sobota, maja 17, 2014

Przesyłka od Grota Bryza :)

Cześć Dziewczyny :)

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka ze sklepu internetowego Grota Bryza :) 
Jestem bardzo zadowolona z przesyłki , która była bardzo dobrze zabezpieczona - tym bardziej wczorajszy dzień mimo brzydkiej pogody, był dla mnie bardzo miły i udany :)
W najbliższym czasie będę testowała ten produkt :)
Miałam możliwość wybrania sobie produktu, a jak wiecie uwielbiam wszelkie oleje zatem mój wybór był oczywisty i wybrałam Olejek Do Ciała GoArgan+Malina GoCranberry , kupicie go [ TUTAJ ].
W ofercie drogerii internetowej znajdziecie wiele kosmetyków do pielęgnacji całego ciała - tylko naturalne produkty.
Grota Bryza oferuje nam same wspaniałe naturalne kosmetyki GoCranberry, Natura Siberica, BingoSpa, Najel, Orientana  i wiele innych : olejki, peelingi, kremy, szampony, sole, masła, mydła ....
Zapraszam Was serdecznie do zapoznania się z całym asortymentem sklepu GrotaBryza.pl , także na jego fanpage na FB - [ KLIK ] , na którym możecie śledzić wszystkie aktualności :)




Zapraszam wszystkich , którzy uwielbiają naturalne kosmetyki do zakupów w GrotaBryza.pl ceny produktów bardzo przystępne, obsługa bardzo miła co jest bardzo ważne dla kupującego :) każdy znajdzie coś dla siebie lub swoich bliskich :)
Zbliża się Dzień Matki więc jest okazja do zakupów - ZAPRASZAM :)




                      Ten olejek teraz testuję, pełna recenzja pojawi się w późniejszym czasie :)
                                       Już jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :)

Pozdrawiam i do następnego posta :)



10 komentarzy:

  1. Czekam na twoją opinie o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na twoją opinie o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego olejku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Miłego testowania i czekam na post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez jestem bardzo ciekawa, jak sie sprawdzi i czekam na recenzje :) Dzien Matki w DE juz za nami, musze przypomniec Corce, ze w Polsce dopiero sie zbliza ;) Owocnych testow zycze :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już bym chciała co nie co powiedzieć ale nie mogę ;))) Dowiesz się,jeszcze troszkę :) Nie wiedziałam,że w DE obchodzi się szybciej ten dzień :) To w sumie możesz obchodzić 2 razy :)))

      Usuń
  6. Ja już za Ciebie Dorota mogę powiedzieć, że ten olejek sprawdzi się świetnie :) Jadę już drugie opakowanie i będę korzystać jeszcze długo, bo nic lepszego jak dotąd nie miałam. W ogóle polecam inne produkty tej firmy, bo naprawdę warto (porób testy :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger