piątek, maja 09, 2014

Żel pod prysznic Cocktails & the City Flirty Bella - Oriflame.

Cześć Dziewczyny :)

Z racji zbliżającego się denka pokażę Wam żel pod prysznic, który stosowałam ostatnio :)
Żel pod prysznic Cocktails & the City Flirty Bella od Oriflame okazał się kolejnym przeciętnym produktem :)
Nie zachwycił mnie zupełnie niczym, zapach jest dosyć intensywny taki powiedziałabym "trawiasty". Zachowuje się jak wiele żeli pod prysznic, dosyć dobrze się pieni, nie wysusza ( nie wiem jak sprawdziłby się przy wrażliwej skórze ).

Oriflame tak opisuje ten żel :

Łagodnie oczyszcza skórę i nadaje jej świeży, radosny zapach. Chłodzące, intensywne nuty tajskiej bazylii, jeżyn i drzewa cedrowego doskonale orzeźwiają i pobudzają Twoje zmysły. 200  ml

Żel znajduje się w prostej plastykowej przeźroczystej jasno zielonej butelce, dlatego widać ile produktu jeszcze nam zostało. 
Posiada praktyczne zamknięcie typu klik. 
Kolor jest leciutko zielonkawy, konsystencja typowa dla żelu.





Tutaj podaję skład dla zainteresowanych :
Składniki:
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, SORBITAN SESQUICAPRYLATE, PARFUM, SODIUM CITRATE, BENZOPHENONE-4, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, CITRIC ACID, LIMONENE, CITRAL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, GERANIOL, LINALOOL, CITRONELLOL, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 19140, CI 61570

Cena : 13zł

Czy kupiłabym ponownie ten produkt ? Nie.
Jak dla mnie zbyt mała pojemność, zapach mi nie odpowiada, niczym szczególnym mnie nie zachwycił.

Miałyście ten żel ? Jak wrażenia po jego stosowaniu ?

Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. I znowu- nie miałam. I raczej mieć nie będę. Niemal wszystkie "myjadła" do ciała mnie podrażniają, więc ten na pewno też, a sądząc po Twoim opisie jego zapachu, poświęcanie się dla niego nie ma sensu... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znalazłam w tym żelu więcej minusów niż plusów - dlatego moja ocena musi być obiektywna :) Ale może znajdzie się grono osób, którym ten żel przypadnie mimo wszystko do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam i raczej nie chcę go wypróbować. Podoba mi się design :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam, ale ten trawiasty zapach, w zelu pod prysznic do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ty byś postrzegała ten zapach całkiem inaczej - może dla Ciebie byłby świeży ;)

      Usuń
  5. Niestety, tego żelu nie miałam, ale kiedyś używałam innych kosmetyków Oriflame i byłam z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość jest na prawdę fajnych , ale zdarzają się i te mniej zachwycające :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger