piątek, października 06, 2017

AMBRA - Hugo Boss dla niej i dla niego.

Hej!
Witajcie Kochani, nie wiem jak jest u Was, ale u mnie pochmurno, deszczowo, ponuro, z utęsknieniem wyczekuję już wiosny, lata i pięknych, słonecznych dni :)
Dzisiaj będzie pachnąco, kobieco, męsko za sprawą dwóch wód perfumowanych, od firmy Ambra.



 254. NUIT POUR FEMME - Hugo Boss
 "Hugo Boss 'Nuit pour Femme' ma symbolizować kultową "małą czarną" sukienkę i wieczory, podczas których chętnie ją nosimy. Skierowany jest do kobiet lubiących wyzwania."
 Nuta zapachowa: aldehydy, brzoskwinia, białe kwiaty, jaśmin, irys, krystaliczny mech, kremowe drzewo sandałowe
 Typ zapachu: Orientalny/Ambrowy/Słodki


149. BOSS BOTTLED NIGHT - Hugo Boss
 "'Boss Bottled Night' to idealny zapach dla mężczyzn, który zgodnie z filozofią Hugo Boss jest synonimem uwodzenia i pokusy. Nowy zapach 'Boss Bottled Night' to tajna broń, idealna na podbój nocy. W skład zapachu wchodzi morska bryza, kardamon, aromaty drzewne oraz piżmo, dzięki czemu od razu zwraca na siebie uwagę."
Nuta głowy: liście brzozy
Nuta serca: kardamon
Nuta bazy: nuty drzewne, piżmo
 Typ zapachu: Drzewny


 Kto z nas nie lubi ładnie pachnieć? Zapach towarzyszy nam każdego dnia, czasem coś nam przypomina, czasem z czymś pozytywnym lub mniej się kojarzy, ale zawsze jest tuż obok nas.
Oczywistym jest fakt, że to co ładnie pachnie, dobrze nam się z czymś, lub kimś kojarzy :) Ja lubię ładnie pachnieć i lubię jak mojego męża otacza aura ślicznego dla mnie zapachu :)
Wybierając te dwa zapachy, kierowałam się tylko opisem, ponieważ nie znam zupełnie tych, wydaje mi się dosyć znanych perfum od Hugo Boss'a.
Zapach damski jest bardzo ładny, delikatny, kwiatowy i owocowy. Te wonie subtelnie się przeplatają, nie są nachalne i są dobrze wyważone w każdą stronę, nie jest w nich za dużo owocowej słodyczy, czy woni kwiatów. Wszystko precyzyjnie ze sobą współgra, zapach jest kwintesencją  kobiecości. Jeśli ktoś chce przed zakupem sprawdzić zapach, a nie ma możliwości sprawdzenia tego w drogerii, może zamówić sobie mniejszą pojemność, takiego właśnie zamiennika. Ja mam największą buteleczkę lanych perfum z dostępnych, czyli 108ml/32zł, są jeszcze mniejsze pojemności i wiadomo, że są również tańsze. Buteleczki są takie jak widać, nie powalają jakimś wyszukanym flakonem, są takie typowe... Natomiast jak widzicie na zdjęciu, naklejki nie są za dobrej jakości, nr.254 jest nieestetycznie powycierany, taki do mnie produkt dotarł. Numer 149 ma dobrą naklejkę i taka jest cały czas. Teoretycznie wszystko jest ok, jedynie trwałość mogłaby być lepsza, ale cóż nie jest to oryginał, tylko zamiennik, dlatego oceniając go uważam, że warto się skusić.
Zapach męski jest również bardzo ładny, męski, kto zna czarnego Hugo Boss'a, ten wie o czym mówię :) Na pewno będąc w drogerii skusimy się na oryginał, bo zapach jest świetny. Polecam, kto nie chce wydawać dużo na oryginały perfum, zawsze można skusić się na zamienniki, które oferuje nam Ambra :)

Pozdrawiam :)
 

28 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak pachną na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są drogie te perfumy, chętnie bym jakichś wypróbowała :) Muszę zerknąc na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ,że nie są zbyt trwałe ale i tak jestem ciekawa ich zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam swoich ulubiencow i ciężko mi sie przestawic na inne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś może bym się skusiła na zakup takich perfum, ale teraz kupuję próbki, a potem od razu oryginał, jeżeli przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz czaje się na Hugo bossa scent☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie znam. Chętnie bym powachala

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kupić i dla siebie i dla mojego. Świetne nuty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio wkręciłam sie na zapachy Avonu i jakoś mi wystarczają :D Takich zamienników nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie odpowiedniki są fajne, żeby sobie sprawdzić czy dany zapach nie będzie nas denerwował na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe perfumy, mają śliczne minimalistyczne opakowania, chętnie bym powąchała na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedrogie, może się skuszę, szkoda tylko, że nie są bardziej trwałe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż chciałabym je powąchać hihi ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne poręczne flakoniki, czasami sięgam po zamienniki oryginalnych perfum

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej firmy nic jeszcze nie miałam. Ale wyglądają dość ciekawie, Ciekawe czy zapachem by mi podpasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój narzeczony jest fanem zapachów Hugo Boss, ale te oryginalne sporo kosztują :) Dobrze, że możemy korzystać z takich zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem szczególnie wersji męskiej! Byłam kiedyś w wytwórni perfum we Francji na wycieczce i tam tłumaczyli jak działają takie firmy "rozlewcze". To są oryginalne perfumy, tylko że w innych butelkach. Mają swojego człowieka, który jedzie do wytwórni i niucha który zapach jest który i na tej podstawie sygnują. Wiodące marki wybierają stamtąd zapachy dla siebie i tylko butelka jest ich oraz nazwa, natomiast zawartość to produkt wytwórni XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger