niedziela, października 01, 2017

TRUSCADA - jesienna kolekcja i kolor Mustang.

Hej!
Witajcie Kochani w tą śliczną, jesienną niedzielę, mam nadzieję że spędzicie ją w gronie najbliższych, no i oczywiście jeśli Wam się uda, na łonie natury :)
Jesień zawitała również do salonów stylizacji paznokci, firmy przygotowały już jesienne kolekcje kolorów na ten sezon, czy Wam również się spodobają i przypadną do gustu?
Zapraszam na post :)


 Firma Truscada jesienią rozpieszcza nas przepięknymi czerwieniami, bordami, burgundami, śliwkami, fioletami, szarościami, czy głębokimi fioletami:

 źródło: Kristyl
  
Na zdjęciu powyżej jest tylko część tej cudownej, wspaniałej jesiennej kolekcji :) Jak dla mnie jest niesamowicie udana, totalnie wpasowała się w mój gust, szczególnie te czerwienie i borda urzekły mnie niesamowicie, marzy mi się cała kolekcja. Uwielbiam lakiery, które mają w sobie śliczne, mieniące drobinki, więc to coś zdecydowanie dla mnie :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację z użyciem równie pięknej, klasycznej, eleganckiej czerwieni o nazwie Mustang. Jest to czerwień z dodatkiem pomarańczy, piękny i kobiecy kolorek. Do tej klasyki zdecydowałam się nie dodawać żadnego dodatkowego koloru, czy zdobienia, ponieważ ten kolor jest piękny sam w sobie.
Kolejne dwa kolory zobaczycie już niedługo.

Dajcie znać, czy jesienna kolekcja marki Truscada wpisała się w Wasze gusta? Który kolorek najbardziej Wam się podoba?


35 komentarzy:

  1. Kusisz bardzo tymi lakierami, nie miałam jeszcze nic z tej firmy. Najbardziej podoba mi się odcień Prodigy 35zł;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam lakierów tej marki, pięknie się prezentują te odcienie na wzornikach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory, manicure na paznokciach też jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobał mi się kolor Prodigy jest fantastyczny! :D

    PS. Bardzo ładnie i starannie wykonany manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Punky to kolor dla mnie : ) Pięknie nasycony - podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, these nail polishes look great! ♥
    I'm following you, if you want, visit my blog:

    janalukic.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale fenomenalne buteleczki! Kolorki świetne, ale to opakowanie gra tutaj pierwsze skrzypce! Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne kolorki, najbardziej przypadł mi do gustu mustang, a Twoje paznokcie śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądają te lakiery bardzo ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne te kolory :) nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma jest mi kompletnie nie znana, ale musze powiedzieć, że kolory mają piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne kolorki<3 moim ulubieńcem jest ten bordowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam hybryd, ale opakowanie nie ma co, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne opakowania. Lubię czerwone odcienie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger