środa, maja 07, 2014

Love 2Mix Organic - Szampon Regeneracyjny :)

Cześć Dziewczyny :)

Pokażę Wam dzisiaj szampon, który stosuję obecnie na zmianę z szamponem przeciwłupieżowym Natura Siberica.
Jest to szampon organiczny Love 2Mix Organic - Regeneracyjny Z Efektem Laminowania - Ekstrakt Z Mango I Awokado - Dla Zniszczonych Włosów.
Wybrałam go właśnie ze względu na to, że moje włosy potrzebują po kąpielach rozjaśniających regeneracji :)
Większość z Was zapewne zna ten szampon i inne produkty Love 2Mix Organic - szczególnie osoby, które sięgają po kosmetyki rosyjskie czy naturalne :) 
Szampon znajduje się w czarnej, smukłej, wygodnej plastykowej butelce z praktycznym zamknięciem typu klik.
Kolor szamponu jest perłowo-pomarańczowy. Zapach słodkich egzotycznych owoców - bardzo przyjemny. Dobrze się pieni i co dla mnie ważne doskonale radzi sobie ze zmywaniem olei z włosów. Jeśli chodzi o efekt laminowania - to niestety nic takiego nie zauważyłam. Konkretnej regeneracji również - jak dla mnie jest to normalny, przyzwoity szampon do włosów.



Co możemy przeczytać o tym szamponie? :
 
Odkryjcie tajemnicę pięknych włosów. Szampon wzbogacony organicznym ekstraktem z mango i organicznym olejem awokado, intensywnie odżywia i regeneruje strukturę mocno zniszczonych włosów, zapobiega łamliwości i rozdwajaniu. Uszczelnia powierzchnię włosa warstwą ochronną, tworząc efekt laminacji. Wygładza, uszczelnia i ułatwia ich rozczesywanie. Przy regularnym stosowaniu włosy są gładkie, lśniące i jedwabiste. Nadaje się do częstego używania.

Zalety produktu: 
  • Zawiera certyfikowane składniki organiczne.
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, lanoliny.
  • Posiada unikalną właściwość laminowania włosów. Każdy włos jest owinięty warstwą ochronną, staje się przez to grubszy, zachowuje zdrowy wygląd i żywy blask.
  • Ciesz się kuszącym tropikalnym aromatem.


Składniki aktywne: 
Organiczny ekstrakt z owoców mango (Organic Mangifera Indica (MangoFruit Extract) –  jest niezwykle bogaty w długołańcuchowe kwasy tłuszczowe, które posiadają silne właściwości odżywcze. Mango odżywia i wzmacnia włosy. Zamyka łuski włosów oraz odbudowuje płaszcz hydrolipidowy, który chroni je przed wysuszeniem. Szampon na bazie wyciągu z mango to intensywna kuracja odżywcza dla suchych i zniszczonych włosów. 
Organiczny olej z owoców awokado (Organic Persea Gratissima (AvocadoOil) - wyraźnie poprawia kondycję włosów suchych , zniszczonych i farbowanych. Dzięki zawartości NNKT wzmacnia strukturę włosa i zapobiega mechanicznym zniszczeniom. dogłębnie odżywia i nawilża. 

Sposób użycia:
Nanosimy szampon na wilgotne włosy, delikatnie masujemy wzbijając pianę a następnie spłukujemy wodą.

Skład INCI: Aqua with infusions of;  Organic Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract , Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycol Distearate, Bis (C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,  Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Rice Protein, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum,  Citric Acid, Lucepene.

Pojemność opakowania   360 ml
Znacie ten szampon lub inne produkty Love 2Mix Organic ?
Pozdrawiam :)

 

10 komentarzy:

  1. Z tej serii mam maskę z efektem laminowania i jest świetna. Co do szamponu to obecnie testuję wersję z perłą i bardzo ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masek nie miałam , ale podobno są bardzo dobre :)

      Usuń
  2. Jeszcze żadnego szamponu nie używałam z Love 2Mix Organic,ale mam ochotę na ten szampon z proteinami pereł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten z proteinami pereł już stoi w kolejce - miałam na niego również wielką ochotę,mam nadzieję że będzie dobry :)

      Usuń
  3. Nie próbowałam jeszcze szamponów tej firmy. Dziękuję za przybliżenie i polecenie tego produktu. Trzeba przetestować na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za sam ten zapach owoców warto :) Myślę,że w połączeniu z maską efekty byłyby dużo bardziej widoczne :)

      Usuń
  4. Kosmetyki z Love 2Mix Organic są jeszcze dla mnie niewiadomą ale mam nadzieję że poznam kilka produktów z tej serii bo czytałam i nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też :) Do tej pory mam tylko szampony-nie znam więcej produktów :)

      Usuń
  5. Szampony tej marki mnie niesamowicie kusily, dopoki nie odkrylam u siebie uczulenia na Cocamidopropyl Betaine ;/ Do regeneracji polecam jednak mocniejsze maski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam problemów z uczuleniami :) Jakie poleciłabyś mi mocniejsze maski regeneracyjne lub nawilżające?:)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger