wtorek, maja 13, 2014

Swedish Spa Beauty Wonder Oil :)

Cześć Dziewczyny :)

Wybrałam dla Was dzisiaj produkt wszechstronny :)
Jest to odżywczy Olejek Swedish Spa Beauty Wonder - który możemy stosować na kilka sposobów :)

Doskonale nadaje się  :

* do kąpieli
* na skórę po kąpieli
* również zamiast balsamu
* do włosów
* na dłonie i paznokcie
* na suche stopy
* do masażu
* do różnych modyfikacji,można go dodać do żelu pod prysznic itp.

Swedish Spa Beauty Wonder Oil - Odżywczy olejek Swedish Spa :

 Uniwersalny preparat z kompleksem Hydracare+ to starannie dobrana kompozycja składników pielęgnacyjnych: olejek imbirowy zwalcza wolne rodniki, natomiast kokosowy zapewnia intensywne odżywienie. Witamina E i olejek ze słodkich migdałów nadają skórze piękny, zdrowy wygląd. Stosować jako olejek do kąpieli, na wilgotną skórę zaraz po kąpieli lub na końcówki włosów przed umyciem ich szamponem. 150  ml






Tutaj podaję skład olejku :

Składniki:

CANOLA OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL PALMITATE, PEG-40 SORBITAN PEROLEATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, PARFUM, AQUA, LIMONENE, TOCOPHERYL ACETATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ZINGIBER OFFICINALE ROOT EXTRACT, ISOPROPYL MYRISTATE, LINALOOL, COCOS NUCIFERA OIL, EUGENOL, CITRAL, PHENOXYETHANOL, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, CITRIC ACID, BHT

Poj.150ml
Cena : 34,90zł


Olejek znajduje się w przezroczystej wąskiej butelce - widzimy ile go zostaje .
Szata graficzna jest prosta i bardzo przyjemna dla oka - na etykietce mamy kawałek kwiatuszka w barwach pomarańczowo-żółto-czerwono-różowych .
Kolor olejku jest lekko żółtawy .
Za to zapach jest bardzo intensywny - da się mocno wyczuć imbir i zapach orientu (mnie się tak kojarzy) .
Dla wielu osób zapach może być za ciężki, jednak ja go bardzo lubię i mnie się podoba :)
Olejek bardzo dobrze nawilża skórę, odżywia - dobrze się wchłania i u mnie nie występuje efekt tłustego filmu.
Jeśli chodzi o zastosowanie na włosy dobrze sprawdzi się minimalizm - nałożenie kilku kropli i pozostawienie na kilkanaście minut na włosach przed umyciem będzie wystarczające .
Po umyciu włosy będą nawilżone, sprężyste  i błyszczące :)

Ja jestem zadowolona z używania tego olejku z racji jego wszechstronnego zastosowania myślę, że warto go wypróbować :)

Ponieważ w mojej kosmetyczce jest jeszcze wiele produktów Oriflame, podzielę się z Wami w postach opiniami na ich temat - które produkty mnie zachwyciły a które nie :)


Miałyście ten olejek ? Dajcie znać, czy Was zainteresował :)
Pozdrawiam i do następnego posta :)


12 komentarzy:

  1. Nie miałam takiego olejku. Mogę polegać tylko na Twojej opinii,że jest wart stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować,zapach ma bardzo specyficzny ale jeśli ktoś lubi intensywne zapachy będzie zadowolony :) Warto go również kupować w promocji,wtedy jest dużo tańszy :)

      Usuń
  2. O! Nie wiedziałam, że Oriflame ma taki olejek w swojej ofercie. Wygląda całkiem zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest seria Spa w ofercie Ori,w zależności od katalogu :) Całkiem fajny olejek,polecam :)

      Usuń
  3. Aż z ciekawości poczytałam sobie co to jest canola oil :) ps. możesz wypatrywać listonosza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalna uprawa oleju rzepakowego stosowana w kosmetyce,działa kojąco,przeciwzapalnie i ochronnie :) Ok.Dziękuję :)

      Usuń
  4. Nie mialam, ale pewnie bym wyprobowala od razu na wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś często używałam kosmetyków z linii Swedish Spa (jeszcze w starych opakowaniach), teraz jakoś rzadziej po nie sięgam, nawet nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto odświeżyć znajomość ;) Ori idzie cały czas do przodu :)

      Usuń
  6. Nie miałam zbyt wielu kosmetyków Oriflame, jakoś nie mogłam się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je lubię :) Trzeba po prostu wybrać sobie kilka perełek :) Wiadomo,że nie wszystko musi nam spasować :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger