środa, października 11, 2017

SAMMYDRESS | moja elegancka wishlist.

Hej!
Witajcie Kochani :) Przygotowałam mały przegląd, propozycje tego co mi się spodobało na stronie sklepu SammyDress. Tym razem postawiłam na elegancję, czasem lubię się tak ubrać, na pewno każda kobieta poczuje się kobieco, elegancko i zmysłowo mając na sobie te cudowne, czerwone szpileczki :)


1. KLIK 2.KLIK 3.KLIK 4.KLIK 5.KLIK 6.KLIK

Dajcie znać, czy lubicie styl elegancki, formalny, czy wolicie luźny, sportowy?
Na pewno w życiu są sytuacje, kiedy musimy ładnie, schludnie, wizytowo i elegancko się prezentować i nie raz jest to po prostu konieczność :)
Mam nadzieję, ze choć troszkę moje propozycje przypadną Wam do gustu :)
 

33 komentarze:

  1. Na elegancko też super, piękna jest ta biżuteria😍😍😍 klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię elegancki styl, ale właściwie mało mam okazji by tak się ubierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk i szpilki swietne :) Ja mam swojej szafie, tylko jedną czerwoną torebkę i kurtkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię styl elegancki, przełamany czymś szalonym, czy kokieteryjnym :)
    bardzo podoba mi się skórzana spódnica i czerrrwone szpilki ajćććć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwone szpilki mnie zauroczyły! Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jest ta spódniczka, baardzo mi się podoba, niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten płaszczyk wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię elegancki styl :) Kiedyś tylko na sportowo się ubierałam ale teraz rozszerzam swoją garderobę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ten czerwony płaszczyk i spódnica cudna! <3
    klik: 31.84; 12.13; 11.37; 12.77; 3.66; 16.10

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja nie dla mnie, ale ładnie wszytko dobrałaś :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwone szpilki! Klasyla, zwłaszcza że czerwień jest teraz bardzo modna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka cudo! A szpilki chyba mają przezroczyste fleczki <3 Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne szpilki, sama bym takie chciała, no i płaszczyk też super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na codzień lubię luźny styl ale jeśli trzeba się ubrać elegancko to nie mam z tym problemu bo lubię też ten styl. Szpilki, koszula i biżuteria są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. No no no, fajnie dobrane te ciuszki:)
    Koszula i spódniczka są mega!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham czerwień, zestaw dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger