środa, maja 14, 2014

Volare Magnolia :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj pogoda nas nie rozpieszcza jest szaro-buro, mokro ....
Dlatego na poprawę nastroju przygotowałam pachnący post :)
Mowa będzie o zapachu Volare Magnolia :)

Volare Magnolia Parfum de Toilette - Woda perfumowana Volare Magnolia 

Tak Oriflame opisuje jeden ze swych zapachów :

Rześki powiew cytrusów, słodka woń magnolii i subtelne ciepło piżma. Zapach Volare Magnolia jest niczym zmysłowo wyszeptane wyznanie miłości... 50ml

 



 

 Składniki:

ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYCITRONELLAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, GERANIOL, LIMONENE, CITRAL, BENZYL ALCOHOL, AMYL CINNAMAL, BENZYL BENZOATE, DISODIUM EDTA, CI 17200, CI 19140

Pokazałam Wam dzisiaj wodę perfumowaną Volare Magnolia, która jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o zapachy z Oriflame :)
Jak widać na zdjęciach zostało mi go już na prawdę malutko, dosłownie na kilka psiknięć .
Buteleczka jest okrąglutka, przezroczysta - widać ile perfum nam zostało :)
Zakrętka jest koloru jasno różowego z wygrawerowanym kwiatuszkiem :)
Wiecie co? 
Zgodzę się z opisem tego zapachu przez Oriflame w 100%, że jest to...  "Rześki powiew cytrusów, słodka woń magnolii i subtelne ciepło piżma. Zapach Volare Magnolia jest niczym zmysłowo wyszeptane wyznanie miłości..." :)
Uwielbiam ten zapach, dla mnie jest po prostu śliczny :)
Na dodatek zapach utrzymuje się na prawdę bardzo długo - co dla mnie jest miłym zaskoczeniem i zasługuje na bardzo duży plus :)
Wiem, że ten perfum zostanie ze mną na dłużej - nie skończy się na jednym opakowaniu ;)

Polecam, polecam i jeszcze raz polecam :)



Poj.50ml
Cena : 89,90zł

Jeżeli Was zaciekawiłam Volare Magnolia, szukajcie jej w promocyjnej cenie - warto :)

Znacie ten zapach? 
Pozdrawiam i do następnego posta :)

6 komentarzy:

  1. nie znam, ale brzmi ciekawie, jednak na razie perfum nie kupuję, chcę zużyć te które mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytrusy, magnolia i piżmo - nawet nie potrafię sobie wyobrazić takiego połączenia... A brzmi zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoj opis pobudzil moje zmysly :) Chetnie bym powachala tego cuda, moze kiedys bede miala okazje ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Jeśli masz dostęp do konsultantki, to można próbkę poprosić :) Pozdrawiam również :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger