu zostałam mile zaskoczona :)
Ponieważ służy nie tylko do spryskiwania twarzy, ale również do ...... ?
Odpowiedź będzie pod zdjęciami ;)





Buteleczka jest plastykowa, przeźroczysta - widzimy ile płynu nam zostało.
Zapach jest czysto różany - za którym ja osobiście nigdy nie przepadałam, no ale nie o zapachy i kolory nam chodzi - tylko o działanie :)
Ten produkt posiadał oryginalnie tą brązową zakrętkę (np.do zastosowania jako tonik), którą widać na zdjęciu i jeśli ktoś miałby taką ochotę może mieć takie zamknięcie - ale również dołączony jest atomizer, który ja sobie założyłam np. do spryskiwania, odświeżania twarzy.
Zobaczcie do czego również można tej wody używać :)
Woda różana znana i ceniona jest ze swych pielęgnacyjnych właściwości: odświeża, tonizuje, nawilża skórę przywracając jej naturalną równowagę. Skóra staje się elastyczna, promienna i jedwabiście gładka. Woda różana polecana jest zwłaszcza do cery zmęczonej, szarej, bez wyrazu, dotkniętej pierwszymi oznakami starzenia, gdyż dzięki swemu odmładzającemu działaniu przywraca jej witalność, świeżość i naturalny blask. Polecana zarówno do cery suchej jak i nadmiernie przetłuszczonej. Reguluje nieprawidłowości wydzielania sebum. Dzięki niej cera sucha stanie się doskonale nawilżona, elastyczna. Posiada również właściwości ściągające i przeciwzapalne – idealne rozwiązanie dla cery tłustej i mieszanej.
Woda różana dba o dobrą kondycję naszej skóry przez cały rok. Latem pomaga złagodzić podrażnienia wywołane zbyt intensywnym opalaniem, a zimą wspiera odbudowę struktury naskórka naruszonego niskimi temperaturami.

Woda różana jest idealnym uzupełnieniem maseczek do twarzy z naturalnych składników. Przygotowując maseczkę ze sproszkowanych ziół, roślin czy kwiatów warto zamiast zwykłej wody można zastosować wodę różaną do mieszanki, a efekt będzie o wiele bardziej widoczny, zadowalający. Wodę różaną można śmiało stosować również do pielęgnacji włosów - do płukanek i maseczek. Dzięki temu włosy staną się pełne życia, miękkie i aksamitnie gładkie.
Hydrolaty (wody kwiatowe) są destylatami zawierającymi olejki eteryczne w mniejszych, bezpieczniejszych stężeniach. Poza zapachami hydrolaty zawierają wiele cennych kwiatowych substancji czynnych przyjaznych dla skóry.

WŁAŚCIWOŚCI:
* odświeża, tonizuje, nawilża skórę, przywracając jej naturalną równowagę
* nadaje jej jedwabistą miękkość
* nadaje skórze blask, przywraca jej witalność oraz świeżość
* reguluje nieprawidłowości wydzielania sebum


SPOSÓB UŻYCIA:
Wodę różaną można nanosić na skórę za pomocą atomizera lub nasączonego wacika. Do buteleczki dołączony jest atomizer i w ten sposób aplikacja wody różanej jest bardzo łatwa i przyjemna.

SKŁAD: woda, Rosa Damascena 

SKŁAD: Sesamum indicum (Sesame oil) • Cocos Nucifera (Coconut oil) • Emblica Officinalis (Amla) • Sida cordifolia (Bala) • Butea Monosperma (Palasa) • Trigonella foenum-graecum (Fenugreek) • Eclipta Alba (Bringaraj) • Bacopa monnieri (Brahmi) • Daucus Carota Sativa (Carrot oil) • Rosmarinus Officinalis (Rosemary)

Na razie stosuję ją do spryskiwania twarzy, żeby ją trochę nawilżyć, odświeżyć, rozpromienić po zimie :) Ale zamierzam również wykorzystać ją do pielęgnacji włosów :)
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i myślę, że zostanie ze mną na długi czas :)

Lubicie wodę różaną ? Miałyście ten produkt, jak się u Was sprawdził ? Stosowałyście do pielęgnacji włosów lub maseczek ?

Pozdrawiam i do następnego posta :)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam wodę różaną i zawsze jest u mnie w łazience :) Tej niestety jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie miałam z nią styczności ale teraz myślę,że woda różana zagości u mnie w łazience na stałe :)

      Usuń
  2. Jakoś nie umiem się przekonać do kupienia jej... A pewnie i tak by stała nieużywana. Muszę najpierw wprowadzić systematyczną pielęgnację cery żeby jej zakup miał sens. Jak już czegoś potrzebuję to robię sobie napar z lawendy. :) Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się w pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza,może warto się przekonać :) Ja też wcześniej byłam do niej sceptycznie nastawiona,ale teraz stwierdzam że warto ją mieć :)

      Usuń
  3. Woda rozana "chodzi" za mna juz od dluzszego czasu ;) W gaszczu produktow, ciagle nie wiedzialam na co sie zdecydowac ;) Ta zapisuja sobie na liste, bardzo lubie firme Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Khadi za hennę i za olejek stymulujący wzrost włosów,teraz za wodę różaną gdybym miała więcej produktów z Khadi to zapewne i pozostałe bym polubiła :)

      Usuń
  4. Już dłuższy czas poluję na wodę różaną, tylko zastanawiam się jaką firmę wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firm jest wiele , najlepiej wybrać po prostu tą firmę którą się zna i do której ma się zaufanie :)

      Usuń
  5. miałam kupić i zupełnie wyleciała mi z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pa Ulka: Jako tonik nawilżająco-odświeżający sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W formie toniku czy mgiełki do twarzy lub ciała sprawdza się wyśmienicie :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger