czwartek, maja 15, 2014

"2 SKIN" POCKET ROUGE od Bell :)

Cześć Dziewczyny :)

Pokażę Wam dzisiaj pierwszy z trzech róży , które znajdują się w mojej kosmetyczce :)
Mowa będzie o "2 SKIN" POCKET ROUGE - Modelujący róż do policzków.
Niestety nie powiem Wam, który mam numer bo nie ma go na opakowaniu a z racji tego że kupiłam go jakiś czas temu po prostu nie pamiętam :)

Co Bell mówi o tym różu ?

Ultralekki, satynowy, o wyjątkowo miękkiej strukturze zapewniającej komfort aplikacji!
Posiada wielofunkcyjne działanie:


- rozświetla cerę,
- uwydatnia kości policzkowe
- optycznie wyszczupla twarz

Formuła różu z domieszką miki pozwala uzyskać jednolity, „muślinowy” kolor.
A specjalnie uzyskana krzemionka zapewnia wygładzenie nierówności, pozostawiając policzki gładkie jak jedwab!







Róż zamknięty jest w prostym opakowaniu, wygląda dosyć przeciętnie mamy wrażenie że może szybko się rozlecieć - jednak nic takiego się nie dzieje, używam go od dłuższego czasu i wszystko jest ok :)
W środku widać maleńkie, migoczące drobinki ale nie są one w żaden sposób rażące - dodają delikatnego rozświetlenia :) Na zdjęciu tego nie widać.
Róż jest bardzo delikatny, w sumie nie możemy sobie nim krzywdy zrobić nawet jeśli uda nam się go za dużo nałożyć :)
Zapach jest pudrowy, nie powinien nam przeszkadzać.
Jestem z niego zadowolona i lubię za te subtelne, dziewczęce rumieńce :) 
Nie ma problemu z jego dostępnością, ja swój kupiłam w biedronce :)
Cena też jest dosyć przystępna ok . 10zł
Dostępny w 5 zniewalających odcieniach kolorystycznych!




Lubicie produkty Bell ? Znacie ten róż ?
Pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. Róże uwielbiam i używam każdego dnia :) Z firny Bell bardzo lubię lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również goszczą każdego dnia :) Lakiery też lubię :)

      Usuń
  2. Rozu nie znalam, ale ogolnie produkty Bell wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te róże bodaj są od zeszłego roku na rynku :) Były kilka ładnych lat temu pomadki w płynie z Bell - super były , teraz ich nie widzę ;)

      Usuń
  3. Nie znam osobiście tego różu ;) Śliczny odcień!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger