niedziela, maja 25, 2014

Garnier Mineral Invisi Clear :)

Cześć Dziewczyny :)

Zrobiło się gorąco, więc trzeba zadbać szczególnie o ochronę przed przykrym zapachem :)
Nie tak dawno pisałam o antyperspirancie Balea, który w tej roli nie bardzo się spisał .
Wspomniałam Wam wtedy, że na pewno są dużo lepsze ochraniacze i że ja taki mam ;)
Moim zdecydowanym faworytem i numerem jeden, który jest ze mną od kilku lat - jest zdecydowanie Garnier Mineral Dezodorant roll-on obojętnie o jakim zapachu.
Ostatnio będąc w biedronce trafiłam na Garnier Mineral Invisi Clear w innym opakowaniu :)
Zobaczcie :)





Nie widziałam wcześniej takiej szaty graficznej u Garniera, tym bardziej że znam te produkty bardzo dobrze i szata jest biało zielona :)
Nie ukrywam, że te przeźroczyste buteleczki są urocze i o wiele ładniej się prezentują :)
Dodatkowym plusem jest to, że możemy obserwować ile płynu nam jeszcze zostało i kiedy nam się skończy - co przy normalnych tych biało zielonych buteleczkach jest to utrudnione, musimy to brać "na wyczucie" ;)

Garnier Mineral Invisi Clear Antyperspirant w kulce 50 ml przeciw białym śladom. Zawiera cząsteczki maskujące, które otaczają składniki aktywne niewidoczną mgiełką, aby chronić przed białymi śladami na skórze i ubraniu. Orzeźwiający i świeży zapach.
- Ochrona non stop 48 h - czuj się ciągle świeżo i sucho aż do 48 h.
- Pozwala skórze oddychać - Twoja skóra oddycha, pozostaje sucha i gładka.
Invisiclear : Ochrona przeciw białym śladom na ubraniach z technologią "qick-dry".
Nie zawiera parabenów - to również powinno nas ucieszyć :)

Nie spotkałam się jeszcze a wiele antyperspirantów przetestowałam, żeby któryś był tak skuteczny jak te z Garniera. 
Mogę bez obaw wyjść z domu nawet w największe upały i mogę czuć się pewnie że nic mi nie przepuści przykrego zapachu - w tym wypadku nie ma mowy o jakimkolwiek dyskomforcie :)
Zawsze do niego wracam, a w lato nie ma mowy żeby nie gościł w mojej łazience :)
Uwielbiam ten zapach jest bardzo orzeźwiający, świeży taki jak lubię :)
Zapach można sobie wybrać wedle upodobań .
Polecam każdemu, kto jeszcze nie miał możliwości ich wypróbować albo zastanawia się który antyperspirant jest najlepszy na upały :)

A Wy macie swoich faworytów na te upalne dni ? Który najlepiej się sprawdził ? Spotkałyście się z tą nową szatą ?
Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. jakoś nie przepadam za kulkami :) lubi antyperspiranty z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię antyperspiranty z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię :) Dla mnie są najlepsze i w bardzo przystępnej cenie :)

      Usuń
  3. Ślicznie wygląda. :) Niestety ja potrzebuję naprawdę silnej ochrony, więc najczęściej sięgam po prostu po Etiaxil. Wczoraj kupiłam sobie do testów Bloker Ziaji i jestem bardzo ciekawa czy się u mnie sprawdzi. Jak już sięgam po "normalne" antyperspiranty (czyli raz na ruski rok) to wybieram najczęściej Dove w sztyfcie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie że fajne te nowe opakowania :) Mój mąż wcześniej miał okazję używać kilka razy Ziaji i była ok :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że też się u mnie Ziaja sprawdzi. Jest dużo tańsza niż Etiaxil. :)

      Usuń
    3. Szczerze,to pewniejsza byłabym za Garniera niż za Ziaję :) Nie znam Etiaxil,dlatego nie mogę porównać działania-wiem tylko że go teraz reklamują ;)

      Usuń
  4. Zdecydowanie mnie namowilas, zeby zakupic go, jako nastepny ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i wiem, że nie będziesz zawiedziona :)

      Usuń
  5. lubię dezodoranty Garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Uwielbiam ich piękne zapachy i świetne działanie :)

      Usuń
  6. Zastanawiam się czy tylko opakowanie się zmieniło, czy zapach w opakowaniu też. Bo wydaje mi się, że zapach nie jest ten sam. Wolałam tamten zapach invisiclear.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger