poniedziałek, maja 26, 2014

Beauty Eyebrow Kit :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj pokażę Wam czym stylizuję, podkreślam swoje brwi :)
Jest to bardzo fajny, podręczny zestaw do brwi - Beauty Eyebrow Kit od Oriflame .

Od Oriflame :

Poręczny zestaw do stylizacji brwi. Dzięki niemu podkreślisz kolor i kształt brwi, dzięki czemu twarz zyska bardziej wyrazisty, ale jednocześnie bardzo naturalny wygląd. Zawiera 2 cienie, 2 pędzelki i wosk do układania brwi. 3 g

Tutaj skład:

TALC, MICA, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, OCTYLDODECANOL, ZINC STEARATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, POLYBUTENE, POLYETHYLENE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, ETHYLHEXYL OLIVATE, DIMETHICONE, CERA ALBA, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, CAPRYLYL GLYCOL, LECITHIN, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, PROPYLPARABEN, TOCOPHERYL ACETATE, ISOPROPYL MYRISTATE, POLYGLYCERYL-3 POLYRICINOLEATE, CI 77499, CI 77492, CI 77491, CI 77891




Zestaw znajduje się w eleganckiej czarnej kasetce . W zestawie mamy dwa pędzelki, dwa cienie i jeden wosk do układania brwi . 
Dodatkowo jest też poręczne lustereczko - bardzo przydatne, szczególnie w podróży :)
Jak widzicie mój zestaw nie jest nowy, widać już ślady użytkowania napis z wieczka znikł ;)
Mimo wszystko chciałam ten produkt Wam pokazać, bo jest następną perełką z mojej kolekcji Oriflame :)
Nie jestem zwolenniczką podkreślania brwi henną, u mnie efekt był niesamowicie komiczny ;) Mój typ urody nie pozwala na tak intensywne podkreślanie brwi, więc musiałam znaleźć alternatywę i stąd mój wybór na ten zestaw :)
Układanie i podkreślanie kształtu brwi tym zestawem jest bardzo proste .
Czy żałuję zakupu? Absolutnie NIE :)
Przy moich jasnych i rzadkich brwiach spisuje się bardzo dobrze :) 
Podkreśla w bardzo naturalny sposób, nie daje efektu jakbyśmy z cyrku wyszły - nie sposób sobie zrobić krzywdy tymi cieniami .
Jeśli ktoś szuka czegoś do stylizacji brwi polecam właśnie ten zestaw :)
Warto poczekać na promocje w Oriflame, bo cena regularna za ten zestaw to 32,90zł .
Mimo, że pojemność jest tylko 3g, to produkt jest mega wydajny - końca nie widać a używam go już dosyć długo ;)
Polecam i jeszcze raz polecam :)

Miałyście ten zestaw ? Czym podkreślacie swoje brwi, macie swoich faworytów ?
Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. miałam ochotę zakupić właśnie ten zestaw, ale kupiłam produkt z eveline i zakup odłożyłam na dalszy plan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego Gosia,jak skończysz z Eveline to zakupisz ten ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny zestaw :) Ja obecnie używam cień z serii Tattoo z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałoby mi się takie coś, ja brwi podkreślam miękka kredką i pędzelkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem też, ale jednak najczęściej ( raczej codziennie ) sięgam właśnie po ten zestaw :)

      Usuń
  4. Jestcte nigdy nie mialam takiego zestawu do brwi, podkreslam kredka. Kusi mnie, jednak przy wypadaniu i brwi mi polecialy, wiec musze je domalowywac ;/ Szkoda, bo chetnie bym przetestowala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ze względu na to że mam rzadkie i mało ich jest pomagam sobie tym zestawem ;) Mam zamiar jeszcze przetestować Long4Lashes do brwi ( ten co mam do rzęs,bo jest wersja też do brwi ) może odrosną i się zagęszczą ;)

      Usuń
  5. uwielbiam ten zestaw ;) jest u mnie w codziennym użytku ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger